Ronny van Geneugden

25 juni 2021 12:05 27 juni 2023 10:20 door Ben Salemans.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Onderwerp Auteur
Ronny van Geneugden #1
Al een week onze Technisch Manager en nog geen eigen topic. Dat kan niet, terecht opgemerkt door forummer Duin.

Wat verwachten we van Ronny, welke speelstijl wil hij hanteren, welke soort spelers wil hij aantrekken? Genoeg zaken om te bespreken en over te discussiëren.

Barst maar los.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2021 08:01
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Ronny van Geneugden #2
Dappere poging Mr Sjaan, maar het feit dat Zwegel nog geen antwoord op zijn mail heeft gehad lijkt nog heel even voor te gaan. Ook niet onbelangrijk natuurlijk. :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2021 16:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Ronny van Geneugden #3
Nee, dat is een onderwerp waar mensen inhoudelijk (denken) iets toe (te) kunnen voegen. Een telefoon en een mail, dat snapt bijna iedereen wel. Het raakt mensen ook meteen - ze krijgen zaken niet geregeld. Of juist wel.

Alhoewel de voetbalvolgers hier echt wel de naam Ronny van Geneugden kennen, weet bijna niemand hier hoe hij als trainer precies functioneerde, laat staan als technisch directeur. Niemand weet wat zijn netwerk nou precies is. Er valt gewoon weinig inhoudelijks over te zeggen voor vrijwel ieder forumlid. Daarnaast zullen zijn beslissingen en keuzes niet heel direct een supporter raken, daar kunnen we pas in oktober of zo op zijn vroegst iets over zeggen.

Maar ja, je kan het ook uitleggen als wederom een poging van het forum om MVV zo veel mogelijk af te zeiken. Als dat je vooringenomen positie is, dan zie je dat inderdaad in het feit dat een onderwerp over onze nieuwe technisch directeur weinig berichten oplevert.

Ik denk zelf dat het veel simpeler ligt. Ronny van Geneugden is op dit moment gewoon iets waar mensen weinig over kunnen zeggen. Dus dat gebeurt dan ook niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kay, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2021 09:50
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
Ronny van Geneugden #4
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2021 11:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Ronny van Geneugden #5
Toch wel een opmerkelijk bericht , hoop dat het niet waar is .
MVV kan hier natuurlijk niks aan doen( is van 2013) , maar als Ronny hier wel mee te maken heeft gehad dan is zijn positie onhoudbaar geworden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2021 11:26
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Ronny van Geneugden #6
Krantenkop is wel tendentieus, immers ook Aken Noord is erbij betrokken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2021 14:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Ronny van Geneugden #7
Mijn opmerking dat we een dreamteam directie hebben is gemodereerd?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2021 19:43
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Ronny van Geneugden #8

Hill28 schreef : Mijn opmerking dat we een dreamteam directie hebben is gemodereerd?


Je bent pas schuldig als je veroordeeld bent; het is is een onderzoek dat "pas". sinds 2013 loopt.
Sensatie of stemmingmakerij????
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2021 14:33
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Ronny van Geneugden #9
Dan mag hij wel wat zwart geld in mvv steken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2021 14:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Ronny van Geneugden #10
Er is een interview geweest met onze Ronny van G , deze is terug te zien

www.1limburg.nl/van-geneugden-willen-str...elname-aan-play-offs


Hierin wordt een beetje terug en vooruit gekeken en komt Ronny met zijn "analyse" en zijn toekomst visie . Doelstelling is zolang mogelijk meespelen voor een play-off plek .
Verder stapt volgens Ronny , het (wereld) merk Nike in MVV omdat MVV als wipplank ( is dat Belgisch ??) te fungeren voor jonge spelers en deze op te leiden en zo verder te laten ontwikkelen . Prachtig toch ,alleen levert het geen extra geld , want dan had hij dat wel benoemd, of heeft die geld stroom een andere koers gevaren ;-) .

Er werd niks gevraagd over "Operatie Propere Handen" door de journalist

Ronny heeft een 2 jarig contract ik vraag me af of hij deze uitdient , te meer ook inzake dat hij wordt genoemd in Operatie Propere Handen ( hoe verzin je zo'n naam )
Ronny Van Geneugden wordt genoemd in de zaak van Jovan Kostovski naar OHL 20.000 € . De naam van Ronny komt maar 1 keer voor in dat dossier .
Maar goed als dat de moraal is om zaken te doen dan weet je welk vlees je in de kuip hebt .

Voor iedereen die even wat tijd over heeft , kijk gerust eens naar dat interview !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2021 14:55
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
Ronny van Geneugden #11
Laat me raden @Napoleon: Andries Jonker zou een betere TD zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2021 18:18 07 dec 2021 18:19 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Ronny van Geneugden #12

Napoleon schreef : Er is een interview geweest met onze Ronny van G , deze is terug te zien

www.1limburg.nl/van-geneugden-willen-str...elname-aan-play-offs


Hierin wordt een beetje terug en vooruit gekeken en komt Ronny met zijn "analyse" en zijn toekomst visie . Doelstelling is zolang mogelijk meespelen voor een play-off plek .
Verder stapt volgens Ronny , het (wereld) merk Nike in MVV omdat MVV als wipplank ( is dat Belgisch ??) te fungeren voor jonge spelers en deze op te leiden en zo verder te laten ontwikkelen . Prachtig toch ,alleen levert het geen extra geld , want dan had hij dat wel benoemd, of heeft die geld stroom een andere koers gevaren ;-) .

Er werd niks gevraagd over "Operatie Propere Handen" door de journalist

Ronny heeft een 2 jarig contract ik vraag me af of hij deze uitdient , te meer ook inzake dat hij wordt genoemd in Operatie Propere Handen ( hoe verzin je zo'n naam )
Ronny Van Geneugden wordt genoemd in de zaak van Jovan Kostovski naar OHL 20.000 € . De naam van Ronny komt maar 1 keer voor in dat dossier .
Maar goed als dat de moraal is om zaken te doen dan weet je welk vlees je in de kuip hebt .

Voor iedereen die even wat tijd over heeft , kijk gerust eens naar dat interview !


Mag ik die glazenbol van jou ooit eens lenen,kan ik deze(per) ongeluk kapot laten vallen.
Ik word wel heel erg depressief na al jou voorspellingen het lijkt wel op een vierde Corona golf….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2021 19:23
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Ronny van Geneugden #13

Napoleon schreef : Er is een interview geweest met onze Ronny van G , deze is terug te zien

www.1limburg.nl/van-geneugden-willen-str...elname-aan-play-offs


Hierin wordt een beetje terug en vooruit gekeken en komt Ronny met zijn "analyse" en zijn toekomst visie . Doelstelling is zolang mogelijk meespelen voor een play-off plek .
Verder stapt volgens Ronny , het (wereld) merk Nike in MVV omdat MVV als wipplank ( is dat Belgisch ??) te fungeren voor jonge spelers en deze op te leiden en zo verder te laten ontwikkelen . Prachtig toch ,alleen levert het geen extra geld , want dan had hij dat wel benoemd, of heeft die geld stroom een andere koers gevaren ;-) .

Er werd niks gevraagd over "Operatie Propere Handen" door de journalist

Ronny heeft een 2 jarig contract ik vraag me af of hij deze uitdient , te meer ook inzake dat hij wordt genoemd in Operatie Propere Handen ( hoe verzin je zo'n naam )
Ronny Van Geneugden wordt genoemd in de zaak van Jovan Kostovski naar OHL 20.000 € . De naam van Ronny komt maar 1 keer voor in dat dossier .
Maar goed als dat de moraal is om zaken te doen dan weet je welk vlees je in de kuip hebt .

Voor iedereen die even wat tijd over heeft , kijk gerust eens naar dat interview !


In mijn ogen zegt Ronny alleen maar zinnige dingen.
OK het benoemen van Nike is commercieel gelul, maar zo werkt het nou eenmaal. Dat zou Napoleon toch noeten weten.

De doelstelling tussen plaats 8 en 12 is simpelweg reëel en daarmee ook de kans op de Playoffs, al hebben we daar natuurlijk niet veel te zoeken.

Daarnaast wordt er in ieder geval een duidelijke visie neergezet (jonge spelers uit de Euregio), waarbij MVV in de komende zomerstop door een aantal doorlopende contracten en eenzijdige opties kan bepalen wie blijft of mag vertrekken, waardoor er in ieder geval een vaste kern overblijft waarmee doorgebouwd kan worden.
Daarnaast waarschijnlijk ook in de winterstop dus al 1 of 2 nieuwe spelers met het oog op volgend jaar.
Ik denk dat dat precies is wat je van een TD mag verwachten, zeker voor het beschikbare budget, dus wat mij betreft maakt Ronny een prima, realistische indruk.

En natuurlijk gaan Ronny daar geen vragen over 'propere handen' beantwoorden als er een onderzoek loopt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2021 09:48
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Ronny van Geneugden #14

Brncic schreef : Laat me raden @Napoleon: Andries Jonker zou een betere TD zijn?


Wat ik nu zo leuk vind aan dit alles, is dat Napoleon constant Jonker aandraagt als technisch directeur. Laat nu Hans Kraay jr. afgelopen vrijdag hebben voorgesteld dat Jonker een prima TD voor De Graafschap zou zijn. Het antwoord van Jonker? Hij staat de komende drie jaar nog met zijn poten in de klei en zijn gezicht in de wind staat. Zou hij dit nooit aan zijn boezemvriend hebben verteld dan?

Verhaal ''properen handen'' kijk ik niet zo van op. Onze TD wordt zoals gezegd hier één keer in benoemd en diegene die beschuldigd wordt doet er alles aan om een zo laag mogelijk straf te krijgen en af te schuiven op andere. Ik durf bijna te wedden dat in het ''lagere'' circuit waarin technisch directeuren zich begeven dit soort praktijken regelmatig voorkomen. Dat een Overmars gezien zijn salaris (al voelde zelfs hij zich financieel ondergewaardeerd) zich hier niet aan waagt, kan ik begrijpen. Maar in een divisie waar je gewoon een leuke boterham verdient en met het accepteren van een bepaald contractaanbod van een speler iets onder de tafel geschoven krijgt en je hiermee toch even een cent meepakt, kijk ik niet van op. Niet bij MVV, niet bij Heracles en niet bij STVV.

Het is jammer dat we telkens of een nieuwe trainer of TD krijgen die in het eerste jaar een basis gaat leggen. Kalezic had een basis gelegd en die is volledig verdwenen. Klaas en Ronny leggen dit jaar een basis (zeggen ze), maar wat als een van hun vertrekt? Spelers met eenzijdige opties die zij wel zien zitten maar de opvolger niet om vervolgens weer van voor af aan te beginnen?

Allemaal leuk en aardig die basis leggen, maar alles valt of staat met de duiten die je in de kast hebt liggen. Bij ons valt dan veel helaas...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 14:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Ronny van Geneugden #15
Het contract van Ronny van Geneugden loopt volgens mij in juni van dit jaar af
Nu is Ronny een beetje de architect van dit team , benieuwd of hij gaat blijven
Heeft iemand daar al iets over gehoord ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden