Nick Kuipers

25 mei 2016 23:36
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u AajdOppenui, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2016 10:13
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Nick Kuipers #347
Kuipers fit genoeg om aan de voorbereiding te beginnen? Iemand een idee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2016 12:53
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Nick Kuipers #348
Ik hoorde gisteren van iemand van de MVV jeugd dat Nick nog niet fit is om aan de voorbereiding te beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2016 14:08
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Nick Kuipers #349
Nick is fit en begint morgen gewoon met de voorbereiding.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Lassie80, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2016 14:33
Michel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Nick Kuipers #350
Precies, Nick is gans fit en begint murge mit de veurbereiding! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2016 15:17
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Nick Kuipers #351
Gelukkig maar. Ben benieuwd hoe hij zich houdt na zijn lange afwezigheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2016 14:02 02 nov 2016 14:04 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Nick Kuipers #352
uit de Limburger van vandaag

Leonardo Dicarpaccio

Nick Kuipers (MVV) en Ramon Voorn (Eendracht Termien in België) stappen in de horeca. Vandaag opent aan het Cörversplein in Maastricht hun zaak met de briljante naam Johnny Wrap. Waar je -goh- wraps, maar ook salades kunt krijgen. Verantwoord eten in ieder geval, zoals topsporters dat ook moeten doen. Behalve goede voetballers en keukenprinsen tonen Kuipers en Voorn zich bovendien creatief in het verzinnen van namen voor hun gerechten. Op de kaart vinden we onder meer de Leonardo Dicarpaccio (met carpaccio) en de Jurassic Pork (zacht gegaard varkensvlees).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 10:26
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Nick Kuipers #353

Bolton Wanderers opnieuw concreet voor Nick Kuipers

Nick Kuipers staat nog altijd hoog op het verlanglijstje van Bolton Wanderers, weet FOX Sports.
De 24-jarige aanvoerder van MVV beschikt over een aflopend contract bij de huidige nummer vier van de Jupiler League.

De centrale verdediger liep twee jaar terug stage bij de Engelse club, die momenteel uitzicht heeft op promotie naar de Championship. Dat beviel van beide kanten goed, maar MVV en Bolton konden toen geen overeenstemming bereiken over de transfersom.

Naast Bolton hebben ook Nottingham Forest en Wolverhampton geïnformeerd naar de diensten van Kuipers. Meerdere Eredivisieclubs volgen zijn verrichtingen eveneens op de voet.

MVV hoopt de Maastrichtenaar te overtuigen van een langer verblijf en gaat binnenkort om de tafel met het jeugdproduct. Naar alle waarschijnlijkheid maakt Kuipers het seizoen in Limburg sowieso af. (FOX Sports)


www.foxsports.nl/nieuws/artikel/1428284/...et-voor-nick-kuipers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 12:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Nick Kuipers #354
Bij dit soort clubs kan Nick gemakkelijk 5 keer meer verdienen dan de best betaalde speler van MVV. Als hij gaat, snap ik dat heel goed. Wel pas na dit seizoen, hè Nick?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 12:43
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Nick Kuipers #355

Jacques schreef : Bij dit soort clubs kan Nick gemakkelijk 5 keer meer verdienen dan de best betaalde speler van MVV. Als hij gaat, snap ik dat heel goed. Wel pas na dit seizoen, hè Nick?

Juist, en eerst nog een nieuw contract bij MVV tekenen zodat we een transfersom voor je krijgen (met doorverkoopclausule)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 14:47
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Nick Kuipers #356
Ik zou zeggen: vekopen voor die hap. We hebben nog die Arsenal huurling achter de hand. Nu kun je nog iets vangen voor Kuipers en als ik het goed heb, loopt zijn contract af deze zomer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 15:24
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Nick Kuipers #357
Maar Bolton is ook niet zo gek om nu nog te betalen voor zo'n jongen terwijl hij over enkele maanden voor niets overkomt. Nick weet dat ook en zal zich beseffen dat een transfer als deze al eens is misgelopen en hij daar behoorlijk ontdaan over was en als hij verlengd om MVV nog wat geld op te laten leveren, Bolton wederom afhaakt en hij dus weer zijn Engelse transfer op z'n buik kan schrijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 19:21
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nick Kuipers #358
Als een van die Engelse clubs vandaag nog of morgen een bod neerlegt van om en nabij €200.000,-, gelijk accepteren. Anders loopt hij gratis de deur uit. Tenzij hij wilt dat MVV een transfersom voor hem vangt, dan moet hij zijn contract verlengen. Bij een eventuele transfer in de zomer na het aflopen van zijn contract, vangt MVV enkel wat opleidingskosten. En dat zal niet zoveel zijn, denk ik.

Ik ben overigens wel benieuwd welke Eredivisieclubs achter Kuipers aanzitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 19:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Nick Kuipers #359
Vind Nick Kuipers echt wel het boegbeeld van dit MVV en waarom we het nu zo goed doen !
Dat hij nu weer in belangstelling staat vind ik een mooie beloning voor hem en zijn ontwikkeling, door Nick is Steven P beter gaan spelen, waar hij verleden jaar samen met Knops onzeker was daar speelt hij nu naast Nick goed en voegt hij iets toe.

Als je naar Nick kijkt dan is hij groot, kopsterk , fysiek heeft Nick een goede sliding/tackel en is hij enorm snel voor zijn lengt , minder zijn zijn lange bal ( daar kan jij geen klap van en moet hij uren in gaan investeren ) en zijn aanvallende inspeelpass. Maar als je hem nu zo ziet dan vind ik de belangstelling ook echt terecht voor hem , ik gun hem dan ook een transfer maar ik hoop dat hij nog 2 jaar bij ons blijft en zich daarmee echt ontwikkelt top een topper voor de volgende stap !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 21:42 30 jan 2017 21:43 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Nick Kuipers #360
Nick is nu zo'n geval waarover het adviserende team waaronder Thail al zei, dat dit soort spelers langer aan MVV verbonder moeten blijven.
Eerdere voorbeelden waaren Peeters, Croux en coppens.
Hoe men dit denkt te realiseren weet ik niet, maar voor MVV Is een speler met een door lopend contract veel meer waard. Kans op afkoopsom mocht een speler alsnog vertrekken maar belangrijker Is misschien wel het maken en behouden van een goed team dat over een langere tijd resultaten kan behalen.

Dus ik hoop dat Nick zijn contract zal verlengen.
Zoals Napoleon als zei, hij Is een boegbeeld voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden