>
Ontvangen bedankjes 1705
Kay schreef : Mocht dit beleid onverhoopt ongewijzigd blijven, lijkt het me ook verstandig om duidelijk te communiceren wat deze maatregelen precies inhouden zodat mensen tijdig hun conclusies kunnen trekken of ze überhaupt het risico willen lopen om naar huis gestuurd te worden. Aangezien er nu steeds een mail over elke thuiswedstrijd gestuurd wordt, zou ik daar ook wel in willen zien welke criteria iemand tot persona non grata maken. Dat stond er in ieder geval voor de wedstrijd tegen VVV niet in.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
webmastersfm schreef : Dit lijkt mij een goede oplossing.
Willen er mensen binnen die niet onder het i-criterium vallen (waar hoorden we dat eerder) zal er gewoon bij iedere poort een hoofdsteward EN een persoon moeten staan (misschien oud leden angel-Side , of harde kern op vrijwillige basis) die precies een risico analyse kan maken. Een groepje jongens die zegt voor MVV te zijn maar niet uit de buurt komt laat je al makkelijk door de mand vallen. Maar een vader met zijn kind, kom
Op heij laat die mensen toch binnen. Een toereiking naar de lokale driehoek zou kunnen zijn dat je gewoon een verklaring ondertekend op een standaard formulier, dat alle aansprakelijkheid vervalt en je verklaart MVV supporter te zijn. Deze namen die niet onder de regio vallen gewoon netjes ergens opslaan voor toekomstige wedstrijden en prima doorstroming en toegang tijdens een volgende derby.
Tijdens grote wedstrijden komen er genoeg mensen uit het heuvelland of de regio achter Valkenburg / nuth die als symphatisant van MVV naar het stadion komen. Dit zijn de potten waar je mensen trekt en bind. Door deze maatregel kun en mag je niet groeien. Echt van de gekke
Us Clubke schreef : Als mvv accoord gaat met de ced kunnen ze doen en laten wat ze willen maar mij zien ze dan volgend jaar niet meer.
Ced en fox willen ook wedstrijden op vrijdag om 16.45
Anna D. schreef :
Us Clubke schreef : Als mvv accoord gaat met de ced kunnen ze doen en laten wat ze willen maar mij zien ze dan volgend jaar niet meer.
Ced en fox willen ook wedstrijden op vrijdag om 16.45
mvvfans.nl/forum/2-nieuws-en-geruchten/2...ler-league?start=300
Is wel vroeger dan 20:00, maar het is niet 16:45 maar 18:45. Heb het toevallig net ook in dit topic geplaatst.
Belurani schreef : Mijn opmerking over de toegang tot De Geusselt bij de wedstrijd MVV - VVV heeft, zo zie ik, heel wat teweeg gebracht. Ik ben blij dat zovelen het met me eens zijn dat je niet geweigerd mag worden als je van buiten Maastricht een wedstrijd wil bezoeken. Heb Stijn Provoost in antwoord op zijn mail geschreven dat als er weer beperkingen zijn m.b.t. het toelaten van mensen van buiten Maastricht, het handig zou zijn dit te vermelden op de website waar ik de toegangskaarten kan kopen. Van hem kreeg ik het volgende antwoord:
Geachte heer xxxxx
Wij zullen dit meenemen in het veiligheidsoverleg voor de wedstrijd tegen Fortuna Sittard. Ik zou dit liefst ook communiceren, maar voor de wedstrijd tegen VVV-Venlo had ik geen toestemming gekregen van de politie. Ik ben op dit moment op zoek naar een creatieve oplossing en dan denk ik bijvoorbeeld aan een speciaal soort toelatingsformulier ondertekend door MVV Maastricht, zodat je de volgende risicowedstrijden toch toegang zou krijgen tot het stadion.
Ik stel voor dat je even opnieuw contact met mij opneemt begin november en dan zal ik kunnen meedelen wat de oplossing is.
Ik wacht dus maar rustig af. Misschien is MVV - VVV wel de laatste wedstrijd die ik bezocht heb!!
RedWhiteArmy schreef : Only bij MVV met hun kut veiligheidsmensen.
jeoff schreef :
RedWhiteArmy schreef : Only bij MVV met hun kut veiligheidsmensen.
Begrijp je wel dat de lokale driehoek niets met de 'veiligheidsmensen' van MVV te maken heeft?
Voor de duidelijkheid, de driehoek bestaat uit de burgemeester, de (hoofd)officier van justitie, de lokale politiechef en zo nodig de korpschef.
Die bepalen de toegangsregels m.b.t. de woonplaats in je ID bewijs.