Nick Kuipers
22 feb 2016 18:06
opadiehard
Platinum Boarder
Jacques schreef : In een ander topic staat dat Nick vandaag de volledige training heeft meegedaan. Wat is er nou waar? :
Ik hoorde zaterdag van een vaste training bezoeker dat nick gewoonde meetrainde met alles ?....schiet mij maar lek...gr opa
....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
26 feb 2016 13:47
ouwe rot
Platinum Boarder
opadiehard schreef :
Jacques schreef : In een ander topic staat dat Nick vandaag de volledige training heeft meegedaan. Wat is er nou waar? :
Ik hoorde zaterdag van een vaste training bezoeker dat nick gewoonde meetrainde met alles ?....schiet mij maar lek...gr opa
Opa ik ben vanmorgen op de training geweest.
Helaas het gaat niet goed met Nick.
Dat werd ons verteld door de medische staf(hij trainde ook niet mee).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard
27 feb 2016 23:55
heb ik al maanden geleden verteld maar hoop t beste al ben ik bang dat we hem dit seizoen niet meer zien
28 feb 2016 00:08
Sjotelsplak
Platinum Boarder
stef schreef : heb ik al maanden geleden verteld maar hoop t beste al ben ik bang dat we hem dit seizoen niet meer zien
Wil je een sticker ?
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
28 feb 2016 10:46
mvv supporter
Platinum Boarder
opadiehard schreef :
waarschijnlijk gaat die persoon ook niet vaak kijken, een persoon van 1.96 ala nick kuipers zie je niet echt over het hoofd.
Tevens zie ik ook niet het nut er in om te gaan liegen over wie wel of niet mee trainde.
12 apr 2016 13:23
12 apr 2016 13:25 door dreekemvvke.
Hoe zit het met Nick en Leroy zijndie nog niet wedstrijd fit
12 apr 2016 13:36
Leroy moet nog geopereerd worden om de schroeven te verwijderen, hij komt dus sowieso niet meer in actie dit seizoen. Kuipers heeft de ene terugval na de andere dus ik vraag me af, of hij nog aan spelen toe komt. Wedstrijdfit zal hij, dit seizoen, ook niet meer worden lijkt me.
12 apr 2016 16:56
Audiowaste
Platinum Boarder
αναρχος schreef : Leroy moet nog geopereerd worden om de schroeven te verwijderen, hij komt dus sowieso niet meer in actie dit seizoen. Kuipers heeft de ene terugval na de andere dus ik vraag me af, of hij nog aan spelen toe komt. Wedstrijdfit zal hij, dit seizoen, ook niet meer worden lijkt me.
Het hoeft niet zo te zijn dat de schroeven verwijderd worden, die kunnen gewoon blijven zitten. Bij mij zitten ze er ook al 7 jaar ik.
Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
12 apr 2016 17:41
Hij heeft het me zelf verteld, dus het is in Leroy's geval wel zo helaas.
12 apr 2016 18:19
vette sajs
Expert Boarder
Ik heb ook gehoord dat de pinnen nog verwijderd worden, dit zou pas begin mei gebeuren.
Jammer genoeg dit seizoen niet meer in actie, hopelijk volgend seizoen weer.
12 apr 2016 22:03
Audiowaste schreef :
αναρχος schreef : Leroy moet nog geopereerd worden om de schroeven te verwijderen, hij komt dus sowieso niet meer in actie dit seizoen. Kuipers heeft de ene terugval na de andere dus ik vraag me af, of hij nog aan spelen toe komt. Wedstrijdfit zal hij, dit seizoen, ook niet meer worden lijkt me.
Het hoeft niet zo te zijn dat de schroeven verwijderd worden, die kunnen gewoon blijven zitten. Bij mij zitten ze er ook al 7 jaar ik.
Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk
Ik denk dat er een groot verschil in is of je topsport bedrijft of niet. Dan zijn er natuurlijk ook nog verschillende soorten pinnen, breuken enz.
25 mei 2016 10:35
mvv supporter
Platinum Boarder
weet iemand hoe het met Kuipers is.
Hij heeft behoorlijk lang niet op het veld gestaan.
Er werden wat geruchten geroepen en foto's gemaakt maar wat is nu de stand van zaken?
Is hij volledig genezen? Volgt hij de training?
Kunnen we een fitte Nick verwachten rond de kerst?
Het seizoen starten met nick is geen optie.
25 mei 2016 11:07
Is wat ik zag z'n knie weer volledig aan het belasten. Is nu hopen dat er niet weer vocht in de knie komt en hij wederom een terugslag krijgt. Volgens mij ziet het er positief uit voor komend seizoen.
25 mei 2016 21:12
De Kuuper is d'r vaanaof t begin vaan 't seizoen bij. Wie iech 't begriep metein fit aon de veurbereijing beginnen.
Bron, Nick zelf op de nuije sociale netwerken.
25 mei 2016 23:13
Us Clubke
Platinum Boarder
Kwatsj schreef : De Kuuper is d'r vaanaof t begin vaan 't seizoen bij. Wie iech 't begriep metein fit aon de veurbereijing beginnen.
Bron, Nick zelf op de nuije sociale netwerken.
Contract?
Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden