>
Ontvangen bedankjes 396
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mithrandir schreef : Laatste jaren zijn we sowieso al niet verwend met een aansprekend oefenprogramma. Maar tegen 3 onder 23 ploegen, waarvan er wellicht toch wordt geschrapt “ uit angst voor rellen”, is voor mij wel een hele tegenvaller.
Kan me nog een seizoen herinneren dat er opeens een mini toernooi was met Liege en trabzonspor haha. Dat waren me niet even affiches.
Mie leef Mestreech schreef : Er is net iemand fulltime aangenomen op het kantoor die o.a. de tickets (en neem dan ook aan de seizoenkaarten) onder zijn hoede neemt. Als deze meer ingewerkt is, zal er ook meer nieuws komen over de seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen.
tuutsje schreef :
Mithrandir schreef : Laatste jaren zijn we sowieso al niet verwend met een aansprekend oefenprogramma. Maar tegen 3 onder 23 ploegen, waarvan er wellicht toch wordt geschrapt “ uit angst voor rellen”, is voor mij wel een hele tegenvaller.
Kan me nog een seizoen herinneren dat er opeens een mini toernooi was met Liege en trabzonspor haha. Dat waren me niet even affiches.
Vergeet FC Porto niet . Wat ik me kan herinneren, is dat als je tegen een top(ploeg) wilt oefenen je de portemonnee moet trekken als tegenstander. Correct me if i’m wrong.
Maosbrögk schreef : Woensdag 01 juni 2022
MVV Maastricht is maandag 20 juni weer terug van vakantie, dan wordt de training in stadion De Geusselt weer hervat. De oefencampagne als voorbereiding op het nieuwe seizoen, start een paar dagen later op 25 juni en wel in en tegen Berg uit Berg en Terblijt. Verder staan onder meer enkele wedstrijden op het programma tegen O23-teams uit België. Het betreft Club Brugge, Standard Luik en KRC Genk. Deze teams komen uit in de 2e klasse, vergelijkbaar met de Nederlandse eerste divisie.De start van het nieuwe seizoen is dan op vrijdag 5 augustus.
De oefenkalender:
26 juni: Berg-MVV aanvang 18.00 uur
2 juli: Scharn-MVV aanvang 18.00 uur
5 juli: Heer-MVV aanvang 19.00 uur
9 juli: Meerssen-MVV aanvang 18.00 uur
16 juli MVV-Club Brugge O23 aanvang 18.30 uur
23 juli: Standard Luik O23-MVV aanvang 13.00 uur
27 juli: KRC Genk O23-MVV aanvang 16.30 uur
30 juli: MVV-FC Luik aanvang 18.30 uur
====================