>
Ontvangen bedankjes 177
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Us Clubke schreef : Voor seizoenskaarthouders is het simpel, gegevens zijn voor het seizoen bekend.
Dus adhv Seizoenskaart en id-controle is duidelijk wie een MVV supporter is.
Ook al woont deze in Sittard of Heerlen of Venlo.
Hoezo locale driehoek... Een aantal jaren geleden stond de lepsjer met zien Alberke op trepke B tijdens MVV - Den Bosch.Us Clubke schreef : Kortom, hoe kunnen MVV supporters, met al die belachelijke regels gewoon een wedstrijd bezoeken.
Voor seizoenskaarthouders is het simpel, gegevens zijn voor het seizoen bekend.
Dus adhv Seizoenskaart en id-controle is duidelijk wie een MVV supporter is.
Ook al woont deze in Sittard of Heerlen of Venlo.
Het probleem volgens de lokale driehoek is eigenlijk de losse kaart verkoop.
Met name de MVV supporters die buiten Maastricht wonen, geen seizoenskaart hebben maar wel iedere thuis wedstrijden bezoeken.
Waar ligt de grens bij een derby of een gewone wedstrijd......Bunde? Margraten? Stein? Gulpen? Heerlen? Roermond? Weert? Eindhoven? Rotterdam? Amsterdam? Voor mijn gevoel nergens. Je bent fan of niet.
Ik kan maar 1 oplossing bedenken zodat je zeker weet dat de kaarten VOOR MVV supporters ook BIJ de MVV supporters terecht komen:
Voorverkoop van derby (risico) wedstrijden alleen voorafgaand eerdere thuis wedstrijden. Niet aan de kassa's buiten, maar binnenin het stadion. Daar waar de supporters van MVV komen is in de Geuselt.
Draag daarbij een sjaal of muts van MVV (zegt mij meer dan een id kaart) en je kan max 2 kaarten kopen.
Wellicht is internet kaartverkoop dan overbodig.......
Daar ga je niet me om...die negeer je .Lummel schreef : Wat men hier vergeet te vermelden, is dat er helaas ook daadwerkelijk genoeg ''Maastrichtenaren'' ook voor Roda zijn. Ik ben benieuwd hoe men hier mee om gaat.
Dan ga je nog meer mensen verliezen. De lokale driehoek moet gewoon niet zo paniekerig doen. De laatste keer dat er op de thuistribunes bij MVV een groep supporters van de tegenpartij zat (en waar tramalant uit kwam) was in de jaren 90 ,eredivisie als ik mij goed herinner. Daarna is er nooit meer iets noemenswaardigs gebeurd. (Uit-supporters op de thuistribune).Badjakker schreef : Een clubcard systeem?
Klopt, was tegen Den Haag en het betrof zo'n 5 Hagenezen op de Boschpoort tribune. Het incident was / werd bovendien binnen enkele minuten goed opgelost.Sjotelsplak schreef :
Dan ga je nog meer mensen verliezen. De lokale driehoek moet gewoon niet zo paniekerig doen. De laatste keer dat er op de thuistribunes bij MVV een groep supporters van de tegenpartij zat (en waar tramalant uit kwam) was in de jaren 90 ,eredivisie als ik mij goed herinner. .Badjakker schreef : Een clubcard systeem?
En hoe controleer je het zelfde gegevens bij het aanvragen van een clubkaart? Hoe voorkom je dat fans van de tegenstander bij MVV een clubkaart aanvragen om die wedstrijd te kunnen bezoeken, behalve op basis van diezelfde redenatie waarop mensen nu al ten onrechte geweigerd worden? Dan zouden clubs al gegevens met elkaar moeten uitwisselen van de mensen die bij hen kaarten kopen (als ze die al hebben, want bij de meeste wedstrijden koop je gewoon anoniem een kaartje aan de kassa) en zou er een systeem moeten komen dat al die gegevens met elkaar matcht. Dat zou een niet te betalen kostenpost worden. Het lukt MVV nu al niet om de NAW gegevens van de seizoenskaarthouders up-to-date te houden, laat staan dat je dat moet gaan doen voor iedere persoon die wel eens een kaartje heeft gekocht en voor degene voor wie dat kaartje bestemd is.Badjakker schreef : Een clubcard systeem?
Badjakker schreef : On Topic: Mensen van de tegenstander die op thuistribune gaan zitten, op eigen risico. Hou je verder gewoon rustig dan is er niets aan de hand. Begin je openlijk te juichen.. tja..