Oud-MVV'er Ruben van Bommel

10 mei 2023 22:33
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #121
Heeft al met meer clubs zo een gesprekken gehad.
Zou een prima vervolgstap zijn.
Benieuwd wat het ons nog oplevert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 07:52 11 mei 2023 08:00 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #122

Boer458 schreef : www.limburger.nl/cnt/dmf20230510_97310827

Daar gaat ie.....


Duidelijk is wel dat papa en opa de ,,geheime,,zaak woordvoerders zijn,en de vraag zal niet zijn gaat hij weg of waar naar toe maar voor hoeveel?
Nu weten we ook waar steevast zijn antwoord/tekst vandaan kwam als hem gevraagd werd of hij hier gratis de deur zou uitlopen!

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 08:09
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #123
Ik hoop dat hij ons dan als afscheid een promotie cadeau doet dan hebben we alsnog iets aan hem gehad. Al verwacht ik het niet, het is gewoon balen dat niemand binnen mvv duidelijkheid geeft over wat er zich momenteel afspeelt! En dan gaat het niet alleen over de zaak van Bommel maar ook over Waem, nieuwe directeur en andere plannen voor de toekomst! Mvv laat momenteel behoorlijke stekken vallen vwb informeren van supporters en daar maak ik mij zorgen om! Informeer ons gvd eens!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 08:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #124
Wat vindt men hier eigenlijk een bedrag voor Van Bommel dat acceptabel is? Ik verwacht zelf echt geen miljoenenbedrag, denk dat MVV zich al de handen dicht mag knijpen met een paar ton. Maar ik verwacht tegelijkertijd dat de gemiddelde forumer dan zegt dat MVV er veel meer uit had kunnen halen. Denk dat MVV dit bijna alleen maar kan verliezen; er gaat nooit een bedrag uitkomen waar men tevreden over is.

Ik vind zelf overigens een doorverkooppercentage veel interessanter. In het voetbal is rond de 10% dan gebruikelijk, verwacht niet dat dat 25% of zo zal zijn. Stel dat RvB bij pakweg Twente echt slaagt en voor 10 miljoen wordt doorverkocht, heb je als MVV toch een miljoen te pakken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 08:44
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #125
Zoals het er nu voorstaat gaat Van Bommel gewoon gratis weg. Mocht hij in deze fase nog een contract tekenen (dat zou toch wel heel gek zijn, eigenlijk) dan zal daar in staan dat hij voor een zeer beperkt bedrag weg kan, vermoed ik. Een doorverkoop-percentage is iets tussen de twee clubs. En MVV zit niet aan tafel (omdat Ruben geen contract heeft). Het lijkt me dus sterk dat Ruben voor MVV een doorverkooppercentage regelt. Dat gaat immers behoorlijk ten kosten van zijn eigen waarde. Wellicht dat er een tonnetje of 2 nog in zit voor MVV. Dat is dan te danken aan goedwillendheid van de familie Van Bommel.

Het ligt een beetje aan wie hij verkocht wordt, hoeveel je er normaal gesproken voor zou ontvangen. Verkoop aan een club als Twente - met een doorlopend contract - zou minimaal 7 ton hebben opgebracht denk ik. Maar met een doorlopend contract was Ruben veel meer waard geweest en was hij waarschijnlijk niet bij een club als Twente terecht komen, omdat die hem niet zouden kunnen betalen. Dallinga leverde Excelsior vorig jaar meer dan 2 miljoen euro op. En ik schat Ruben in minimaal dezelfde categorie in. Wat niet per se wil zeggen dat hij ook dat bedrag had opgeleverd, want dat is ook afhankelijk van de club waar je naar toe gaat (Fransen hebben meer geld dan Nederlanders).

Ik denk dat het niet op tijd aanbieden van een goed contract aan Van Bommel MVV tussen de half miljoen en anderhalf miljoen euro aan transferopbrengsten zal kosten. We hebben het hier nog steeds over de NOW-flater. Maar dit is een nog veel grotere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 08:50
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #126
MVV heeft Van Bommel op tijd een contract aangeboden. Tot twee keer toe zelfs. Alleen hij wilde, mede op advies van de hierboven genoemde belangenbehartigers neem ik aan, niet tekenen. In dezen valt MVV weinig te verwijten.
Dan op Dary66: MVV informeert alleen als iets volledig rond is. Nu iets roepen over Van Bommel of Waem kan alleen maar beschadigend werken. Dat zijn onderhandelingen, die moeten juist in stilte plaatsvinden… En wat verwacht je met de nieuwe directeur? Dat MVV communiceert met wie ze in gesprek zijn? Lijkt me niet wenselijk (en volgens mij mag dat zelfs niet eens).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, jovkle, jasonke7, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, M-MVV, Hier menier, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 10:18
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #127
Het enige voordeel wat MVV heeft is dat men sowieso 1,5% opleidingsvergoeding ontvangt bij iedere transfer van Ruben. Ieder opleidingsjaar tussen de 13 en 23 is 0,5% waard. En ik weet het niet helemaal zeker, maar mocht Ruben transfervrij vertrekken dan dient die club dus wel een opleidingsvergoeding te betalen voor het aantal jaren dat Ruben hier heeft gespeeld. Overigens is dit dacht ik alleen wel bij nationale transfers, dus daarom is een vervolgstap binnen nederland financieel gezien het beste voor MVV. Verder ontvangt men nog wel een opleidingsvergoeding maar dit gaat hooguit om enkele duizenden euro's. 10/20k ofzo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 10:19 11 mei 2023 10:22 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #128
Ik snap het eigenlijk niet zo goed van van Bommel. Wat is er nu zo gevaarlijk geweest, om bij MVV een jaarcontract te tekenen. Wat is het advies dan om niet te tekenen. Een andere club had hem heus wel weggehaald. Daarvoor is hij te goed. MVV heeft hem de kansen geboden, en nu verdient MVV eigenlijk wat daarvoor terug. Waardeloos dit. Zo verkoop je nooit eens een speler van niveau. Okita was dan schijnbaar een geluk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 10:28
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #129
Aannames , aannames. Er gaat ook bij niemand een lampje branden dat onderdeel van de besprekingen oa de vraag aan de nieuwe club kan zijn wat ze en of ze bereid zijn te betalen aan MVV? Ik neem aan als Bert v Marwijk bij de besprekingen was hij als ambassadeur van de jeugdopleiding de belangen van MVV in ogenschouw neemt. Ook dat is overigens een aanname.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 10:35
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #130
Het zijn inderdaad aannames. Maar sommige dingen voel je al van heinde en verre aankomen. Maar goed. Het is afwachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 11:06
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #131

Brncic schreef : MVV heeft Van Bommel op tijd een contract aangeboden. Tot twee keer toe zelfs. Alleen hij wilde, mede op advies van de hierboven genoemde belangenbehartigers neem ik aan, niet tekenen. In dezen valt MVV weinig te verwijten.
Dan op Dary66: MVV informeert alleen als iets volledig rond is. Nu iets roepen over Van Bommel of Waem kan alleen maar beschadigend werken. Dat zijn onderhandelingen, die moeten juist in stilte plaatsvinden… En wat verwacht je met de nieuwe directeur? Dat MVV communiceert met wie ze in gesprek zijn? Lijkt me niet wenselijk (en volgens mij mag dat zelfs niet eens).


Dan verschillen wij van mening over wat "op tijd" is. Vanaf de eerste paar keer dat Ruben van Bommel inviel was al duidelijk dat die jongen meer in zijn mars had dan de gemiddelde contractspeler. En toen was er nog geen aanbod gedaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 11:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #132
De Fam van Bommel behartigd toch niet de belangen van MVV ? De belangen van MVV zijn er zonder contract niet meer, en de rol van Opa Bert die heeft nooit 2 petten op als het gaat om zijn primaire belang( Ruben) , iedere euro die namelijk na MVV gaat had ook in de beurs van de Fam van Bommel/Ruben kunnen worden gestort zo simpel is het namelijk.

Ik denk wel voor de "schijn" dat er iets betaalt gaat worden voor Ruben , maar dat zal een "fooi" zijn , mij gevoel is ergens max 50K
Want wie van jullie zou in dezelfde situatie als de Fam van Bommel een flink bedrag afstaan aan je club die je ook zelf kunt hebben .

Bert zal het verder een worst zijn wat supporters van hem denken dan wel van hem vinden als Ruben voor bijna niets hier vertrekt , we moeten daar ook gewoon eerlijk in zijn. De hele voetballerij draait om ego's op alle vlakken en macht en aanzien en natuurlijk geld !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 11:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #133

Clochard schreef :

Brncic schreef : MVV heeft Van Bommel op tijd een contract aangeboden. Tot twee keer toe zelfs. Alleen hij wilde, mede op advies van de hierboven genoemde belangenbehartigers neem ik aan, niet tekenen. In dezen valt MVV weinig te verwijten.
Dan op Dary66: MVV informeert alleen als iets volledig rond is. Nu iets roepen over Van Bommel of Waem kan alleen maar beschadigend werken. Dat zijn onderhandelingen, die moeten juist in stilte plaatsvinden… En wat verwacht je met de nieuwe directeur? Dat MVV communiceert met wie ze in gesprek zijn? Lijkt me niet wenselijk (en volgens mij mag dat zelfs niet eens).


Dan verschillen wij van mening over wat "op tijd" is. Vanaf de eerste paar keer dat Ruben van Bommel inviel was al duidelijk dat die jongen meer in zijn mars had dan de gemiddelde contractspeler. En toen was er nog geen aanbod gedaan.


Mijn inziens is het heel simpel , als je geen budget hebt in de jeugdacademy ( durf kapitaal) om daar al contracten aan te bieden aan spelers voordat ze na MVV1 gaan , dan ben je mijn inziens het momentum kwijt als ze zonder contract doorstromen in MVV1 en daar opvallen als het gaat om een transfer te bedingen .
Dat zagen we bij Xavier en nu ook bij Ruben , we zijn dus idd zoals Clochard zegt te laat , en dat heeft bijna alles met geld te maken maar ook met (durf)kapitaal
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 13:27
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #134
@Brncic kan helemaal met je mee gaan, maar informeren aan supporters wil niet zeggen dat je details naar buiten brengt. Helemaal niets zeggen maakt iedereen onrustig, geef gewoon als mvv aan dat ze in onderhandeling zijn en dat ze begrip tonen voor het gevoel voor de supporters!
Dat is voor veel supporters al genoeg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2023 13:36
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #135
Dan begrijp ik ook de rol (sowieso in het geheel niet) van dat Amerikaanse WSH niet helemaal die volgens de directie gecharmeerd waren van de Academy en het idee wat daar achter zit van doorstroming naar 1 en eventuele transfers. Dit zou een uitgelezen kans voor hun zijn geweest. En zoals Napoleon zegt, daar is verder durfkapitaal voor nodig, iets wat mvv niet heeft. Vele contractjes zullen op niks uitlopen, maar er hoeven er maar een paar tussen te zitten. En het hoeven ook niet altijd tonnen te zijn. Uiteraard is er ook een goed oog voor nodig om talent überaupt te zien, iets wat ik betwijfel binnen mvv. Mvv heeft in Rubens geval idd twee keer een aanbod gedaan en is twee keer afgewezen. Zogenaamd heeft hij geen zaakwaarnemer, maar van Marwijk en vader van Bommel zijn niet gek. Vraag me zo af of ze überhaupt iets van mvv hadden getekend. Zonder contract ben je nergens en zul je een fooi krijgen. Hopelijk kan hij met een club overeenkomen dat mvv nog een doorverkoop percentage krijgt, maar als die club nee zegt, ben je ook daar de klos.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.482 seconden