Ultras Mestreech

24 nov 2012 15:00 24 nov 2012 15:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Ultras Mestreech #16

peter ruiver schreef : Jammer dat deze groep mensen zich te vaak bezighouden met het randgebeuren :(


noem je dan ook :

alle uitwedstrijden bezoeken...
zelf bussen laten rijden...
uit en thuis van begin tot eind zingen...
prachtige sfeeracties (bekijk op You tube de doeken maar eens vanaf 2005, en betaald uit eigen pocket)...
het meeleven met supporters die getroffen zijn door een of ander verlies of ziekte...

randgebeuren...?

foj, foj, foj....

je diskwalificeert jezelf voor eens en altijd met deze uitspraak :thumbsdown:

ik ben het ook niet altijd eens met de manier of wijze waarop men soms op een bepaald onderwerp reageert,
maar dat kan en mag niet , nee beter nog...nooit de aanleiding zijn om zelf oogkleppen op te zetten...!
en daarmee de fantastische manier, inzet en passie die deze gasten voor ons kluppie hebben af te doen als niet belangrijk.

Zo te zien ben jij helaas de "beperkte" en laat je je mening door randgebeuren en een enkel detail bepalen.
Triest en zielig voor jou, maar dat doet niets af aan het respect dat deze gasten van het merendeel van de MVV supporters hebben en krijgen. Dat men opkomt voor zichzelf noem ik mondigheid, al kun je altijd discussiëren over de vorm... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak, wsly

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 15:08 24 nov 2012 15:10 door manmetpet.
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Ultras Mestreech #17
@LRB,

wat is dit voor een belachelijke reactie op peter???
Ja, de eerste jaren waren de ultras een toevoeging op de sfeer in het stadion, daar gooide ik graag van voor in een collectebus, maar dit seizoen is er (om bekende redenen) bar weinig van te merken, en waar Peter denk ik op doelt is het hele verhaal van het willen halen van je recht bij MVV over de omgang met supporters.
Ja, misschien staan de ultras daar wel in hun recht maar de manier waarop dit naar buiten gebracht wordt is niet altijd even handig en komt autoritair over. Niets is groter dan MVV, ook de ultra's niet. Als je zo begaan bent met de ultras ga je toch lekker met je leren petje bij hen staan. Een toevoeging aan de AS B/C ben je ook niet echt.

MMP.

<edit> ik heb trouwens wel begrip voor het standpunt van de ultra's maar de manier waarop is niet altijd even handig....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 15:23
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Ultras Mestreech #18
Lrb, je weet precies wat ik bedoel, en dit zijn niet de feiten die jij opnoemt.
De prachtige doeken van de Ultra's mis ik, en vele supporters.
Probeer de problemen over stadionverboden buiten de wedstrijden om te bespreken en laat de Geusselt weer een sfeervol stadion worden!!

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 15:27
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Ultras Mestreech #19
Ik vind ook dat LRB zich onnodig diskwalificerend uitlaat over Peter Ruiver. Want Peter maakt hiermee wat mij betreft gewoon een punt.

Ik heb altijd sympathie gehad voor de Ultras. Maar toen ik gisteravond weer het spandoek "stadionverboden present" zag, terwijl ze toch wisten dat de scheidsrechter hier in de laatste wedstrijd iets van gemeld had op het wedstrijdformulier, toen werd ik ook geïrriteerd. En toen daar nog het spandoek bovenop kwam over MVV dat weliswaar bovenaan staat maar zijn supporters laat verliezen, toen werd het mij wel te gortig.

De rechter doet binnenkort uitspraak over enkele stadionverboden en de KNVB heeft inmiddels enkele landelijke stadionverboden opgelegd. Daar kunnen de jongens in het veld helemaal niets aan doen. En het MVV-bestuur ook niet. Als je het er niet mee eens bent, ga dan in beroep bij de KNVB Commissie Stadionverboden of tegen de rechterlijke uitspraak.

Ik begrijp dat die spandoeken gericht zijn tegen het MVV-bestuur. Maar het verziekt voor mij de sfeer in het stadion. MVV staat bovenaan, speelt spectaculaire wedstrijden. Wat wil je nog meer? Dat MVV de supporters met stadionverboden weer toelaat: dat is allang niet meer aan MVV zelf. Wellicht had het bestuur anders kunnen omgaan met de voorlopige stadionverboden, maar dat had hoogstens drie weken soelaas gegeven.

De Ultras zijn belangrijk voor de club en ik vind i.h.a. hun sfeeracties van afgelopen seizoenen geweldig, maar ze zijn niet groter dan de club. Ik begin me er echt aan te ergeren. En met mij velen om me heen die begonnen te fluiten toen de Ultras met hun tweede spandoek kwamen. MVV is echt niet afhankelijk van de Ultras, al zou ik het toejuichen als ze weer als vanouds de jongens in rode-en-wit zouden aanmoedigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 15:32
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Ultras Mestreech #20

manmetpet schreef : @LRB,

wat is dit voor een belachelijke reactie op peter???
Ja, de eerste jaren waren de ultras een toevoeging op de sfeer in het stadion, daar gooide ik graag van voor in een collectebus, maar dit seizoen is er (om bekende redenen) bar weinig van te merken, en waar Peter denk ik op doelt is het hele verhaal van het willen halen van je recht bij MVV over de omgang met supporters.
Ja, misschien staan de ultras daar wel in hun recht maar de manier waarop dit naar buiten gebracht wordt is niet altijd even handig en komt autoritair over. Niets is groter dan MVV, ook de ultra's niet. Als je zo begaan bent met de ultras ga je toch lekker met je leren petje bij hen staan. Een toevoeging aan de AS B/C ben je ook niet echt.

MMP.

<edit> ik heb trouwens wel begrip voor het standpunt van de ultra's maar de manier waarop is niet altijd even handig....


Klopt .. niets is groter dan MVV, daar heb je 100% gelijk !

Maar Peter heeft niet het recht om een onderdeel en incident (de situatie rond de SV) eruit te lichten en dan de hele groep met een negatief etiket te bestempelen, dat al het andere teniet doet...
Dat is ongenuanceerd en zo komt zijn one liner over. Vandaar mijn reactie.


Maar iets anders dat los staat van het onderwerp:

wie ben jij om te bepalen of ik al of niet ergens iets aan toe voeg... ?
Heb ik dat trouwens ooit geclaimd..?
Gelden er regels voor AS B/C ?
Ben je nu de grote bepaler en cultuurbewaker van wie op AS B/C mag staan ?

Als je denkt om met een persoonlijke aanval op mij iets te bereiken, dan heb je het mis, want die opmerking is off topic, en zegt meer over jezelf dan over mij...
Kom aub met echt argumentatie of laten we ( is beter) als je iets op me te zeggen hebt, deze discussie buiten het forum voeren, desnoods tijdens in pilsje, cola-the of teske tee ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 15:41
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Ultras Mestreech #21
Cultuurbewaker, ik??? nee dank je.

Tuurlijk heeft Peter het recht zijn mening te verkondigen, en als je tussen de regel door zou lezen dan weet je ook waar hij het over heeft. "Stoken"heet zoiets LRB

MMP

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 15:44
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Ultras Mestreech #22

Frank Salemans schreef : Ik vind ook dat LRB zich onnodig diskwalificerend uitlaat over Peter Ruiver. Want Peter maakt hiermee wat mij betreft gewoon een punt.

Ik heb altijd sympathie gehad voor de Ultras. Maar toen ik gisteravond weer het spandoek "stadionverboden present" zag, terwijl ze toch wisten dat de scheidsrechter hier in de laatste wedstrijd iets van gemeld had op het wedstrijdformulier, toen werd ik ook geïrriteerd. En toen daar nog het spandoek bovenop kwam over MVV dat weliswaar bovenaan staat maar zijn supporters laat verliezen, toen werd het mij wel te gortig.

De rechter doet binnenkort uitspraak over enkele stadionverboden en de KNVB heeft inmiddels enkele landelijke stadionverboden opgelegd. Daar kunnen de jongens in het veld helemaal niets aan doen. En het MVV-bestuur ook niet. Als je het er niet mee eens bent, ga dan in beroep bij de KNVB Commissie Stadionverboden of tegen de rechterlijke uitspraak.

Ik begrijp dat die spandoeken gericht zijn tegen het MVV-bestuur. Maar het verziekt voor mij de sfeer in het stadion. MVV staat bovenaan, speelt spectaculaire wedstrijden. Wat wil je nog meer? Dat MVV de supporters met stadionverboden weer toelaat: dat is allang niet meer aan MVV zelf. Wellicht had het bestuur anders kunnen omgaan met de voorlopige stadionverboden, maar dat had hoogstens drie weken soelaas gegeven.

De Ultras zijn belangrijk voor de club en ik vind i.h.a. hun sfeeracties van afgelopen seizoenen geweldig, maar ze zijn niet groter dan de club. Ik begin me er echt aan te ergeren. En met mij velen om me heen die begonnen te fluiten toen de Ultras met hun tweede spandoek kwamen. MVV is echt niet afhankelijk van de Ultras, al zou ik het toejuichen als ze weer als vanouds de jongens in rode-en-wit zouden aanmoedigen.


Frank,


zo snel als je hier nu een reactie op mij geef is prachtig, maar ik vraag me af....
waarom was je ook niet zo snel en uitvoerig met je reactie na het Breda incident en de gevolgen ervan..?
Over diskwalificeren gesproken... ;)

Ook ik erger me wel eens aan een of ander, deze of gene... maar dat geeft mij toch niet het recht om mijn mening of irritatie als de maatstaf te nemen of voor te laten komen alsof dit de maatstaf is (zoals hier een aantal mensen doen die pretenderen de cultuur te bewaken van us MVV-ke...)
Waar ik stond werd er bijvoorbeeld niet gefloten toen het tweede spandoek er kwam, dus wie heeft er gelijk?
Gelijk willen hebben is trouwens onzin; we zijn hier om us MVV-ke op het veld te steunen. Niks meer en niks minder!

En ik ben niet zo'n pietlut die mijn sfeer laat verzieken door een detail of randzaak ;
dat kan alleen maar het spel van us MVV-ke ( en aangezien dat goed is voel ik me uitstekend).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 15:50 24 nov 2012 15:53 door manmetpet.
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Ultras Mestreech #23
@LRB,

Waarom Frank niet zo snel was met reageren n.a.v. het incident in Breda, SCHAAM JE !!! Wie is de volgende die je een onterechte en ongefundeerde sneer geeft? Ali de Witte, Houten Gerard???

Er klinkt een diepe frustratie in je berichten vandaag? slecht geslapen????


Je hebt voor mij compeet afgedaan, voor zover ik je ooit serieus heb genomen.

Gr.
MMP

p.s. geef mij aub de volgende sneer, ik voel me al bijna minderwaardig

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 16:01
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Ultras Mestreech #24
Beste Frank,

ik zal hierbij een poging doen het perspectief van gisteravond in de juiste context te plaatsen. Wat er ook gebeurd, positief of negatief, de vinger zal altijd richting de enige zichtbaar aanwezige groep gewezen worden. De shit die er de afgelopen 7 jaar al is uitgesproken richting Ultras Mestreech, hebben ervoor gezorgd dat ik persoonlijk deze reacties al had voorspeld.

De actie gisteren was geen actie uit naam van Ultras Mestreech. Het was een gezamelijk initiatief van een groep supporters (waaronder ook Ultras Mestreech), die genoeg heeft van de huidige situatie en de behandeling van ons als supporters. Onze wensen, behoeftes en ideeën worden de afgelopen 2,5 jaar volledig onder de voet gelopen. De onderlinge vertrouwensband tussen supporters bestuur en lokale driehoek is een farce gebleken. Er is vanuit MVV zijde nog altijd geen handreiking gedaan om ook maar het idee te geven dat er rekening gehouden zal worden met de belangen van de gemiddelde supporter. En wat hebben deze groep supporters vervolgens besloten? We hebben nogmaals duidelijk gemaakt dat er rekening met ons gehouden moet worden.

Gisteren is dat gedaan door onaangekondigd plaats te nemen naast het uitvak. De politie had (lees: dezelfde politie die bedreigingen de wereld in helpen om een publieke opninie te creeëren jegens voetbalsupporters, dezelfde politie die onze voorzitter onder valse voorwenselen onder druk zette voorafgaand aan de bekerwedstrijd tegen NAC,die verantwoordelijk is voor de bewuste escalatie van ruim 20 minuten in Breda en die kinderlijke fouten maakte bij aftocht Den Bosch), wederom besloten had MVV met een van de zwaarste wedstrijdcatagoriën in de maag te splitsen. Ontmoedigingsbeleid voor iets dat als een avondje uit moet gelden, laat staan gastvrij tegenover de bezoekers. WIJ als supporters bepalen of de pleuris uitbreekt of niet. Dat hebben we gisteren duidelijk gemaakt. Voor onze gasten gold een algehele drooglegging, ook daar hebben wij verandering in gebracht.

En zo zie je maar hoe de vork binnen de supportersscene werkelijk in de steel zit. De lokale driehoek heeft totaal geen realiteitsbesef, ze weten echt niet wat er speelt. Zo is gisteren aangetoond. En zolang dit soort waanzinnigen het beleid kunnen blijven bepalen, staat MVV bovenaan, maar verliezen de supporters.

Het MVV bestuur zal volgens velen van jullie achter de schermen zich hevig verzetten tegen alle maatregelen, maar die illusie heb ik allang niet meer. De situatie "Breda" heeft mij geleerd hoe ondergeschikt MVV is aan deze lokale driehoek & hoever ze gaat "in het belang van een goede verstandhouding". En dat neem ik ze kwalijk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Klomeleer, les rouges blancs, Frank Salemans, Maosbrögk, Mebwaster, Dixi, wsly

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 16:07 24 nov 2012 16:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Ultras Mestreech #25
Lijkt wel of ik verantwoordelijk ben voor het spandoek dat zovele (?) choqueert ...
terwijl ik alleen gewoon wat tegengas geef...en met wat pro argumenten kom voor deze gasten.
Ter info; ik heb geen belang bij de Ultra's en ben geen lid .

Vraag me af waarom jullie hier commentaar geven en niet zelf direct de discussie met de Ultra's of verantwoordelijken aangaan om ze te overtuigen of jullie argumenten te laten horen als het jullie zo tegen de borst stuit.

En als iemand een tegengeluid geeft die meteen afschieten ( don't shoot the messenger... ;)
Over frustraties en negativisme op dit forum gesproken...

Wees zelf dan ook constructief en kijk naar het goede en laat de kemphanen ( Ultra's en bestuur) dit direct onderling en buiten onze inmenging oplossen. Wij hebben hierbij geen toegevoegde waarde .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 16:08 24 nov 2012 16:10 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Ultras Mestreech #26
Of ik ook zo snel met mijn reactie was, LRB? Wellicht nog sneller en vele malen uitgebreider dan hier op dit Forum. Denk je dat ik de afgelopen weken stil gezeten heb? Meestal doe ik dingen achter de schermen, die dit Forum niet bereiken. Soms is het ook in het belang van de club dat ik zaken niet op het Forum zet, begrijp je. Honderden uren besteden als vrijwilliger besteden voor mijn club. Net als diverse Ultras met passie betrokken; in dat opzicht zijn de overeenkomsten met diverse fanatieke Ultras waarschijnlijk groter dan jij wellicht denkt. Maar mijn persoonlijk of vriendenbelang zal ik nooit groter laten zijn dan het belang van de club. En daarin verschil ik van mening met menig (niet alle) Ultra. Mag ik?
Overigens maakt de toelichting van Romadu (bedankt) het spandoek duidelijk. Maar die nuance maakt lang niet iedereen in het stadion. Wat dat betreft wordt er slecht gecommuniceerd via zo'n spandoek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 16:14 24 nov 2012 16:19 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Ultras Mestreech #27

Frank Salemans schreef : Of ik ook zo snel met mijn reactie was, LRB? Wellicht nog sneller en vele malen uitgebreider dan hier op dit Forum. Denk je dat ik de afgelopen weken stil gezeten heb? Meestal doe ik dingen achter de schermen, die dit Forum niet bereiken. Soms is het ook in het belang van de club dat ik zaken niet op het Forum zet, begrijp je. Honderden uren besteden als vrijwilliger besteden voor mijn club. Net als diverse Ultras met passie betrokken; in dat opzicht zijn de overeenkomsten met diverse fanatieke Ultras waarschijnlijk groter dan jij wellicht denkt. Maar mijn persoonlijk of vriendenbelang zal ik nooit groter laten zijn dan het belang van de club. En daarin verschil ik van mening met menig (niet alle) Ultra. Mag ik?


Bedankt voor je antwoord en uitleg. Ik sloeg de plank dus totaal mis in mijn opmerking over jou:
mijn diepe excuses dan voor mijn domme uitspraak gebaseerd op mijn verkeerde veronderstelling , Frank !
en bedankt voor je inzet voor club en supporters!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 16:26 24 nov 2012 16:28 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Ultras Mestreech #28
relax mensen. manmenpet, laat de mensen antwoorden waar de vraag aan gesteld wordt? En niets is groter dan mvv idd. Ben benieuwd als de resultaten gaan zakken of iedereen wel zo blij is met een sfeerloos stadion. Een fantiek supportersgedeelte hoort bij de club. En mensen die mij kennen, heb het al vaker gezegd. De ultras en fanatieken zijn wel verantwoordelijk geweest voor opmerkelijke stijging in de toeschouwersaantallen. Begonnen in het jonker jaar pak en beet geindigd in het 1e jaar capa (na maaskant). MVV was cult, hot en je moest er (vooral als jongere) vooral bijhoren. Met het fanatisme van bijv. de ultras is er wel een substantiele bijdrage aan de begroting van MVV toegevoegd. Dit werd naar mijn mening echt wel bewerkstelligd door de fanatieke en soms toch wel vijandige sfeer in het stadion. We hebben de wind van achteren nu, en hoop dat het zo lang mogelijk duurt. Maar als de prestaties gaan tegenvallen... Bovendien is er wel een grotere stroming in het stadion die achter de standpunten en acties van de fanatieken op dit moment staan. Word hier toch veel voor de beurt gesproken en meteen maar gezegt dat die overige 5500 moeten lijden onder 50. Misschien hier op het forum, maar dit forum is geen afspiegeling van stromingen bij MVV. Voorral ook niet die illusie hebben! Het verdwijnen van het fanatisme in het stadion is naar mijn mening de doodsteek voor een club als MVV.

ps frank, volgens mij ging dit over een heel ander spandoeken met die stadionverboden. De knvb rapporteerde over een ander doek. Naar mijn info dan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 16:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Ultras Mestreech #29

Romadu schreef : Beste Frank,

ik zal hierbij een poging doen het perspectief van gisteravond in de juiste context te plaatsen. Wat er ook gebeurd, positief of negatief, de vinger zal altijd richting de enige zichtbaar aanwezige groep gewezen worden. De shit die er de afgelopen 7 jaar al is uitgesproken richting Ultras Mestreech, hebben ervoor gezorgd dat ik persoonlijk deze reacties al had voorspeld.

De actie gisteren was geen actie uit naam van Ultras Mestreech. Het was een gezamelijk initiatief van een groep supporters (waaronder ook Ultras Mestreech), die genoeg heeft van de huidige situatie en de behandeling van ons als supporters. Onze wensen, behoeftes en ideeën worden de afgelopen 2,5 jaar volledig onder de voet gelopen. De onderlinge vertrouwensband tussen supporters bestuur en lokale driehoek is een farce gebleken. Er is vanuit MVV zijde nog altijd geen handreiking gedaan om ook maar het idee te geven dat er rekening gehouden zal worden met de belangen van de gemiddelde supporter. En wat hebben deze groep supporters vervolgens besloten? We hebben nogmaals duidelijk gemaakt dat er rekening met ons gehouden moet worden.

Gisteren is dat gedaan door onaangekondigd plaats te nemen naast het uitvak. De politie had (lees: dezelfde politie die bedreigingen de wereld in helpen om een publieke opninie te creeëren jegens voetbalsupporters, dezelfde politie die onze voorzitter onder valse voorwenselen onder druk zette voorafgaand aan de bekerwedstrijd tegen NAC,die verantwoordelijk is voor de bewuste escalatie van ruim 20 minuten in Breda en die kinderlijke fouten maakte bij aftocht Den Bosch), wederom besloten had MVV met een van de zwaarste wedstrijdcatagoriën in de maag te splitsen. Ontmoedigingsbeleid voor iets dat als een avondje uit moet gelden, laat staan gastvrij tegenover de bezoekers. WIJ als supporters bepalen of de pleuris uitbreekt of niet. Dat hebben we gisteren duidelijk gemaakt. Voor onze gasten gold een algehele drooglegging, ook daar hebben wij verandering in gebracht.

En zo zie je maar hoe de vork binnen de supportersscene werkelijk in de steel zit. De lokale driehoek heeft totaal geen realiteitsbesef, ze weten echt niet wat er speelt. Zo is gisteren aangetoond. En zolang dit soort waanzinnigen het beleid kunnen blijven bepalen, staat MVV bovenaan, maar verliezen de supporters.

Het MVV bestuur zal volgens velen van jullie achter de schermen zich hevig verzetten tegen alle maatregelen, maar die illusie heb ik allang niet meer. De situatie "Breda" heeft mij geleerd hoe ondergeschikt MVV is aan deze lokale driehoek & hoever ze gaat "in het belang van een goede verstandhouding". En dat neem ik ze kwalijk!


Zeer diep respect voor deze aktie echt diep respect

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 16:31 24 nov 2012 16:32 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Ultras Mestreech #30
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren mochten we ooit promoveren....
want als ik zie wat er hier allemaal gebeurd (juiste prioriteiten stellen en misgaat op het gebied van "veiligheid") dan houd ik mijn hart vast.

Ben wel eens vaker bij Liverpool, Dortmund, Luik, de Kuip en de Arena te gast en zou de verantwoordelijken (club en locale driehoek) willen adviseren om daar eens stage te lopen.
Want wat er met de kids en hun ouders gisteren gebeurde is voor mij eerder een felle discussie waard dan die over een spandoekje... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden