MVV Seizoen 2022-2023

02 juni 2022 12:25
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #46

JulioB schreef : Klopt het dat het Super Game contract ook is afgelopen?


Klopt. De verbintenis was voor één seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2022 09:19
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #47
Laatste jaren zijn we sowieso al niet verwend met een aansprekend oefenprogramma. Maar tegen 3 onder 23 ploegen, waarvan er wellicht toch wordt geschrapt “ uit angst voor rellen”, is voor mij wel een hele tegenvaller.

Kan me nog een seizoen herinneren dat er opeens een mini toernooi was met Liege en trabzonspor haha. Dat waren me niet even affiches.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2022 11:43
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #48

Mithrandir schreef : Laatste jaren zijn we sowieso al niet verwend met een aansprekend oefenprogramma. Maar tegen 3 onder 23 ploegen, waarvan er wellicht toch wordt geschrapt “ uit angst voor rellen”, is voor mij wel een hele tegenvaller.

Kan me nog een seizoen herinneren dat er opeens een mini toernooi was met Liege en trabzonspor haha. Dat waren me niet even affiches.


Vergeet FC Porto niet ;). Wat ik me kan herinneren, is dat als je tegen een top(ploeg) wilt oefenen je de portemonnee moet trekken als tegenstander. Correct me if i’m wrong.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2022 12:21
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #49
Ik vind de wedstrijden tegen ploegen Onder 23 van de Belgische clubs niet verkeerd.
Aansprekend is het niet, maar je ziet wel direct eventuele spelers die je wilt huren aan het werk in een wedstrijd.
Als ze daar buiten de boot vallen heb je direct een goed beeld van zo'n speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2022 15:19
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #50

Mie leef Mestreech schreef : Er is net iemand fulltime aangenomen op het kantoor die o.a. de tickets (en neem dan ook aan de seizoenkaarten) onder zijn hoede neemt. Als deze meer ingewerkt is, zal er ook meer nieuws komen over de seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen.



En waarom zou dit een verschil moeten uitmaken? na 5 jaar zeuren en klagen over het kantoor personeel! MVV zal zoals altijd wel weer een ander smoesje of reden verzinnen om een goed excusses te hebben. Eerst zien en dan pas geloven. Net zoals de stoeltjes in het stadion als dit een heel seizoen goed gaat dan wil ik er wel positief op reageren. Maar mvv kennende .............................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2022 18:20
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #51

tuutsje schreef :

Mithrandir schreef : Laatste jaren zijn we sowieso al niet verwend met een aansprekend oefenprogramma. Maar tegen 3 onder 23 ploegen, waarvan er wellicht toch wordt geschrapt “ uit angst voor rellen”, is voor mij wel een hele tegenvaller.

Kan me nog een seizoen herinneren dat er opeens een mini toernooi was met Liege en trabzonspor haha. Dat waren me niet even affiches.


Vergeet FC Porto niet ;). Wat ik me kan herinneren, is dat als je tegen een top(ploeg) wilt oefenen je de portemonnee moet trekken als tegenstander. Correct me if i’m wrong.


Daarintegen staat dan wel als je tegen een top ploeg speeld er ook meer publiek zal zitten en je als club meer inkomsten binnen krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2022 20:54 03 juni 2022 20:55 door Bromsnor-West.
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #52
Dit zijn misschien niet de meest aantrekkelijke tegenstanders. Dat ben ik zeker eens. Maar deze O23 ploegen. Spelen ook gewoon hetzelfde niveau als MVV maar dan natuurlijk in Belgie. En wat FC Luik betreft ook wel leuk om tegen te voetballen. Maar ga er maar vanuit dat iedere club met naam word afgelast door onze lokale driehoek uit angst voor alles wat maar te bedenken valt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2022 21:09
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #53
Een aantrekkelijke pot tegen een tegenstander van formaat is natuurlijk leuk. Qua voetbal zul je niet veel wijzer worden door tegen een topclub te spelen. Je hebt er niks aan om helemaal zoek gespeeld te worden. Voetballend is het denk ik veel interessanter om je te meten met ploegen van een vergelijkbaar niveau of iets daarboven. Dan weet je waar je staat en waar je aan moet werken. Het is misschien vervelend, maar dan liggen de O23-ploegen uit de oefencampagne momenteel waarschijnlijk meer in ons straatje dan de eerste teams.
Ik ben het wel met een aantal forumleden eens dat een internationale topclub als tegenstander veel volk trekt. Was die wedstrijd tegen Porto destijds niet op een of ander terrein in België? Die Porto-aanhangers kwamen van heinde en verre. Met zo’n wedstrijd moet je natuurlijk wel geluk hebben dat een dergelijk team toevallig enigszins in de buurt een trainingskamp heeft.
Misschien was iets meer balans in de oefencampagne qua tegenstanders beter geweest? In de regio zijn natuurlijk genoeg clubs actief op verschillende niveaus. Of komen er nog wedstrijden bij? Positief: alle uitwedstrijden zijn in de buurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2022 11:58
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #54
We hebben ook twee keer tegen Plymouth Argylle gespeeld. Dat was alleen al heel bijzonder door de groep supporters van deze club die meekwam!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2022 10:02
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #55

Maosbrögk schreef : Woensdag 01 juni 2022

MVV Maastricht is maandag 20 juni weer terug van vakantie, dan wordt de training in stadion De Geusselt weer hervat. De oefencampagne als voorbereiding op het nieuwe seizoen, start een paar dagen later op 25 juni en wel in en tegen Berg uit Berg en Terblijt. Verder staan onder meer enkele wedstrijden op het programma tegen O23-teams uit België. Het betreft Club Brugge, Standard Luik en KRC Genk. Deze teams komen uit in de 2e klasse, vergelijkbaar met de Nederlandse eerste divisie.De start van het nieuwe seizoen is dan op vrijdag 5 augustus.

De oefenkalender:

26 juni: Berg-MVV aanvang 18.00 uur

2 juli: Scharn-MVV aanvang 18.00 uur

5 juli: Heer-MVV aanvang 19.00 uur

9 juli: Meerssen-MVV aanvang 18.00 uur

16 juli MVV-Club Brugge O23 aanvang 18.30 uur

23 juli: Standard Luik O23-MVV aanvang 13.00 uur

27 juli: KRC Genk O23-MVV aanvang 16.30 uur

30 juli: MVV-FC Luik aanvang 18.30 uur

====================


+ 19 juli: Patro Eisden Maasmechelen - MVV Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2023 19:40 22 apr 2023 19:42 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #56



no comment !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, De Zwarte Vogel, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2023 20:15
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #57
en de oonder 18 oet met 0:3 gewonne vaan en in Zitterd!

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, De Zwarte Vogel, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2023 20:27
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #58
en ouch uzze meitskes höbbe towkomst daankzij VZM ! Groete merci aon die badjakkers, um dat te realiseere waore cent nuudig en es dao ein dingk is boe die in oetblinke de letste jaore is 't dat wel!

dit sjreeve ze

Het WK is in volle gang en onze matadoren genoten afgelopen week van een mooi trainingskamp in Turkije. In Maastricht traint de MVV-jeugd, waaronder onze vrouwelijke matadora’s, gewoon door. En Veer zien MVV heeft met onze steun aan het nieuwe vrouwenelftal 017 onlangs weer een mooi donateursdoel afgerond. Vanuit onze donateurspijler Jeugd droegen we met een bedrag van 4.000 euro bij aan een goede en succesvolle start.

Donateursdoel Facilitering meisjesteam U17
In maart van dit jaar besloot MVV om met ingang van het seizoen 2022/2023 te starten met vrouwenvoetbal en wel met een vrouwenteam MO-17.
De belangstelling voor vrouwenvoetbal is de laatste jaren sterk toegenomen en is de snelst groeiende sporttak. Ger Beckers, Coördinator Vrouwenvoetbal MVV: “De stap past in de maatschappelijke visie van MVV om toegevoegde waarde te leveren. MVV richt zich op het ontwikkelen van (jong) talent, wat ook weer precies past in het Maastrichts Sportakkoord.” Het meidenteam, volledig geïntegreerd binnen de Academy, is na de competitie-Fase 1 ongeslagen gepromoveerd naar de hoofdklasse. Beckers vult aan: “De start met vrouwenvoetbal en het eerste sportieve succes heeft het enthousiasme in de MVV-wereld en ver daarbuiten stevig aangewakkerd. Mede dankzij de bijdrage van ‘Veer zien MVV’ hebben we een voortvarende en ook overtuigende start kunnen maken!“.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2023 20:57
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #59
Zou het niet leuk zijn om te oefenen tegen Plymouth Argyle un Engeland? Wie kan dit mogelijk maken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2023 16:52 28 apr 2023 17:24 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV Seizoen 2022-2023 #60
De prijzen voor de seizoenskaarten zijn bekend. Fikse verhogingen voor seizoenskaarthouders. Energie, beveiliging, budgetverhoging. Bij andere clubs zijn er hogere budgetten door meer sponsoring. Dat is bij MVV het probleem, te weinig binnengehaald al zal men dat niet toegeven, dan wijst men naar de regio. Voor evenveel of net iets meer geld spelen andere clubs standaard top 8 of maken daar meer kans op. Bovendien zijn de randvoorwaarden in het stadion veel beter. Voor een kaart vanaf 18 jaar 50 euro erbij, ca 25-38%. Ben ik benieuwd naar de losse kaarten. Als men weer top 8 speelt, kan dit. Als je buiten de top tien komt te spelen, komen zulke prijzen als een boemerang terug. Hopelijk is men voorzichtig in de begroting. Overigens begon men vorig jaar pas begin juni en konden sk houders tot 20 juni wachten, nu tm 28 mei.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.478 seconden