>
Ontvangen bedankjes 1256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
webmastersfm schreef :
Ik denk dat je relatief goedkoop bepaalde vakken kunt omturnen tot sponsor vakken. Zet desnoods een noodtent op het parkeerterrein voor de office waar kleine sponsors lekker kunnen keuvelen.
webmastersfm schreef : Ik ben zelf nauw betrokken bij de From Father To Son actie. Op het gebied van sponsor faciliteiten komt mvv gewoon te kort tov moderne voetbalbedrijven. Sponsor niveaus kent MVV niet. Alles zit bij elkaar. Maar wat voor mij een eyeopener is. Er is genoeg geld in Maastricht. Weliswaar heeft onze actie niet de meest kapitaalkrachtige sponsors binnengehaald. En gaat het relatief om kleine bedragen van 129 tot ca 800€. Maar het is gewoon van de gekke dan MVV ca 220 sponsors heeft en wij ongeveer 70 bedrijven laten committeren aan onze actie waarvan een groot gedeelte nooit iets met MVV heeft gedaan. De buitendienst van MVV moet versterkt worden en er moet de boer worden opgegaan. Doen wij ook, nee de bedragen zijn niet spectaculair. Maar vele kleintjes maken ook een grote en met ca 5500 KvK inschrijvingen (relatief veel tov nl of Limburgs gemiddelde) ligt het geld op straat. 500 tot 1000€ sponsoren verteren ook een heel seizoen. Waardoor hun bedrag gauw verdubbeld .
Ik denk dat je relatief goedkoop bepaalde vakken kunt omturnen tot sponsor vakken. Zet desnoods een noodtent op het parkeerterrein voor de office waar kleine sponsors lekker kunnen keuvelen.