>
Ontvangen bedankjes 11
RiseOfTheSouth schreef : Die sfeer krijg je waarschijnlijk nooit meer terug, hier waren het niet alleen de ultras die alles aan de gang moeste krijgen hier waren wij een eenheid he hele stadion samen toen stond nog iedereen op als staank op en zing veur mvv werd in gezet en toen ston de hele angelside te springen op ut lied en wie niet springt is een mof nu zijn het er 50.. Vind het heel jammer hoop dat het gevoel terug komt maar dan zulle we het tgh allemaal samen moeten doen!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jean schreef : Ik zie geen een reden waarom mensen die nu blijven zitten en voor zich uit staren, plotseling wel uit volle borst meezingen/springen door een van deze voorwaarden. Voorwaarden stellen om sfeer te forceren
Niet persoonlijk bedoeld!
De afbraak van de sfeer is al jaren bezig alleen worden de ogen van de massa pas geopend wanneer het te laat is..
Dus slik maar alles van het bestuur, zeik maar op de enige groep supporters die hier wat aan probeert te doen, blijf vooral om je heen kijken en niet naar jezelf, dan is het tegen de tijd dat de resultaten achter blijven al helemaal een stille bedoeling.
Jean schreef : Nee zeker niet, ik begrijp dat jij dit met de beste bedoelingen hebt geschreven maar ik denk dat als het spontane eraf is dat je zo'n sfeer als bij AZ/Heerenveen krijgt. Voor zover je dit sfeer wil noemen.