Nick Kuipers

19 apr 2017 18:30
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Nick Kuipers #361
Wat ik gehoord heb zou Kuijpers contact hebben met een andere club. Namelijk ADO Den Haag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2017 17:06
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Nick Kuipers #362

mvv4ever schreef : Wat ik gehoord heb zou Kuijpers contact hebben met een andere club. Namelijk ADO Den Haag.


Strik drum en metein nao du Haag verkoupe !

Niks persuunliks teege de Kuuper, want 't is nne zier feine compeer ! Zjus wie ziene granpeer dat waor :thumbsup:

Mer heer heet zien beperkinge, niks aon te doen ( dao heet Ruis al via apaarte treiningk get aon gedoon) en mie zit dao neet in...
Kin dee jong niks aon doen ! Heer kin de verdeedigingk neet leidde en aoch sjöt heer af en soms te kort...kost goole en punte.
Heer is beeter es twiede maan dee rögdekking gief of met nne twiede rögdekking kreig.

Daan leever Sven trök hoole want eine dee goole maak of kin maake höbbe veer nuudig. Of tot heer met Rn (weer) door ein deur kin is a twiede...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2017 20:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nick Kuipers #363
Voor de winterstop had ik gezegd dat Kuipers rustig (of in dit geval: rustaagh) mee kon draaien bij Excelsior, NEC, Willem II en ADO Den Haag bv.

Na de winterstop is hij volledig ingezakt, maar kruipt langzamerhand uit het dal. Ik gun hem een mooie transfer. Maar in deze vorm komt hij bij ADO niet aan de bak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 09:28
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Nick Kuipers #364
Jongens de Kuuper kun je gewoon afschrijven, die loopt gratis de deur uit! Gun die jongen het beste! Jammer maar het is niet anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 09:45
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Nick Kuipers #365
Wil hij weg dan? En heeft hij eventuele aanbiedingen van MVV dan afgeslagen? Of moeten die gesprekken nog komen?

Vragen Vragen...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 22:23
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Nick Kuipers #366

Boe is dat feeske? schreef : Wil hij weg dan? En heeft hij eventuele aanbiedingen van MVV dan afgeslagen? Of moeten die gesprekken nog komen?

Vragen Vragen...


Vergeet niet dat hij een Wrap - restaurant heeft.
Deze eetzaak zullen veel supporters dan links laten liggen.
Hij laat dan bovendien zijn boezemvriend Ramon Voorn in de steek.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 13:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Nick Kuipers #367

Nao Väöre schreef :

Boe is dat feeske? schreef : Wil hij weg dan? En heeft hij eventuele aanbiedingen van MVV dan afgeslagen? Of moeten die gesprekken nog komen?

Vragen Vragen...


Vergeet niet dat hij een Wrap - restaurant heeft.
Deze eetzaak zullen veel supporters dan links laten liggen.
Hij laat dan bovendien zijn boezemvriend Ramon Voorn in de steek.



Die Ramon Voorn hadden we nu goed kunnen gebruiken als stand-in voor Ippel
Zo'n type speler missen we echt ....zal zeker over gesproken zijn tussen Kuiper en Voorn en misschien zelfs met MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2017 22:41
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Nick Kuipers #368
Schaam je kapot!

Een voordeel, lekker niet erbij in de play-offs. Veel succes bij Sparta komende jaren. Ciao

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2017 22:54 05 mei 2017 22:54 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Nick Kuipers #369
Helemaal met de vorige schrijver eens.
Nick moet zich kapot schamen. :schamen: :schamen:
Een volledig onnodige overtreding, terecht bestraft met rood.
Ik vrees dat het niet bij 1 wedstrijd blijft
Veel supporters hadden het even gehad met Nick, hij werd niet voor niets getrakteerd op een hels fluitconcert.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 00:49
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Nick Kuipers #370
Ik had er vertrouwen in dat de * kuuper * een dragende speler voor MVV zou kunnen worden , maar helaas het zit er

jammer genoeg niet in .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 01:10
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Nick Kuipers #371
Ga er maar vanuit dat hij niet goed slaapt vannacht. Voskamp heeft Nick vanaf de 1e minuut geprovoceerd. En zijn doel bereikt. Dat mag Nick inmiddels niet meer overkomen eigenlijk. Doodzonde.
We gaan hem toch missen in de PO. Ik denk dat hij 2 wedstrijden aan de broek krijgt. Overigens zag hij er bij de 1-0 ook niet echt lekker uit.
Ik vond het wel goed van hem dat hij na de wedstrijd gewoon meeliep op het veld en zich niet verschool. Dat mag ook gezegd worden toch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 01:16 06 mei 2017 01:17 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nick Kuipers #372
Ik heb de beelden net terug gezien. Ik denk dat ik het door een rood witte bril zie. Beide spelers komen tot elkaar, alleen Nick komt vanuit liggende positie en gaan beide naar elkaar toe. Nick buigt zijn hoofd naar boven en de de speler van RKC speelt daar slim op in? Correct me if i'm wrong. Op de leugeneer zijn de beelden terug te zien. Ik dacht tevens dat de kaarten van de competitie niet mee telden voor de playoff's.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 01:53 06 mei 2017 01:59 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Nick Kuipers #373
Tja, weinig af te dingen op de rode kaart. Na 5x de beelden gezien te hebben had geel inderdaad misschien ook gegeven kunnen worden. Maar goed, eerlijk is eerlijk, dat is een rood witte bril. Hoe je het ook wendt of keert, het blijft een oliedomme actie waarvoor het zeer begrijpelijk is dat de scheidsrechter rood trekt.

Op omderstaande link naar een VVV fansite staan de regels voor gele en rode kaarten zoals ze vorig jaar golden.

www.venlonaren.net/gele-kaarten-regeling-play-offs/

Als deze regels nog steeds gelden dan zijn we Kuijpers minstens een, maar ik ben bang meerdere wedstrijden kwijt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 04:02 06 mei 2017 04:52 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
Nick Kuipers #374
In www.knvb.nl/downloads/bestand/9694/regle...16-17versie-1-1-2017 staat de regeling vermeld. Zo lezen we op pag. 61+62:

"Artikel 34 - Automatische uitsluiting
1. Een speler die in een competitie-, play-off- of bekerwedstrijd van de KNVB, of de wedstrijd zoals genoemd in artikel 33 (B.S.: hiermee wordt bedoeld: de wedstrijd tussen de winnaar van de KNVB-beker van het vorige seizoen en de landskampioen, dus de wedstrijd om de Johan Cruijff-bokaal) van dit reglement, door de scheidsrechter direct van het veld wordt gezonden, wordt uitgesloten van deelname aan de eerstvolgende competitie-, play-off- of bekerwedstrijd van de KNVB van het desbetreffende elftal.
2. De hiervoor in lid 1 genoemde automatische uitsluiting vindt plaats, indien:
a. de tuchtcommissie vóór de eerstvolgende competitie-, play-off-, of bekerwedstrijd van de KNVB, of de wedstrijd zoals genoemd in artikel 33 van dit reglement, van het desbetreffende elftal in staat is de tuchtzaak van die speler te behandelen; en
b. de tuchtcommissie tijdens de onder a. genoemde behandeling vaststelt dat:
i. de scheidsrechter geen andere speler dan degene die de overtreding heeft begaan van het veld heeft gezonden;
ii. de scheidsrechter geen speler ten onrechte van het veld heeft gezonden.
3. Tegen de automatische uitsluiting is op andere, dan de hiervoor in lid 2 genoemde gronden geen verweer of beroep mogelijk.
4. De uitsluiting als genoemd in dit artikel laat onverlet de bevoegdheid van de aanklager op grond van het bepaalde in artikelen 10 en 11 van dit reglement."

Hieruit, met name uit onderdeel 1, kunnen we voorzichtig afleiden dat bij rode kaarten de regel simpel is: of een speler een rode kaart nu in de gewone competitie of in de play-offs of in de bekercompetitie heeft ontvangen maakt eigenlijk niet uit; de speler wordt gewoon zo snel mogelijk, de eerstvolgende wedstrijd(en), geschorst ongeacht in welk soort competitie de speler de rode kaart ontvangen heeft. Uit blz. 67 en 68 kan worden afgeleid dat de tuchtcommissie bepaalt hoeveel wedstrijden een speler die een rode kaart heeft ontvangen zal worden geschorst.

Nick Kuipers zal dus waarschijnlijk de eerstvolgende twee wedstrijden geschorst zijn en dat zijn de twee wedstrijden tegen Cambuur. Of het inderdaad twee wedstrijden of meer of minder wedstrijden zijn, bepaalt de tuchtcommissie. Maar op rood staan normaliter twee wedstrijden schorsing.

Bij gele kaarten (in KNVB-termen vaak "waarschuwingen" genoemd) gelden andere regels. Zie hiervoor in www.knvb.nl/downloads/bestand/9694/regle...16-17versie-1-1-2017 artikel 29 ("Waarschuwingen gegeven in competitiewedstrijden van de KNVB") en artikel 30 ("Waarschuwingen gegeven in play-offwedstrijden van de KNVB").

In de gewone competitie krijgt een speler een schorsing van 1 wedstrijd als hij 5, 10, 15 etc. gele kaarten heeft gekregen. Maar bij de play-offs geldt onder andere, volgens artikel 30, dat een speler een schorsing krijgt voor zijn eerstvolgende play-off-wedstrijd als hij in de play-offs 2, 4, 5, of 6 gele kaarten heeft ontvangen. Maar die gele kaarten tellen alleen voor play-off-wedstrijden. Stel dat een MVV-speler in zijn laatste play-off-wedstrijd van seizoen 2016-2017 een gele kaart krijgt, terwijl hij in een eerdere play-off-wedstrijd van enkele dagen eerder een eerste geel kaart kreeg. Dan is hij de eerstvolgende play-off-wedstrijd geschorst in 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021 (looptijd van de schorsing van 1 wedstrijd: 4 jaar). Die speler is in de eerstvolgende competitiewedstrijd in seizoen 2017-2018 dus gewoon speelgerechtigd. Voor alle details verwijs ik naar de aangeduide reglementen.

Dat betekent even wat huiswerk voor MVV. Is er een speler die nog een schorsing van 1 play-off-wedstrijd heeft lopen door gele kaarten in de play-offs van vorig seizoen (of eerdere seizoenen)? Dan mag die in de eerstvolgende wedstrijd tegen Cambuur niet worden opgesteld!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 05:01
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
Nick Kuipers #375
Echt een heel domme rode kaart van Nick. Die valt niet goed te praten. Maar de scheidsrechter speelde hier ook een rol in. Een minuut eerder werd Nick al fors aangevallen door die speler, terwijl de scheidsrechter daar niet voor floot. Vlak voor de rode kaart maakte diezelfde speler opnieuw een smerige overtreding op Nick: Nick werd achterop zijn achilleshiel(en) getrapt. Dat was een overtreding die ook wel met rood bestraft had mogen worden. Nick was laaiend en nam wraak. Dom. Maar de scheids gaf alleen aan Nick rood en de RKC-boosdoener kreeg nog niet eens een gele kaart. Belachelijk. Maar Nick had zich natuurlijk nooit zo mogen laten gaan. Een betere scheidsrechter had die speler van RKC eerder een gele kaart laten zien. Dan had die speler het wel gelaten om Nick een minuut later smerig van achteren aan te vallen. Hoe dan ook: domdom van Nick.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden