>
Ontvangen bedankjes 365
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Daar wringt m.i. inderdaad de schoen.Tuor schreef : Disclaimer, bovenstaande is allemaal makkelijk gezegd, misschien dat er afgelopen transferperiode door MVV heel actief naar kopers gezocht is en dat ze er simpelweg niet waren, of wilde betreffende spelers niet. Dat weet ik niet. De werkelijkheid is vaak bijzonder gecompliceerd, dus misschien ben ik te hard in mijn oordeel. Ik hoop het.
Boschpoort schreef :
Daar wringt m.i. inderdaad de schoen.Tuor schreef : Disclaimer, bovenstaande is allemaal makkelijk gezegd, misschien dat er afgelopen transferperiode door MVV heel actief naar kopers gezocht is en dat ze er simpelweg niet waren, of wilde betreffende spelers niet. Dat weet ik niet. De werkelijkheid is vaak bijzonder gecompliceerd, dus misschien ben ik te hard in mijn oordeel. Ik hoop het.
Ik verwacht niet dat MVV heel actief de markt is opgegaan voor deze spelers maar aan de andere kant moeten we vaststellen dat er simpelweg (vrijwel) geen belangstelling voor deze of andere spelers was. En ja, dat heeft mij ook wel verbaasd na zo'n goed seizoen.
Jim Cemint schreef : Koen Kostons... een vreemd fenomeen als je het mij vraagt. Hij is super belangrijk voor dit MVV en het is bij wijze van spreken een van de eerste spelers die ik op het wedstrijdformulier zou zetten. Maar aan de andere kant verbaas ik mij ook over hoeveel bij hem fout gaat. Hij mist behoorlijk veel kansen, lijdt teveel balverlies, wint bijna geen kopduel en vaak gaan ogenschijnlijk simpele dingen niet goed (bijvoorbeeld de bal die hij wil afleggen op Smeets tegen Emmen).
Hij is terug naar MVV gekomen met de intentie (ook van MVV uit) om een jaar te spelen en dan verkocht te worden zodat hij geld oplevert voor MVV. Gezien zijn statistieken van vorig seizoen is het vreemd dat dat niet gelukt is. Nu is de kans groot dat hij aan het einde van dit seizoen gratis de deur uitloopt. Als de kans zich voordoet, moet MVV hem in de winterstop verkopen. Een playoff plek lijkt er toch niet in te zitten. Dan levert het MVV nog een paar tienduizenden euro's of zo op.