Merchandise
- Karakter
-
- Platinum Member
-
Re: Merchandise
23 Aug 2019 23:31
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2019 07:31Karakter wrote: Ik ben bang dat MVV gaat wachten met het verkopen van hun thuis- en uitshirts tot het moment dat ze een shirtsponsor hebben, maar is er een mogelijkheid dat ze nu al de verkoop in gaan? Jaren geleden waren veel mensen niet van plan het shirt te kopen, omdat die Gamin erop stond. Ik denk oprecht dat er meer shirts verkocht zullen worden nu er helemaal geen sponsor op staat. Natuurlijk gaat het geen tonnen extra opleveren voor MVV, maar elk shirt is er één meer lijkt mij zo
Ik denk ook dat dit een heel goed idee is. Alleen denk ik niet dat MVV nu bij machte is omdat dit te gaan regelen. Of hier op dit moment geen goedkeuring voor kan of wil geven, kijkend naar de toekomstige hoofdsponsor? Prioriteiten liggen op dit moment ook ergens anders. Vooral met de wedstrijden tegen de Duitsers in het verschiet.
Wellicht dat VZM dit mogelijk kan maken?
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
06 Sep 2019 05:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
06 Sep 2019 10:13Snelste is en blijft toch de webshop www.mvvfanstore.nl
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
06 Sep 2019 10:36Veer zien MVV verkoopt alleen nog merchandise in de grachten op het moment dat we daar voldoende personele capaciteit voor hebben en minimaal kostendekkend kunnen werken. Op het servicepunt Noord is de verkoop van MVV merchandise puur ‘bijvangst’, daar hoeft nl niets extra’s voor georganiseerd te worden.
- M-MVV
-
- Elite Member
-
29 Sep 2019 20:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
07 Oct 2019 18:55 - 07 Oct 2019 18:56
Heeft iemand een idee, of is er ondertussen al een keer bekend, wanneer de nieuwe MVV shirts in de verkoop gaan? of slaat MVV dit seizoen gewoon helemaal over wat betreft de thuis en uit shirtjes?
Ik heb zitten kijken op de fanshop site waar je via mvv.nl kunt komen maar daar staat helemaal niks meer, ook het uitshirt van vorig jaar is daar weggehaald (en die vond ik echt supermooi. Maar die was, toen die er nog opstond, al niet meer in mijn maat verkrijgbaar :thumbsdown: )
Mocht er nog iemand zijn die weet waar dat grijze shirt met rood-witte baan van vorig jaar nog verkrijgbaar is dan hoor ik dat graag :thumbsup: (geldt eveneens ook voor de shirtjes van dit seizoen, want dat was mijn oorspronkelijke vraag

- manmetpet
-
- Senior Member
-
09 Oct 2019 16:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
09 Oct 2019 16:32manmetpet wrote: ik heb deze nog bij Do-It (brusselse poort) kunnen krijgen....
Thanks :thumbsup: Ik ken die eigenaar daar wel, Dré, ik kom er wel vaker, als ik in Maastricht ben.
Ik heb hem een e-mail gestuurd en ik hoor het wel van hun. Ik hoop dat hij dat uitshirt van vorig seizoen nog heeft liggen

- Nietzsche
-
- Premium Member
-
06 Sep 2021 21:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Merchandise
07 Sep 2021 08:10 - 07 Sep 2021 08:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
07 Sep 2021 08:48Nu wordt er wat merchendise aangeboden als je via CM tickets een wedstrijdkaartje koopt (als je al langs hun foutmelding komt). Veel reden om een kaartje te kopen is er trouwens niet meer, want ze worden niet meer gescand. Met de huidige controle/niet-hardcopy kaarten kun je een enkel kaartje in feite zovaak uitprinten als je wilt. Een nieuwe stap in de professionaliseringsslag.
- Sjarelke
-
- Elite Member
-
07 Sep 2021 09:31Ik zou daar best eens een update van MVV over willen hebben, de 'professionalisering' moet toch beginnen zodra je binnenkomt. Fatsoenlijke controle, kaartscanners die het doen, fanartikelenstand, geen gedoe met saldo op je kaart, et cetera. Maar dat aspect lijkt elk jaar minder te worden. Prima, de hoofdzorg moet liggen bij de kwaliteit van de selectie maar dit soort zaken bepaalt ook of een toevallige bezoeker nog een keer komt of niet. Ik wil echt niet zeuren want het is ook mijn club (al mijn hele leven) maar toch stoor ik me er iedere keer weer aan.
- steefmestreech
-
- Premium Member
-
07 Sep 2021 10:19Zo moeten we t stadion toch wel vol krijgen. iedereen gratis binnen zonder controle..........................
- Sjuulke
-
- Premium Member
-
07 Sep 2021 12:26Please Log in or Create an account to join the conversation.