Ultras Mestreech

27 nov 2012 07:40 27 nov 2012 07:44 door Schnibble for MVV.
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Ultras Mestreech #46
Hier is weer een onnozelaar die denkt te moeten vertellen wt andere supporters moeten doen. Zeer vermoeiend om telkens zulke onnozele en totaal niets toevoegende berichten te moeten lezen!! Ik zit ook in vak f en heb totaal geen last van hoe anderen zich vermaken tijdens een wedstrijd, maar jij blijkbaar wel! Jammer dat er altijd supporters zijn die andere supporters afzeiken om hoe zij een wedstrijd beleven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2012 10:21 27 nov 2012 10:23 door wsly.
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Ultras Mestreech #47

Schnibble for MVV schreef : Hier is weer een onnozelaar die denkt te moeten vertellen wt andere supporters moeten doen. Zeer vermoeiend om telkens zulke onnozele en totaal niets toevoegende berichten te moeten lezen!! Ik zit ook in vak f en heb totaal geen last van hoe anderen zich vermaken tijdens een wedstrijd, maar jij blijkbaar wel! Jammer dat er altijd supporters zijn die andere supporters afzeiken om hoe zij een wedstrijd beleven!


Onnozelaar? Nee dit soort onnozole en totaal niets toevoegende berichten van personen als jou dat is vermoeiend.
Ik geef het probleem aan, jij vindt dit onnozel en niets toevoegend. Mooi, fijn voor jou.

Meer kelen = meer geluid. Enige manier om het beter hoorbaar te laten zijn vanaf de Angel-Side.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2012 11:37
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Ultras Mestreech #48

Sjraveleer schreef : Eindelijk goed nieuws. " de akoestiek is beter op noord". Is dit de nieuwe "stek" voor de "ultras" ?

Dat zou pas "back to basic" zijn....
Is in elk geval in de buurt waar vroeger twee witte strepen op de trap waren gekalkt waartussen de Angel Side stond!!

Sjoen teije!!!
:thumbsup:


Natus et suscitavit in Marsana
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2012 14:41
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Ultras Mestreech #49

Oaktree schreef :

Sjraveleer schreef : Eindelijk goed nieuws. " de akoestiek is beter op noord". Is dit de nieuwe "stek" voor de "ultras" ?

Dat zou pas "back to basic" zijn....
Is in elk geval in de buurt waar vroeger twee witte strepen op de trap waren gekalkt waartussen de Angel Side stond!!

Sjoen teije!!!
:thumbsup:


en ook voor de spelers niet te vergeten;
als die (zoals vroeger) uit de "catacombe" het veld opkomen en dan tegen een roodwitte muur vol geluid en gezang aanlopen. Sjevraoje... !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2012 14:57
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 554
Meer
Ultras Mestreech #50

Schnibble for MVV schreef : Ik zit ook in vak f en heb totaal geen last van hoe anderen zich vermaken tijdens een wedstrijd, maar jij blijkbaar wel!


wat is je probeem dan?????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2012 19:01 27 nov 2012 19:02 door Schnibble for MVV.
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Ultras Mestreech #51
Misschien heb ik me een beetje grof uitgelaten door jou als onnozelaar te bestempelen, mijn excuses hiervoor. Ik raakte echter licht geïrriteerd aangezien ik zo vaak berichten voorbij zie komen waarbij mensen andere supporters vertellen hoe zij een wedstrijd dienen te beleven en wat ze wel of niet moeten doen. Dit is dan ook de reden dat mijn visie diametraal op die van jou staat aangaande het feit dat mensen niet met hun telefoon bezig mogen zijn! Ik ben van mening dat iedere supporter in zijn waarde gelaten dient te worden, hoe actief of passief deze supporter ook aanwezig is bij een wedstrijd. Als alle passieve supporters zouden wegblijven zou er een redelijk leeg stadion zijn. Hoe het ook zij, ik hoor ook graag meer geluid door het stadion galmen, maar zal hier nooit iemand op aanvallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2012 22:11
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Ultras Mestreech #52

Schnibble for MVV schreef : Misschien heb ik me een beetje grof uitgelaten door jou als onnozelaar te bestempelen, mijn excuses hiervoor. Ik raakte echter licht geïrriteerd aangezien ik zo vaak berichten voorbij zie komen waarbij mensen andere supporters vertellen hoe zij een wedstrijd dienen te beleven en wat ze wel of niet moeten doen. Dit is dan ook de reden dat mijn visie diametraal op die van jou staat aangaande het feit dat mensen niet met hun telefoon bezig mogen zijn! Ik ben van mening dat iedere supporter in zijn waarde gelaten dient te worden, hoe actief of passief deze supporter ook aanwezig is bij een wedstrijd. Als alle passieve supporters zouden wegblijven zou er een redelijk leeg stadion zijn. Hoe het ook zij, ik hoor ook graag meer geluid door het stadion galmen, maar zal hier nooit iemand op aanvallen.

Waar het mij om gaat is dat deze mensen op een sfeervak staan, zo is ook aangegeven door MVV bij aankoop van kaarten en seizoenkaarten dat vak F en G op de Angel-Side sfeervakken zijn. Op een sfeervak mag je, in mijn ogen, verwachten dat de mensen positief willen bijdragen aan de sfeer in het stadion. In mijn ogen doe je dit dus niet als je de hele tijd met je blackberry of iphone aan het pingen, whatsappen of facebooken bent.

Maar iedereen heeft er zijn andere mening over en dat respecteer ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2012 23:46
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Ultras Mestreech #53

wsly schreef :

Schnibble for MVV schreef :

Waar het mij om gaat is dat deze mensen op een sfeervak staan, zo is ook aangegeven door MVV bij aankoop van kaarten en seizoenkaarten dat vak F en G op de Angel-Side sfeervakken zijn. Op een sfeervak mag je, in mijn ogen, verwachten dat de mensen positief willen bijdragen aan de sfeer in het stadion. In mijn ogen doe je dit dus niet als je de hele tijd met je blackberry of iphone aan het pingen, whatsappen of facebooken bent.

Maar iedereen heeft er zijn andere mening over en dat respecteer ik.


Hier moet ik je gelijk in geven. F en G zijn de aangewezen sfeervakken. Dit staat ook ieder jaar op het formulier voor een seizoenskaart aan te vragen.Volgens mij staat er zelfs E bij.In mijn ogen ga je in een sfeervak staan om te zingen,sfeer te maken, met een vlag zwaaien, enz. Dus inderdaad niet elke minuut op je telefoon bezig zijn.Dit kun je in de overige 20 vakken in het stadion ook doen. De manier hoe de ultra,s alles aanpakken ben ik het ook niet helemaal mee eens. Maar ik kan wel begrijpen waarom ze het doen. Gewoon alles logisch en helder bekijken. snap je het niet. spreek iemand aan op een normale manier. Meestal krijg je dan wel uitleg over de precieze bedoeling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 10:29
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Ultras Mestreech #54

sjoen-mestreech schreef :

wsly schreef :

Schnibble for MVV schreef :

De manier hoe de ultra,s alles aanpakken ben ik het ook niet helemaal mee eens. Maar ik kan wel begrijpen waarom ze het doen. Gewoon alles logisch en helder bekijken. snap je het niet. spreek iemand aan op een normale manier. Meestal krijg je dan wel uitleg over de precieze bedoeling.


Precies, dacht daar hetzelfde over.
Heb dus ook gevraagd wat exact de achterliggende oorzaken zijn.
Reneeke :applaus: heeft me daarbij een perfect antwoord gegeven!
Helder! :thumbsup:


Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 20:46
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Ultras Mestreech #55
!

Kijk eens naar dit filmpje. Sfeerfilmpje over het seizoen 2007-2008. Deze sfeer moet absoluut terug komen in het stadion. Het is toch eigenlijk niet te geloven tot een paar mensen deze hele sfeer verpest hebben. Dit hoort bij mvv. Hier is mvv bekend om.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 21:36
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Ultras Mestreech #56
@sjoen-mestreech: SJEVRAOJE! :thumbsup:

Dee sfeer wil iech zoe snel meugelik terök!
En daan nog beter!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 21:36
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
Ultras Mestreech #57
Die sfeer krijg je waarschijnlijk nooit meer terug, hier waren het niet alleen de ultras die alles aan de gang moeste krijgen hier waren wij een eenheid he hele stadion samen toen stond nog iedereen op als staank op en zing veur mvv werd in gezet en toen ston de hele angelside te springen op ut lied en wie niet springt is een mof nu zijn het er 50.. Vind het heel jammer hoop dat het gevoel terug komt maar dan zulle we het tgh allemaal samen moeten doen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, sjoen-mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 21:39
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Ultras Mestreech #58

RiseOfTheSouth schreef : Die sfeer krijg je waarschijnlijk nooit meer terug, hier waren het niet alleen de ultras die alles aan de gang moeste krijgen hier waren wij een eenheid he hele stadion samen toen stond nog iedereen op als staank op en zing veur mvv werd in gezet en toen ston de hele angelside te springen op ut lied en wie niet springt is een mof nu zijn het er 50.. Vind het heel jammer hoop dat het gevoel terug komt maar dan zulle we het tgh allemaal samen moeten doen!

Laote veer dat daan gewoen doen!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, sjoen-mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 21:55
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Ultras Mestreech #59
Het voetbal is er nu! Laten we hopen dat deze sfeer ooit weer terug komt in het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2012 08:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Ultras Mestreech #60

Smicerke schreef : Het voetbal is er nu! Laten we hopen dat deze sfeer ooit weer terug komt in het stadion.


Met de woorden hopen en ooit kom je er niet!
En ooit wat is dat voor een woord?
Vanaf vrijdag gewoon doen en dan iedere wedstrijd gewoon doen!!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.475 seconden