MVV Seizoen 2022-2023
- Boschpoort
-
Topic Author
- Administrator
-
MVV Seizoen 2022-2023
24 May 2022 15:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ridenaje
-
- New Member
-
Re: MVV Seizoen 2022-2023
26 May 2022 21:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
26 May 2022 22:07Ridenaje wrote: In navolging op de slechte geluiden / rumors betreffende het afketsen van de investeerder knoop ik hier maar gelijk het feit aan vast dat het vooruitzicht niet beter erop wordt door het ontbreken van enige communicatie omtrent seizoenskaart verkoop voor het komend seizoen. Kan mij niet herinneren dat het eerder (muv Corona jaargang) zo lang stil is geweest rondom de start verkoop van seizoenskaarten. Iemand hier al vernomen wanneer de verkoop gaat starten?
Gast serieus, de playoffs zijn nog bezig, en jij wilt al info voor volgend seizoen. Je kan je niet herinneren dat dit ooit gebeurde. Ik heb MVV nog nooit 2 weken na het einde van de competitie al zien communiceren over sk's. Formeel loopt het seizoen zelfs tot 30-6, evenals.contracten etc. Maar goed. "Meningen" iedereen heeft er tegenwoordig ene
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
26 May 2022 22:14webmastersfm wrote:Ridenaje wrote: In navolging op de slechte geluiden / rumors betreffende het afketsen van de investeerder knoop ik hier maar gelijk het feit aan vast dat het vooruitzicht niet beter erop wordt door het ontbreken van enige communicatie omtrent seizoenskaart verkoop voor het komend seizoen. Kan mij niet herinneren dat het eerder (muv Corona jaargang) zo lang stil is geweest rondom de start verkoop van seizoenskaarten. Iemand hier al vernomen wanneer de verkoop gaat starten?
Gast serieus, de playoffs zijn nog bezig, en jij wilt al info voor volgend seizoen. Je kan je niet herinneren dat dit ooit gebeurde. Ik heb MVV nog nooit 2 weken na het einde van de competitie al zien communiceren over sk's. Formeel loopt het seizoen zelfs tot 30-6, evenals.contracten etc. Maar goed. "Meningen" iedereen heeft er tegenwoordig ene
Vorig jaar startte de verkoop op 1 juni en werd er al veel eerder hierover gecommuniceerd ( www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten )..................
- steefmestreech
-
- Premium Member
-
26 May 2022 22:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 May 2022 01:12webmastersfm wrote:Ridenaje wrote: In navolging op de slechte geluiden / rumors betreffende het afketsen van de investeerder knoop ik hier maar gelijk het feit aan vast dat het vooruitzicht niet beter erop wordt door het ontbreken van enige communicatie omtrent seizoenskaart verkoop voor het komend seizoen. Kan mij niet herinneren dat het eerder (muv Corona jaargang) zo lang stil is geweest rondom de start verkoop van seizoenskaarten. Iemand hier al vernomen wanneer de verkoop gaat starten?
Je slaat de spijker op zijn kop en de pot verwijt de ketel. Maar goed, over meningen gesproken…..
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
27 May 2022 07:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- johan
-
- Premium Member
-
- ALWYAS/sjeng
27 May 2022 10:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ridenaje
-
- New Member
-
27 May 2022 17:03
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
28 May 2022 10:05webmastersfm wrote:Ridenaje wrote: In navolging op de slechte geluiden / rumors betreffende het afketsen van de investeerder knoop ik hier maar gelijk het feit aan vast dat het vooruitzicht niet beter erop wordt door het ontbreken van enige communicatie omtrent seizoenskaart verkoop voor het komend seizoen. Kan mij niet herinneren dat het eerder (muv Corona jaargang) zo lang stil is geweest rondom de start verkoop van seizoenskaarten. Iemand hier al vernomen wanneer de verkoop gaat starten?
Gast serieus? Voor Noor kon ik me herinneren dat er elk jaar wel vanaf maart iets bekend werd en dat je meestal als seizoenskaarthouder in de maand mei of zelfs al eerder je plek kon reserveren! Tegen een actieprijs dus met een beetje korting.
Ook dit ivm vakanties, want veel mensen gaan op vakantie in de zomer dus geen tijd om een seizoenskaart te bestellen en als ze terug komen is meestal al 1 wedstrijd geweest.
Je kunt beter blij zijn dat er mensen zich nog afvragen wanneer de verkoop begint van de seizoenskaarten.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
28 May 2022 17:44Vreemde zaak dit jaar.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:MVV Seizoen 2022-2023
28 May 2022 18:25 - 28 May 2022 18:25
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
28 May 2022 18:30 - 28 May 2022 18:32Mie leef Mestreech wrote: Er is net iemand fulltime aangenomen op het kantoor die o.a. de tickets (en neem dan ook aan de seizoenkaarten) onder zijn hoede neemt. Als deze meer ingewerkt is, zal er ook meer nieuws komen over de seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen.
Ik dank dat jullie vraag beantwoord word in post nr 7 van deze topic!..mvrgr Opa.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
28 May 2022 19:11Wie weet hier meer van ?
Of is dit onzin ?