Ronny van Geneugden

03 mrt 2023 13:27
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Ronny van Geneugden #16
Ik denk dat Ronny het goed gedaan heeft. Ik vind dat hij met weinig budget een evenwichtige selectie heeft samengesteld met vooral jongens uit de eigen regio. In de laatste thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle zag je dat de invallers minstens gelijkwaardig waren aan de basiself. Dat geeft toch vertrouwen! Ik hoop dat zijn contract verlengd wordt. Naar ik begrepen heb wil MVV verder met hem. Ik hoop dat ze hem een mooi contract aanbieden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2023 16:54
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Ronny van Geneugden #17
De Amerikaanse investeerders moeten toch ook inzien dat Ronny van Geneugden van grote waarde is voor MVV. Hij verdient het een goed meerjarencontract te krijgen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2023 17:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Ronny van Geneugden #18
Ronny doet het zeker prima , meer dan prima zelf . Ook het aankoop beleid van Kalazic en de nukken van Klaas Wels hebben invloed op dit elftal
Wels die Koen "wegstuurde" van de proef training heeft er in ieder geval mede voor gezorgd dat Koen zeer gemotiveerd terug kwam en veel heeft bijgeleerd.

De rol van de Amerikanen die zie ik eigenlijk niet zo bij MVV , ik vraag me unberhaupt af wat ze voor de club betekenen .

Of Ronny blijft , ik denk van niet . Ronny wil structureel om de PO meespelen en daar is geld voor nodig en dat geld is er niet , althans nog niet

Voor mijn gevoel gaat er een enorme leegloop komen binnen MVV na dit seizoen , iedereen " casht " voor het succes en de club blijft zoals bijna altijd met lege handen achter ... Een promotie naar de eredivisie of een paar hele dikke uitgaande transfers of tonnen aan extra commercieel inkomsten kunnen hier nog verandering in brengen en anders gaat dit seizoen als een geweldig sportief seizoen in de boeken , en niet meer dan dat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2023 22:53 03 mrt 2023 22:54 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Ronny van Geneugden #19

Ben Salemans schreef : De Amerikaanse investeerders moeten toch ook inzien dat Ronny van Geneugden van grote waarde is voor MVV. Hij verdient het een goed meerjarencontract te krijgen.



Hier wordt op zijn Maastrichts gezegd "gebazzeld"en wie...Ben o Ben...begins te verkinzen: het is geen meervoud maar enkelvoud en een Nederlander. Een investeerder...
En als je gewoon contact met hem opneemt (de man is zeer benaderbaar en als hij in Maastricht is, aanspreekbaar) leert hij graag over onze visie en ervaringen in een leuk gesprek met een glas bier of misschien e teske tee in jouw geval....
Had je dat gedaan, dan wis je dat hij zeer veel respect heeft voor Ronny en hoefde je bovenstaande onzin niet te verkopen....:daag:

Ook zo het stuk van de Callboy oet Roermunj die bij afwezigheid van Noor geen target , bullseye heeft om z'n pijlen op te schieten.
Er zijn weer een paar mindere resultaten dus begint de onruststoker zich weer te roeren....:puke:

Valt me op dat het niveau in et algemeen bedenkelijk(er) wordt met de tijd: zo worden ook spelers afgeserveerd als het even niet mee zit, i.p.v. even met zo'n jonge gast te praten of te vragen hoe het gaat....Jammer eigenlijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 00:45
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Ronny van Geneugden #20
World Soccer Holdings bestaat uit Bob Heere (Nederlander) en Scott Dyer (Amerikaan uit Dallas, Texas). Vanochtend nog twee uur gepraat met Scott Dyer, die inderdaad ook een hoge pet op heeft van Ronny. Zoe dement is ut breurke dus neet. Belachelijke neerbuigende reactie op een positief bedoeld bericht, ter ondersteuning van Ronny.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 01:09 04 mrt 2023 01:42 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Ronny van Geneugden #21
Fijn weekend alsnog! ☺☼☺

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 01:38 04 mrt 2023 01:49 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Ronny van Geneugden #22

LRB schreef :

Ben Salemans schreef : De Amerikaanse investeerders moeten toch ook inzien dat Ronny van Geneugden van grote waarde is voor MVV. Hij verdient het een goed meerjarencontract te krijgen.



Hier wordt op zijn Maastrichts gezegd "gebazzeld"en wie...Ben o Ben...begins te verkinzen: het is geen meervoud maar enkelvoud en een Nederlander. Een investeerder...

Wat is dit nu weer voor negatieve reactie? Ik bedoelde met `Amerikaanse investeerders`, Bob Heere en Scott Dyer, de twee investeerders of leden van de investeringsgroep World Soccer Holdings uit Amerika die zich online presenteerden tijdens de persconferentie. Met Amerikaans bedoel ik dus 'uit Amerika' en niet 'met de Amerikaanse/USA-nationaliteit'. Ik zeg verder toch niks negatiefs over Ronny van Geneugden, Bob Heere of Scott Dyer? Ik spreek hier alleen maar een hoop uit. Hoezo zeg ik iets wat achterhaald is? Hoezo begin ik te `verkinzen`? Hoezo wordt er "gebazzeld"? (Het is overigens "verkinsen" en "gebazeld", maar dergelijke kleine foutjes maken mij niet uit, hoor.) Waarom al die onnodige beledigingen?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 02:02
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Ronny van Geneugden #23
je spreekt de hoop uit, schrijf je ...had de man ( "noonk"Bob) even gesproken toen hij laatst hier was, dan had hij je dat rechtstreeks verteld hoeveel respect men voor Ronny had en was het commentaar overbodig geweest. De man is even benaderbaar dan de doorsnee supporter.
Niet vanuit je ivoren toren spreken, maar gewoon effe simpel nadenken en eenvoudig contact zoeken ...
Laten we het maar hierbij en het gaat jullie twee verder goed!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 02:46 04 mrt 2023 08:33 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Ronny van Geneugden #24
Alles wat ik schreef, is dat ik hoopte en hoop dat de investeerders eraan meehelpen om Ronny van Geneugden voor de club te behouden. Niet meer en niet minder. Dat is toch geen commentaar op de investeerder(s)? Ik geloof dat jij, LRB, mijn berichtje ziet als een aanval op de investeerder(s) als Bob Heere. Dat slaat helemaal nergens op.

En als ik al commentaar zou hebben op de investeerder, dan hoef ik daar toch niet eerst rechtstreeks met die investeerder over te praten? Wat is dat voor flauwekul? Als ik bijvoorbeeld de hoop zou willen uitspreken dat DSM snel minder actief wordt in het Rusland van Poetin, dan mag ik dat toch schrijven zonder dat ik daarover eerst persoonlijk uitgebreid met Edith Schippers, president van DSM Europa, of misschien zelfs Poetin, heb gesproken?

Ik wilde alleen maar opmerken dat ik graag wil dat Ronny van Geneugden bij MVV blijft. Dan moet ik toch kunnen zeggen dat ik hoop dat de investeerder op een of andere manier het aanblijven van Ronny ondersteunt, zonder dat ik iemand als Bob Heere hierover heb gesproken? Hoezo is dat verboden of zeer ongepast? Hoezo is dat redeneren of spreken vanuit een ivoren toren? Waarom zeg je dat ik aan het dementeren ben? Al je beledigingen en je neerbuigende taal - wie zit er hier eigenlijk vanuit een ivoren toren te kletsen, jij of ik? - al je verwijten slaan toch helemaal nergens op? Wat heb ik jou misdaan?

Laat je beledigingen, die je misschien heel stoer vindt, gewoon achterwege.

Of ben je er stiekem gewoon trots op dat je gesproken hebt met Bob Heere, en wilde je ons dat eigenlijk eventjes via een omweg, ten koste van mij, laten weten? Vertel ons dan over jouw gesprek met Bob en hoe hij er wellicht over denkt om Ronny van Geneugden voor MVV te behouden. Als je over dat laatste meer weet, vertel ons dat dan. Dat hij respect voor Ronny heeft, wat jij stelt, zegt weinig tot niets, en heeft geen enkele nieuwswaarde. Wat interessanter is of jij weet of Bob Heere iets gaat ondernemen om Van Geneugden voor MVV te behouden. Kijk, daar zouden wij als lezers van dit forum iets van opsteken. We kunnen niet allemaal persoonlijk met Bob in contact treden.

Eigenlijk ben ik heel kwaad. Maar laten we maar een punt zetten achter deze onverkwikkelijke affaire.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 12:41
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Ronny van Geneugden #25

Napoleon schreef : Ronny doet het zeker prima , meer dan prima zelf . Ook het aankoop beleid van Kalazic en de nukken van Klaas Wels hebben invloed op dit elftal
Wels die Koen "wegstuurde" van de proef training heeft er in ieder geval mede voor gezorgd dat Koen zeer gemotiveerd terug kwam en veel heeft bijgeleerd.

De rol van de Amerikanen die zie ik eigenlijk niet zo bij MVV , ik vraag me unberhaupt af wat ze voor de club betekenen .

Of Ronny blijft , ik denk van niet . Ronny wil structureel om de PO meespelen en daar is geld voor nodig en dat geld is er niet , althans nog niet

Voor mijn gevoel gaat er een enorme leegloop komen binnen MVV na dit seizoen , iedereen " casht " voor het succes en de club blijft zoals bijna altijd met lege handen achter ... Een promotie naar de eredivisie of een paar hele dikke uitgaande transfers of tonnen aan extra commercieel inkomsten kunnen hier nog verandering in brengen en anders gaat dit seizoen als een geweldig sportief seizoen in de boeken , en niet meer dan dat


Mooi dat je weer een doemscenario weet te schetsen. Lees anders je eigen post van 07 dec 2021 14:38 nog even terug.
Daar was Ronny nog een oplichter en zou hij zijn 2 jaren niet eens uitdienen.

Wat ben je toch een ongelofelijke fantast en wat stap je toch makkelijk over je eigen onzin heen.
Fascinerend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 13:34
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Ronny van Geneugden #26
Als die leegloop gepaard gaat met mooie transfersommen, dan is dat het verdienmodel van het huidige MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 15:20 04 mrt 2023 15:27 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Ronny van Geneugden #27

Ben Salemans schreef : Alles wat ik schreef, is dat ik hoopte en hoop dat de investeerders eraan meehelpen om Ronny van Geneugden voor de club te behouden. Niet meer en niet minder. Dat is toch geen commentaar op de investeerder(s)? Ik geloof dat jij, LRB, mijn berichtje ziet als een aanval op de investeerder(s) als Bob Heere. Dat slaat helemaal nergens op.

En als ik al commentaar zou hebben op de investeerder, dan hoef ik daar toch niet eerst rechtstreeks met die investeerder over te praten? Wat is dat voor flauwekul? Als ik bijvoorbeeld de hoop zou willen uitspreken dat DSM snel minder actief wordt in het Rusland van Poetin, dan mag ik dat toch schrijven zonder dat ik daarover eerst persoonlijk uitgebreid met Edith Schippers, president van DSM Europa, of misschien zelfs Poetin, heb gesproken?

Ik wilde alleen maar opmerken dat ik graag wil dat Ronny van Geneugden bij MVV blijft. Dan moet ik toch kunnen zeggen dat ik hoop dat de investeerder op een of andere manier het aanblijven van Ronny ondersteunt, zonder dat ik iemand als Bob Heere hierover heb gesproken? Hoezo is dat verboden of zeer ongepast? Hoezo is dat redeneren of spreken vanuit een ivoren toren? Waarom zeg je dat ik aan het dementeren ben? Al je beledigingen en je neerbuigende taal - wie zit er hier eigenlijk vanuit een ivoren toren te kletsen, jij of ik? - al je verwijten slaan toch helemaal nergens op? Wat heb ik jou misdaan?

Laat je beledigingen, die je misschien heel stoer vindt, gewoon achterwege.

Of ben je er stiekem gewoon trots op dat je gesproken hebt met Bob Heere, en wilde je ons dat eigenlijk eventjes via een omweg, ten koste van mij, laten weten? Vertel ons dan over jouw gesprek met Bob en hoe hij er wellicht over denkt om Ronny van Geneugden voor MVV te behouden. Als je over dat laatste meer weet, vertel ons dat dan. Dat hij respect voor Ronny heeft, wat jij stelt, zegt weinig tot niets, en heeft geen enkele nieuwswaarde. Wat interessanter is of jij weet of Bob Heere iets gaat ondernemen om Van Geneugden voor MVV te behouden. Kijk, daar zouden wij als lezers van dit forum iets van opsteken. We kunnen niet allemaal persoonlijk met Bob in contact treden.

Eigenlijk ben ik heel kwaad. Maar laten we maar een punt zetten achter deze onverkwikkelijke affaire.



Niet zo rancuneus…staat je of jullie niet. Wat ik al dan niet met onze investeerders of spelers of zelfs oudspelers bespreek, ga ik niet openbaar maken of hier aan de grote klok hangen: dat laat ik aan de club en of betrokkenen zelf over.
Nogal domme opmerking zou ik zeggen: zo communiceerden jullie toch ook niet in jullie loopbaan / actieve tijd, toch? Zouden jullie ook niet van gecharmeerd zijn als dat toen zou gebeuren: sjei toch oet maan! Is werkelijk een domme en goedkope opmerking.
En Putin of Edith S erbij halen getuigd van domheid waar ik alleen om kan lachen vreund:

Drei Dinge helfen, die Mühseligkeiten des Lebens zu ertragen: die Hoffnung, der Schlaf und das Lachen ( Kant)

Wat me verbaast is dat jullie zoveel kansen hebben vanuit je relatie met MVV om de betrokkenen zelf te spreken en daar geen gebruik van maken. Lijkt me in tegenspraak met jullie verleden en al hetgeen jullie bijv. op LinkedIn zelf profileren over jullie rijk verleden.toch?

Vandaar mijn indruk dat jullie een steekje hebben laten vallen en in relatie tot het zelf mogen oordelen over SVtjes ben ik kritisch omdat je zelf de meetlat hoog legt,zeker als iemand wat kritiek levert op jullie,….
dan “ breekt de hel los” om aan een Mestreechs beukse te refereren….triest eigenlijk want je doet jezelf te kort om zo aangebrand te reageren als zijnde ontouchable…het ga jullie goed!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 15:36 04 mrt 2023 15:38 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Ronny van Geneugden #28

Frank Salemans schreef : Als die leegloop gepaard gaat met mooie transfersommen, dan is dat het verdienmodel van het huidige MVV.


klopt, maar je vergeet ook de andere pijler ( want we zijn niet alleen een opleidings- en verkoophuis zoals Ajax dat voor de eredivisie dit is), maar zullen ons of beter kunnen ons alleen maar sportief bedruipen met spelers uit eigen opleiding,willen we meespelen om de NC of thuis succesvol zijn!
voorbeeld: de eerste helft van dit seizoen gebeurde, de Trost jaren meteen veredeld jeugdteam met o.a Sven, de Kuuper, Loyd, Lance en voor ons oudjes Lacroix, Bonfrere, Hoenen.

Iets wat noonk Paul ( Paul Rinkens ) voor ogen stond met zijn Maastricht United en Limburg United visie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2023 20:51 04 mei 2023 20:53 door JulioB.
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Ronny van Geneugden #29
Ronnie z’n contract loopt ook af. Iemand hier al iets over gehoord? Niet handig als de man die je team moet samen stellen zelf uit contract loopt op het moment dat hij een team moet samenstellen. Wellicht handig om het contract van deze functie van januari tot december te laten lopen. Dan heeft een nieuwe een half jaar de tijd om het nieuwe seizoen voor te bereiden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 14:44
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Ronny van Geneugden #30
Zelf zegt mijn gevoel dat hij weg gaat.
Ik weet niet waarom en of het ook gaat gebeuren maar dit is mijn gevoel.
Ik hoop het niet aangezien wat jij al benoemd het niet erg handig is omdat hij juist de persoon is die het elftal samenstelt.
Zal dit ook de reden zijn dat er nog niet met spelers is gepraat die uit hun contract lopen om hun contract te verlengen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden