MVV Seizoen 2022-2023

28 mei 2022 19:18
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #16

ouwe rot schreef : Is Noor vertrokken?
Wie weet hier meer van ?
Of is dit onzin ?


Ik kreeg een afbeelding door dat ene Dhr. Keulen op het moffen forum een bericht had geplaatst met het volgende bericht:

“Er gaan geruchten rond tot MVV niet meer uitkomt in de competitie 2022-2023 .
Investeerder zou zich terug getrokken hebben waardoor ze in grote financiële problemen zitten…
Veel personeel is al ontslagen
Directeur Noor is met de noorderzon vertrokken.
Komt volgende week in de krant.
Seizoenskaarten worden voorlopig niet verkocht.”

Vind het al erg genoeg dat deze gasten überhaupt op ons forum kijken want wat hebben die hier te zoeken?
Ten tweede aan deze gast zijn typkunsten is het iemand die een leuk fantasierijk verhaal wil opzetten.


Dhr. Keulen ga die sprookjes maar aan je kinderen vertellen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 20:52
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #17
Mag toch hopen dat dit niet waar is. Geen mvvke kan ik me niet voorstellen. Die inversteerder heb ik zowiezo al geen vertrouwen meer in los van dit bericht. We moeten toch iets kunnen doen???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 20:55
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #18

Sander70 schreef : Mag toch hopen dat dit niet waar is. Geen mvvke kan ik me niet voorstellen. Die inversteerder heb ik zowiezo al geen vertrouwen meer in los van dit bericht. We moeten toch iets kunnen doen???


Jazeker, de rust bewaren en niet alles geloven wat er op dat Aachen-Nord forum verteld wordt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 21:23
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #19

Sander70 schreef : Mag toch hopen dat dit niet waar is. Geen mvvke kan ik me niet voorstellen. Die inversteerder heb ik zowiezo al geen vertrouwen meer in los van dit bericht. We moeten toch iets kunnen doen???


Dikke onzin, onrust zaaiers.
Niet te veel geloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 22:10
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #20
Twee dingen waar ik nu al heel nieuwsgierig naar ben:

1, hoe komt shirt er uit te zien? Ik hoop op een bijzonder 120-jarig jubileumshirt.
2, wat gaat MVV qua seizoenskaartverkoop doen? Wanneer begint-ie? Maar nog interessanter hoe gaat MVV inzetten op zoveel mogelijk kaarten verkopen? Wordt er een financieel gebaar gemaakt naar de (trouwe) supporters na een teleurstellend seizoen? Een klein jaar geleden schreef Noor in zijn blog nog 2500 sk’en te willen verkopen. We bleven steken op 1772. Benieuwd naar de ambities en het plan van aanpak dit jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2022 22:59
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #21
Er zou een soort Maastricht Cup georganiseerd kunnen worden ter eren van het jubileum en als voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2022 02:05
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #22

CatenaccioMestreech schreef :

Sander70 schreef : Mag toch hopen dat dit niet waar is. Geen mvvke kan ik me niet voorstellen. Die inversteerder heb ik zowiezo al geen vertrouwen meer in los van dit bericht. We moeten toch iets kunnen doen???


Dikke onzin, onrust zaaiers.
Niet te veel geloven.


Heb je daar een betrouwbare bron van, en zo ja, wat heeft die bron al eerder bekend gemaakt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2022 02:38
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #23

tuutsje schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

Sander70 schreef : Mag toch hopen dat dit niet waar is. Geen mvvke kan ik me niet voorstellen. Die inversteerder heb ik zowiezo al geen vertrouwen meer in los van dit bericht. We moeten toch iets kunnen doen???


Dikke onzin, onrust zaaiers.
Niet te veel geloven.


Heb je daar een betrouwbare bron van, en zo ja, wat heeft die bron al eerder bekend gemaakt?


Als je alleen al op de MVV pagina kijkt.
Er word iemand aangenomen bij de afdeling Marketing en communicatie, en er word iemand aangesteld als Adviseur Supporterszaken.
Er worden spelers gecontracteerd.

Je gaat als club als je in heel zwaar weer zit en blijkbaar niet in de competitie kan starten niet al deze dingen verkondigen.
Of kijk jij hier anders naar?
Dat de onderhandelingen met de investeerder spaak zijn gelopen dat zou kunnen. Maar daar speculeren wij allemaal al weken/maanden over.

Ook heb ik dit bericht nog aan iemand laten zien die ook meer weet van en rondom MVV dan de gemiddelde supporter/forumlid en die ontkrachtte dit met: “onzin”.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2022 09:06
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #24
We weten toch allemaal dat die moffen ons graag zien verdwijnen (en wij hun ook). Die grijpen echt alles aan om een hoop onzin te schrijven op dat prikbord van hun. Ja, ik lees dat prikbord wel eens. Vooral hoe ze MVV te neer zetten als grijze muis (klopt wel ergens), MVV verafschuwen en uitlachen. Maar wel stiekem willen ze wel sommige van onze spelers. Vooral Matthys wordt daar veelal geprezen.

Laten we in godsnaam dat prikbord niet serieus nemen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2022 10:03
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #25

ouwe rot schreef : Is Noor vertrokken?
Wie weet hier meer van ?
Of is dit onzin ?


Ik heb Erik Noor vorige week nog uitgebreid gesproken, nadat hij teruggekomen was van een week vakantie. Die is volop bezig met het komende seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Pierrot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2022 11:30
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #26
Niet dat ik op elke slak zout wil leggen en de beste man zijn vakantie gun, maar heel tactvol vind ik het allemaal niet. Juist in deze tijd mag je toch verwachten dat de kapitein aan boord is? Of ben ik dan te zuur?

We wachten op een investeerder en zoals ik het lees is het op kantoor (mbt seizoenskaarten) ook lang niet op orde. Het is weer alle hens aan dek, maar goed te weten dat hij iig bezig is met komend seizoen.

Toch bijzonder hoe de rust binnen de club al jarenlang onvindbaar is. Ligt dat aan de mensen, de structuur, het imago... Ik weet het ook niet meer.

@Frank, zei hij nog iets nieuwswaardigs? Gaf het je vertrouwen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2022 12:43 29 mei 2022 12:44 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #27
Ik snap je onrust maar waar hebben we het over een week vakantie,het is niet directeur van Schiphol!….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2022 14:15
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #28
Ik sprak hem als lid van de Commissie Stadionverboden over veiligheidsaangelegenheden, daar kan en wil ik niet verder over uitweiden. Maar, inderdaad opadiehard, dat de directeur ook recht heeft op een of twee weken vakantie per jaar lijkt me evident.
Ik ervaar hem in het contact als een prettige man met een constructieve gespreksbenadering.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2022 14:23 29 mei 2022 14:25 door Pierrot.
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #29
Dank je wel Frank voor de toelichting. Uiteraard heeft de man recht op vakantie, maar ging me meer om de timing. Maar ik ga graag met jullie mee als jullie dat anders zien :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2022 15:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #30
Heeft misschien zelfs wel recht op meer vakantie vind ik.
Maar vind zelf nu ook de timing heel slecht. Want ik blijf erbij je had allang met je seizoenskaarten verkoop bezig moeten zijn. Ook al heb je pas iemand aangenomen ervoor, toch had dit allang klaar moeten zijn.
Je weet de meeste mensen kopen het van hun vakantie geld en hebben deze al reeds gehad. En had je nu al +- op 1000 seizoenskaarten gezeten.
Straks krijg je dat de meeste het al hebben opgemaakt dus geen geld meer hebben voor een seizoenskaart. Nu zal het misschien niet zo erg zijn maar denk dat er wel mensen zijn die dit overkomt. Zeker als je vanuit gaat als een seizoenskaart 150 kost en straks misschien ineens 200.
Ten alle tijde vind ik dat je moet zorgen dat je al voor het vakantiegeld de seizoenskaarten aan de man probeert te brengen. En volgens mij gebeurd dit ook overal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.496 seconden