MVV Seizoen 2022-2023

24 mei 2022 15:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1896
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Seizoen 2022-2023 #1
Een nieuw draadje voor alles wat we willen delen over het komende seizoen voorzover dat niet in een ander, meer toepasselijk topic past.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2022 21:54
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #2
In navolging op de slechte geluiden / rumors betreffende het afketsen van de investeerder knoop ik hier maar gelijk het feit aan vast dat het vooruitzicht niet beter erop wordt door het ontbreken van enige communicatie omtrent seizoenskaart verkoop voor het komend seizoen. Kan mij niet herinneren dat het eerder (muv Corona jaargang) zo lang stil is geweest rondom de start verkoop van seizoenskaarten. Iemand hier al vernomen wanneer de verkoop gaat starten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2022 22:07
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #3

Ridenaje schreef : In navolging op de slechte geluiden / rumors betreffende het afketsen van de investeerder knoop ik hier maar gelijk het feit aan vast dat het vooruitzicht niet beter erop wordt door het ontbreken van enige communicatie omtrent seizoenskaart verkoop voor het komend seizoen. Kan mij niet herinneren dat het eerder (muv Corona jaargang) zo lang stil is geweest rondom de start verkoop van seizoenskaarten. Iemand hier al vernomen wanneer de verkoop gaat starten?


Gast serieus, de playoffs zijn nog bezig, en jij wilt al info voor volgend seizoen. Je kan je niet herinneren dat dit ooit gebeurde. Ik heb MVV nog nooit 2 weken na het einde van de competitie al zien communiceren over sk's. Formeel loopt het seizoen zelfs tot 30-6, evenals.contracten etc. Maar goed. "Meningen" iedereen heeft er tegenwoordig ene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2022 22:14
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 461
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #4

webmastersfm schreef :

Ridenaje schreef : In navolging op de slechte geluiden / rumors betreffende het afketsen van de investeerder knoop ik hier maar gelijk het feit aan vast dat het vooruitzicht niet beter erop wordt door het ontbreken van enige communicatie omtrent seizoenskaart verkoop voor het komend seizoen. Kan mij niet herinneren dat het eerder (muv Corona jaargang) zo lang stil is geweest rondom de start verkoop van seizoenskaarten. Iemand hier al vernomen wanneer de verkoop gaat starten?


Gast serieus, de playoffs zijn nog bezig, en jij wilt al info voor volgend seizoen. Je kan je niet herinneren dat dit ooit gebeurde. Ik heb MVV nog nooit 2 weken na het einde van de competitie al zien communiceren over sk's. Formeel loopt het seizoen zelfs tot 30-6, evenals.contracten etc. Maar goed. "Meningen" iedereen heeft er tegenwoordig ene


Vorig jaar startte de verkoop op 1 juni en werd er al veel eerder hierover gecommuniceerd ( www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten )..................
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2022 22:47
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #5
Benieuwd of ze nog terugkomen op compensatie van gemiste wedstrijden .... en nee niet om t geld maar zou ze sieren als er iets gemeld wordt . Maar denk dat meneertje Noor ergens op t strand ligt of zo #radiostilte op alle fronten......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2022 01:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #6

webmastersfm schreef :

Ridenaje schreef : In navolging op de slechte geluiden / rumors betreffende het afketsen van de investeerder knoop ik hier maar gelijk het feit aan vast dat het vooruitzicht niet beter erop wordt door het ontbreken van enige communicatie omtrent seizoenskaart verkoop voor het komend seizoen. Kan mij niet herinneren dat het eerder (muv Corona jaargang) zo lang stil is geweest rondom de start verkoop van seizoenskaarten. Iemand hier al vernomen wanneer de verkoop gaat starten?


Gast serieus, de playoffs zijn nog bezig, en jij wilt al info voor volgend seizoen. Je kan je niet herinneren dat dit ooit gebeurde. Ik heb MVV nog nooit 2 weken na het einde van de competitie al zien communiceren over sk's. Formeel loopt het seizoen zelfs tot 30-6, evenals.contracten etc. Maar goed. "Meningen" iedereen heeft er tegenwoordig ene


Je slaat de spijker op zijn kop en de pot verwijt de ketel. Maar goed, over meningen gesproken…..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2022 07:42
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #7
Er is net iemand fulltime aangenomen op het kantoor die o.a. de tickets (en neem dan ook aan de seizoenkaarten) onder zijn hoede neemt. Als deze meer ingewerkt is, zal er ook meer nieuws komen over de seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2022 10:25
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #8
ben heel benieuwt na de nieuwe wedstrijd shirts van us MVV ke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2022 17:03
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #9
Tja gast, het is gewoon een zorg die bij mij speelt icm de geruchten over afketsen investeerder. Ik zie dat ik een gevoelige snaar raak bij jou, terwijl mijn enige vraag was als iemand al iets vernomen had over start verkoop.... joix de vivre :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 10:05
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #10

webmastersfm schreef :

Ridenaje schreef : In navolging op de slechte geluiden / rumors betreffende het afketsen van de investeerder knoop ik hier maar gelijk het feit aan vast dat het vooruitzicht niet beter erop wordt door het ontbreken van enige communicatie omtrent seizoenskaart verkoop voor het komend seizoen. Kan mij niet herinneren dat het eerder (muv Corona jaargang) zo lang stil is geweest rondom de start verkoop van seizoenskaarten. Iemand hier al vernomen wanneer de verkoop gaat starten?


Gast serieus, de playoffs zijn nog bezig, en jij wilt al info voor volgend seizoen. Je kan je niet herinneren dat dit ooit gebeurde. Ik heb MVV nog nooit 2 weken na het einde van de competitie al zien communiceren over sk's. Formeel loopt het seizoen zelfs tot 30-6, evenals.contracten etc. Maar goed. "Meningen" iedereen heeft er tegenwoordig ene


Gast serieus? Voor Noor kon ik me herinneren dat er elk jaar wel vanaf maart iets bekend werd en dat je meestal als seizoenskaarthouder in de maand mei of zelfs al eerder je plek kon reserveren! Tegen een actieprijs dus met een beetje korting.
Ook dit ivm vakanties, want veel mensen gaan op vakantie in de zomer dus geen tijd om een seizoenskaart te bestellen en als ze terug komen is meestal al 1 wedstrijd geweest.
Je kunt beter blij zijn dat er mensen zich nog afvragen wanneer de verkoop begint van de seizoenskaarten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 17:44
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #11
Jaren siezoenkaart in mei besteld ( ivb vankantiegeld)
Vreemde zaak dit jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 17:50
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #12
Sorry Seizoenskaart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 18:25 28 mei 2022 18:25 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 710
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #13
Zullen wel goed aan het nadenken zijn welke prijzen ze na zo'n slecht jaar moeten vragen met op dit moment nog weinig zicht op verbetering. En dan ook nog in het achterhoofd de corona teruggave en vele supporters die regelmatig aangeven af te haken. Al betwijfel ik of men dat laatste meekrijgt. Of weet de angel side meer ;-) In het eerste coronajaar werden zij betrokken bij het geheel en zijn weliswaar door een prijsverlaging 400-500 meer sk's verkocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 18:30 28 mei 2022 18:32 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #14

Mie leef Mestreech schreef : Er is net iemand fulltime aangenomen op het kantoor die o.a. de tickets (en neem dan ook aan de seizoenkaarten) onder zijn hoede neemt. Als deze meer ingewerkt is, zal er ook meer nieuws komen over de seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen.


Ik dank dat jullie vraag beantwoord word in post nr 7 van deze topic!..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 19:11
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #15
Is Noor vertrokken?
Wie weet hier meer van ?
Of is dit onzin ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden