Toegangsbeleid

23 sept 2014 14:58
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Toegangsbeleid #46

MVVke schreef :

jeoff schreef :

RedWhiteArmy schreef : Only bij MVV met hun kut veiligheidsmensen.


Begrijp je wel dat de lokale driehoek niets met de 'veiligheidsmensen' van MVV te maken heeft?
Voor de duidelijkheid, de driehoek bestaat uit de burgemeester, de (hoofd)officier van justitie, de lokale politiechef en zo nodig de korpschef.

Die bepalen de toegangsregels m.b.t. de woonplaats in je ID bewijs.


De irritatie zit dus veural d'r in tot väöl supporters -iech ouch jao- 't geveul bekrup tot M.V.V. ziech noe neet bepaold de meujte nùmp um ziech sterk te make veur de supporters. G'r wèt wel, supporters, dat zien die lui boe M.V.V. 't aon te daanke heet tot nog bestoon....

Zoe es gezag, ut bestuur en de VC höbbe begin oktober 'n euverlegk met de lokale dreijhook heijeuver en geit d'r alles aon doen um ut vaan de taofel te kriege.
Veer goon vraoge um es Supporterseuverlegk aonwezig te zien.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 15:54
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Toegangsbeleid #47
ik heb althans begin vorige week een nette mail gestuurd naar MVV mbt de wedstrijd van 30januari.
ik heb daar mijn situatie uitgelegd.
maar helaas nog geen enkele reactie.
is toch een kleine moeite om op zijn minst te antwoorden.

als ik hier niet zou lezen, zou ik dus van niets weten dat er straks een overleg is mbt de toegankelijkheid.
maar ik kan nu al verzekeren dat als ik op woonplaats die wedstrijd word geweigerd/gediscrimineerd dat ze mij niet meer terug zien!!
er moet toch een onderbouwde regeling zijn voor supporters die van elders (regelmatig, zo niet al heel wat jaren) komen.
en dan heeft mvv het zelf over hun structuur waar ze naar limburg united wil gaan..
kom op zeg!!
zie je het al voor je bij feijenoord ajax..
hoe doen ze het daar dan wel niet??
van beide clubs komen supporters vanuit het hele land, denk niet dat ze daar op woonplaats gaan discrimineren!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 16:10
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Toegangsbeleid #48

jesfen schreef : ik heb althans begin vorige week een nette mail gestuurd naar MVV mbt de wedstrijd van 30januari.

maar helaas nog geen enkele reactie.
i


Is dit een vergissing of een sarcastische grap, die ik weer niet begrijp:) ? Een mail sturen over een wedstrijd van 30 januari en verwachten hier binnen een week fatsoenlijk antwoord op krijgen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 16:31
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Toegangsbeleid #49

zittribuun schreef :

jesfen schreef : ik heb althans begin vorige week een nette mail gestuurd naar MVV mbt de wedstrijd van 30januari.

maar helaas nog geen enkele reactie.
i


Is dit een vergissing of een sarcastische grap, die ik weer niet begrijp:) ? Een mail sturen over een wedstrijd van 30 januari en verwachten hier binnen een week fatsoenlijk antwoord op krijgen?


Sorry huur, mer een werkweek heet 5 daog, wat is dao daan raar aon um binne die 5 daog 'n reactie te verwachte? 't Is gein meujlek polletiek of wiskundig vraogstök boe euver lui 100 jaor mote naodinke um tot 'n antwoord te koume.... :rolleye:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 16:36
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Toegangsbeleid #50
het gaat mij om de discriminatie op woonplaats.
toch een ´hot´ item, dacht ik..
en ja mij in het bijzonder om die wedstrijd omdat ik nu in deze regio woon..
of denk je dat het om de wedstrijd mvv-achilles gaat?

ik kaart een te verwachten probleem aan met de vraag hoe en of er een oplossing gezocht kan worden..
dat ik niet meteen een oplossing zal krijgen weet ik, maar vind een korte reactie toch wel op zijn plaats..


ik kan ook tot 29januari wachten..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 12:23
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Toegangsbeleid #51
ik vind het wel goed van je jesfen om nu alvast informatie op te vragen.. echter denk ik dat er achter de schermen MVV en de lokale 3hoek nog niet met DE wedstrijd bezig zijn... wat je wel kan doen is even bellen met MVV en situatie uitleggen! Bellen is sneller :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 17:16
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Toegangsbeleid #52
Gewoon iedereen toelaten..(Ook R*da supporters hebben Maastricht op hun ID)
Wel gewoon waarschuwen in de media dat de R*da supporters niet mogen juichen mochten ze op de thuistribune zitten en als ze dit wel doen kunnen ze een flinke boete en misschien landelijke stadionverbod krijgen.
En dan gewoon undercover agenten op de Hoofd en Noord laten zitten.

Dit is in mijn ogen de enigste beste oplossing wat ze kunnen doen.

Als ze mensen gaan weigeren vanwege de stad op hun ID?? Er komen ook MVV elders uit het land dan alleen uit Maastricht op hun ID en dan nog er zijn ook R*da supporters die Maastricht hebben staan op hun ID.

Je kunt ook mensen niet gaan verplichten om perse een MVV sjaal of shirt mee te nemen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2014 16:27
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Onderwerp Auteur
Toegangsbeleid #53
Ik blijf me verbazen. Bestel je kaarten, dan staat er op het scherm 'Gegevens van de aanwezigen':

Hier kunt u de namen invullen van de personen voor wie u de tickets bestelt. Als u dit invult, ontvangen uw vrienden een gepersonaliseerde ticket in hun eigen mailbox. Dit is optioneel maar we raden aan om verschillende namen in te vullen.

In de 'aanvullende maatregelen' zoals die voor de wedstrijd tegen Fortuna gepubliceerd zijn, staat echter:
◦De naam van de seizoenkaart of het e-ticket dient dezelfde te zijn als die op de ID.

M.a.w. supporters die zich volledig aan alle regeltjes houden kunnen alsnog voor een gesloten deur komen te staan.
Hier moet toch wel iets mee gebeuren lijkt me, wordt hoog tijd om eens de database in te duiken en contact op te nemen met iedereen die gewoon de default optie bij zijn bestelling (= alle kaarten op naam van degene die bestelt) heeft laten staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2015 11:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Toegangsbeleid #54
Vraag van een vriend: hoe zit het nu precies? Hij is geboren te Heerlen maar is toch echt een Maastrichtenaar en gaat een paar keer per jaar mee naar MVV. Ik weet dat het een MVV-fan is. Maar hoe zit dit nu met ID-controle? Daar staat Heerlen op als geboorteplaats. Ik weet dat er discussie over is geweest, maar weet iemand wat de uitkomst precies is? Hoe kan hij zorgen dat hij binnenkomt?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2015 11:42
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Toegangsbeleid #55
Contact opnemen met Stijn Provoost.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2015 11:47
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Toegangsbeleid #56

Jacques schreef : Vraag van een vriend: hoe zit het nu precies? Hij is geboren te Heerlen maar is toch echt een Maastrichtenaar en gaat een paar keer per jaar mee naar MVV. Ik weet dat het een MVV-fan is. Maar hoe zit dit nu met ID-controle? Daar staat Heerlen op als geboorteplaats. Ik weet dat er discussie over is geweest, maar weet iemand wat de uitkomst precies is? Hoe kan hij zorgen dat hij binnenkomt?


Nou Jacques, ik denk dat de makkelijkste oplossing is om naar kerkrade te gaan en daar kaartje voor het uitvak kopen. Dan gezellig met die gelb/schwarzen armeebussen naar Maastricht, beetje keten in de bus...wedstrijd kijken...beetje keten in het uitvak...wieder auf heimfart...helemaal los gaan in de bus...uitstappen en iedereen nog ff persoonlijk unne gooienaovond wensen...
Vind het bijna jammer dat ik niet heerlen in mijn paspoort heb staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2015 13:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Toegangsbeleid #57

Roei baank schreef : Contact opnemen met Stijn Provoost.


Thanks, ik geef het door.

Gaston, interessante optie :lachen: wellicht moet een groepje MVVfans met geboorteplaats Heerlen zich eens samenpakken om dit idee uit te voeren :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2015 20:13
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Toegangsbeleid #58

Jacques schreef : Vraag van een vriend: hoe zit het nu precies? Hij is geboren te Heerlen maar is toch echt een Maastrichtenaar en gaat een paar keer per jaar mee naar MVV. Ik weet dat het een MVV-fan is. Maar hoe zit dit nu met ID-controle? Daar staat Heerlen op als geboorteplaats. Ik weet dat er discussie over is geweest, maar weet iemand wat de uitkomst precies is? Hoe kan hij zorgen dat hij binnenkomt?


gaat om de plaats van afgifte van de id-kaart of rijbewijs..
niet om de geboorteplaats

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2015 08:17
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Onderwerp Auteur
Toegangsbeleid #59
Het bleek gelukkig nog wel mee te vallen. De ID's van mijn vrouw en schoonpa zijn uitgegeven in Heerlen, maar bij de controle werd daar niet moeilijk over gedaan. Ik denk dat MVV gewoon vooraf de namen waarop kaarten zijn besteld heeft nagetrokken en de controle alleen diende om te voorkomen dat geen batjes met stadionverboden met een kaart op iemand anders zijn naam naar binnen kwamen.
Na de wedstrijd kwam ik zelfs bekenden met een seizoenkaart bij Roda tegen die van de Noord tribune af kwamen, dus zelfs daar is niet vooraf op gefilterd.

Overigens was het bij de 0-1 wel duidelijk dat er hier en daar wat Roda sympathisanten op de thuis tribunes zaten. Naar mijn weten zijn die mensen allemaal gewoon met rust gelaten. Over die tolerantie bij het Maastrichtse publiek had Roel Wiche ook wel een stukje mogen schrijven wat mij betreft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jesfen, opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden