Ronny van Geneugden

06 mei 2023 19:13
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Ronny van Geneugden #31
Dit mag nooit de reden zijn en is het ook niet. Dat opties niet gelicht zijn, wil niet zeggen dat er niks loopt en met niemand gesproken is, hij is gewoon nog in dienst van mvv. Opties zijn meestal het duurste gedeelte van een contract. Als mvv een aanbieding doet, zullen ze lager gaan inzetten. Denk niet dat dit een gok is, maar gewoon het beperkte budget en van Geneugden wacht af wat er te besteden is. En dat is niet veel als we de geruchten mogen geloven. Vwb de verlenging van Geneugden. Noor is per 1 mei gestopt en wilde wellicht niet vooruit beslissen terwijl binnenkort de nieuwe directeur bekend wordt gemaakt. Die moet wel een klik hebben met de TD. Als de nieuwe directeur andere ideeën heeft, is het snel klaar, voor beide partijen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2023 13:26
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Ronny van Geneugden #32
Ik hoop dat het contract van Ronny van Geneugden verlengd wordt. En als dat zo is, dat MVV dat dan spoedig bekend maakt. Het lijkt er wel op, gezien de activiteiten op de transfermarkt.

Wat Overmars voor Ajax en Fc Antwerp betekent, dat betekent naar mijn inschatting Ronny van Geneugden voor MVV. Cruciaal dat hij bijtekent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2023 14:15
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Ronny van Geneugden #33

Frank Salemans schreef : Ik hoop dat het contract van Ronny van Geneugden verlengd wordt. En als dat zo is, dat MVV dat dan spoedig bekend maakt. Het lijkt er wel op, gezien de activiteiten op de transfermarkt.

Wat Overmars voor Ajax en Fc Antwerp betekent, dat betekent naar mijn inschatting Ronny van Geneugden voor MVV. Cruciaal dat hij bijtekent.


Wat ik heb begrepen gaat dat goedkomen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2023 14:39
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Ronny van Geneugden #34
Het liefst ook voor een paar jaar zodat hij echt iets kan opbouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2023 14:46 09 juni 2023 14:46 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Ronny van Geneugden #35

Lijnsje@tappunt schreef :

Frank Salemans schreef : Ik hoop dat het contract van Ronny van Geneugden verlengd wordt. En als dat zo is, dat MVV dat dan spoedig bekend maakt. Het lijkt er wel op, gezien de activiteiten op de transfermarkt.

Wat Overmars voor Ajax en Fc Antwerp betekent, dat betekent naar mijn inschatting Ronny van Geneugden voor MVV. Cruciaal dat hij bijtekent.


Wat ik heb begrepen gaat dat goedkomen!


Stel me niet teleur Lijnsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2023 03:36
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Ronny van Geneugden #36
We zitten nu eind juni 2023 en Ronny van Geneugden heeft al diverse nieuwe spelers weten te strikken voor MVV. Ik krijg daarom de indruk dat Ronny in elk geval komend seizoen zijn goede werk voor MVV zal voortzetten. Helaas vind ik op de officiële MVV-site mvv.nl nog geen bevestiging van de huidige status van Van Geneugden. Hij heeft bewezen met minimale middelen uitstekende spelers te kunnen aantrekken voor Us/Eus MVV'ke. Ik denk dat het belangrijk is dat MVV bekendmaakt dat Ronny van Geneugden in elk geval nog in het voetbalseizoen 2023-2024, en hopelijk nog veel langer, werkzaam is bij MVV Maastricht. Hij heeft zijn kwaliteiten toch bewezen!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, aait wief, opadiehard, jovkle, jasonke7, De Zwarte Vogel, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2023 11:59
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Ronny van Geneugden #37
ik denk tot ronny nu meer aan larra heeft dan dan aan de noor , ik wel denk na zijn contact nog wel tekken hij ken nu meer mensen vast leggen dan bij de noor

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2023 13:57
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Ronny van Geneugden #38

peeke schreef : ik denk tot ronny nu meer aan larra heeft dan dan aan de noor , ik wel denk na zijn contact nog wel tekken hij ken nu meer mensen vast leggen dan bij de noor


Höbs diech al aon de klaore gezeten zoe vreug op d’n daag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2023 14:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Ronny van Geneugden #39

JulioB schreef :

peeke schreef : ik denk tot ronny nu meer aan larra heeft dan dan aan de noor , ik wel denk na zijn contact nog wel tekken hij ken nu meer mensen vast leggen dan bij de noor


Höbs diech al aon de klaore gezeten zoe vreug op d’n daag?


Kan ook dyslexie zijn niet iedereen schrijft perfect/goed Nederlands sorrie….Mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2023 21:23
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Ronny van Geneugden #40
We zitten al op de helft van juli en van Geneugden is nog steeds bezig met nieuwe spelers aan te trekken . Ga er vanuit dat hij net als de meeste spelers een contract heeft tot begin juli . Ga er voorzichtig vanuit dat MVV zijn contract verlengd heeft . Deze man heeft meer waarde voor MVV dan 95% van de selectie .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2023 22:20
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Ronny van Geneugden #41
Laote ver 't hope!

Laot goon, laot goon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2023 00:18
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Ronny van Geneugden #42
Het lijkt er sterk op dat Ronny blijft. Wat ik dan niet snap, is dat MVV dat nog niet als belangrijke gebeurtenis naar buiten heeft gebracht!?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2023 07:30
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Ronny van Geneugden #43

Frank Salemans schreef : Het lijkt er sterk op dat Ronny blijft. Wat ik dan niet snap, is dat MVV dat nog niet als belangrijke gebeurtenis naar buiten heeft gebracht!?


Dit snap ik ook niet Frank als hij indd getekend heeft,hij is op dit moment de levensader binnen MVV onmisbaar voor onze opbouw toekomst gericht…..Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2023 16:37
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Ronny van Geneugden #44
Ronny heeft voor 3 jaar bijgetekend. Mooi nieuws!

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, jasonke7, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2023 16:43
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Ronny van Geneugden #45
Misschien wel een van de betere nieuwsberichten!
Veel vertrouwen in Ronny en een brede vijver waar die uit kan vissen.
Denk dat de Amerikanen toch aardig wat van plan zijn.
Beloofd veel goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden