Nick Kuipers
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
Re: Nick Kuipers
22 Jun 2016 10:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Al Bundy
-
- Visitor
-
26 Jun 2016 12:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2016 14:08"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Michel
-
- New Member
-
26 Jun 2016 14:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Al Bundy
-
- Visitor
-
26 Jun 2016 15:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
02 Nov 2016 14:02 - 02 Nov 2016 14:04Leonardo Dicarpaccio
Nick Kuipers (MVV) en Ramon Voorn (Eendracht Termien in België) stappen in de horeca. Vandaag opent aan het Cörversplein in Maastricht hun zaak met de briljante naam Johnny Wrap. Waar je -goh- wraps, maar ook salades kunt krijgen. Verantwoord eten in ieder geval, zoals topsporters dat ook moeten doen. Behalve goede voetballers en keukenprinsen tonen Kuipers en Voorn zich bovendien creatief in het verzinnen van namen voor hun gerechten. Op de kaart vinden we onder meer de Leonardo Dicarpaccio (met carpaccio) en de Jurassic Pork (zacht gegaard varkensvlees).
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2017 10:26Bolton Wanderers opnieuw concreet voor Nick Kuipers
Nick Kuipers staat nog altijd hoog op het verlanglijstje van Bolton Wanderers, weet FOX Sports.
De 24-jarige aanvoerder van MVV beschikt over een aflopend contract bij de huidige nummer vier van de Jupiler League.
De centrale verdediger liep twee jaar terug stage bij de Engelse club, die momenteel uitzicht heeft op promotie naar de Championship. Dat beviel van beide kanten goed, maar MVV en Bolton konden toen geen overeenstemming bereiken over de transfersom.
Naast Bolton hebben ook Nottingham Forest en Wolverhampton geïnformeerd naar de diensten van Kuipers. Meerdere Eredivisieclubs volgen zijn verrichtingen eveneens op de voet.
MVV hoopt de Maastrichtenaar te overtuigen van een langer verblijf en gaat binnenkort om de tafel met het jeugdproduct. Naar alle waarschijnlijkheid maakt Kuipers het seizoen in Limburg sowieso af. (FOX Sports)
www.foxsports.nl/nieuws/artikel/1428284/...et-voor-nick-kuipers
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2017 12:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2017 12:43Juist, en eerst nog een nieuw contract bij MVV tekenen zodat we een transfersom voor je krijgen (met doorverkoopclausule)Jacques wrote: Bij dit soort clubs kan Nick gemakkelijk 5 keer meer verdienen dan de best betaalde speler van MVV. Als hij gaat, snap ik dat heel goed. Wel pas na dit seizoen, hè Nick?
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
30 Jan 2017 14:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2017 15:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2017 19:21Ik ben overigens wel benieuwd welke Eredivisieclubs achter Kuipers aanzitten.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2017 19:39Dat hij nu weer in belangstelling staat vind ik een mooie beloning voor hem en zijn ontwikkeling, door Nick is Steven P beter gaan spelen, waar hij verleden jaar samen met Knops onzeker was daar speelt hij nu naast Nick goed en voegt hij iets toe.
Als je naar Nick kijkt dan is hij groot, kopsterk , fysiek heeft Nick een goede sliding/tackel en is hij enorm snel voor zijn lengt , minder zijn zijn lange bal ( daar kan jij geen klap van en moet hij uren in gaan investeren ) en zijn aanvallende inspeelpass. Maar als je hem nu zo ziet dan vind ik de belangstelling ook echt terecht voor hem , ik gun hem dan ook een transfer maar ik hoop dat hij nog 2 jaar bij ons blijft en zich daarmee echt ontwikkelt top een topper voor de volgende stap !
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
Re: Re:Nick Kuipers
30 Jan 2017 21:42 - 30 Jan 2017 21:43Eerdere voorbeelden waaren Peeters, Croux en coppens.
Hoe men dit denkt te realiseren weet ik niet, maar voor MVV Is een speler met een door lopend contract veel meer waard. Kans op afkoopsom mocht een speler alsnog vertrekken maar belangrijker Is misschien wel het maken en behouden van een goed team dat over een langere tijd resultaten kan behalen.
Dus ik hoop dat Nick zijn contract zal verlengen.
Zoals Napoleon als zei, hij Is een boegbeeld voor MVV.