>
Ontvangen bedankjes 349
MVV4life schreef :
Het gaat natuurlijk niet alleen om de sjaal, het bedrag gaat helemaal naar MVV.wsly schreef : Normaal gesproken kost een sjaal tussen de 10 en 15 euro, afhankelijk van de kwaliteit en de afmeting natuurlijk.
20 euro ga ik niet aan een sjaal uitgeven.
Natuurlijk is het voor een sjaal duur, maar je steunt je club. En ik vind het ook mooi dat Do-It hier aan meewerkt en er dus niets aan over houdt. (Tenminste er staat dat het bedrag integraal naar MVV gaat)
Ik zal er wel 1 gaan halen, maar niet ook 1 voor alle kinderen...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Punker73 schreef : ik begin me langzaam iig wel uitgeknepen te voelen door MVV en aanhang.
Het zijn nog altijd vrijwillige bijdrages voor onze eigen hobby...Punker73 schreef :
MVV4life schreef :
Het gaat natuurlijk niet alleen om de sjaal, het bedrag gaat helemaal naar MVV.wsly schreef : Normaal gesproken kost een sjaal tussen de 10 en 15 euro, afhankelijk van de kwaliteit en de afmeting natuurlijk.
20 euro ga ik niet aan een sjaal uitgeven.
Natuurlijk is het voor een sjaal duur, maar je steunt je club. En ik vind het ook mooi dat Do-It hier aan meewerkt en er dus niets aan over houdt. (Tenminste er staat dat het bedrag integraal naar MVV gaat)
Ik zal er wel 1 gaan halen, maar niet ook 1 voor alle kinderen...
Samen met de 20 euro voor de ledenraad (wat ook gewoon sponsoring is omdat we dar ook niks van terug zien behalve 1 keer per 3 maanden een mail met oud nieuws) + 20 euro voor een sjaal + seizoenskaart + elke week een collecte bus onder mijn neus + loten voor de jeugdopleiding + 10 per maand van Veer zien MVV + 16 euro per seizoen voor de SC + 25 euro voor de afscheids BBQ van Rene Trost. Binnenkort betaal je meer voor MVV dan voor een seizoenskaar Ajax.
En ja ik weet het dit klopt niet helemaal want als je lid bent van dVeer zien MVV ben je ook "gratis"lid van de SC en de ledenraad kost ook dit seizoen niks als je een seizoenskaart hebt maar je snapt wat ik bedoel ...... ik begin me langzaam iig wel uitgeknepen te voelen door MVV en aanhang.
De_Lange schreef :
Punker73 schreef : ik begin me langzaam iig wel uitgeknepen te voelen door MVV en aanhang.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Want ze richten zich telkens op de zelfde "klanten". Ik ben me daarom ook nog steeds aan het bedenken of ik wel een seizoenskaart ga aanschaffen. Ik voel me net zo een melk koe.
En dat komt onder andere door dergelijke zaken. En ernaast ben ik het niet eens met hoe eenvoudig het bestuur zich opzij laat zetten/passeren bij bijvoorbeeld een opzet van de competitie of het besluit bij Jong PSV.
Ernaast kan ik me steeds minder identificeren met de club MVV, door alle veranderingen wordt het volkse van onze club verder en verder naar de achtergrond verdreven. En ik heb totaal niets met het bedrijf MVV.
Ik ben supporter en ik zie mezelf niet als klant. Dus wellicht dat ik het komende seizoen de verrichtingen ga volgen via andere wegen ipv in het stadion.
jeoff schreef : Ik vind het vreemd dat er weer zo'n ophef gemaakt wordt over een sjaal.. en hierdoor geen SC willen aanschaffen? jonge jonge je kunt het ook overdrijven.
Mvv heeft het al moeilijk genoeg, bestaat uit een club 'vrijwilligers' die zich in alle bochten wurmen om een begroting sluitend te krijgen, en de supporters blijven maar ieder klein dingetje tot op het bot afkraken. Denken jullie dat deze houding MVV ook maar 1 steek verder helpt? In tegendeel!
Dat höb iech nog niemand zien roope. Sterker nog, volges miech veule de mieste ut wie Punker ut zeet. Ouch al zien ut vrijwillige bijdrages.MVVke schreef : ....2) D'r zien bepaolde supporters die noe goon rope: Daan bisse geine echte, daan höbste niks veur de club euver. Dat irriteert m'ch enorm. ...
jeoff schreef : MVV knijpt en knijpt? Hoe precies? Duwen ze je de sjaal soms door de strot? Volgens mij zijn de SC's ook nauwelijks duurder geworden dit jaar? En ben je verplicht om mee te doen aan Veer zien MVV? Volgens mij staat MVV hier volledig buiten, dit is een supporters initiatief. M.i. wordt alles hier ENORM uitvergroot en vervolgens met de grond gelijk gemaakt!!
MVVke jij zit met je hoofd 30 jaar terug in de tijd.. MVV leeft in het heden en heeft de grootste moeite de kop boven het water te houden. Als je zo graag weer een volksclub hebt, OK maar dan moet dat maar in de 3de klasse amateurs!
jeoff schreef : @Mvvke dat heeft niks met het 'knijpen' van de supporters te maken maar met het conflict met de Ultras waardoor de sfeer minder is.
MVVke, Jeoff praot toch ouch neet Roemeens of zoe?MVVke schreef : Sorry huur, meh iech spreek volgens miech toch gei Bulgaars ofzoe??
Boe iech las vaan höb (veur de tigste kier tot 'ch 't oetlègk) is tot de club vaan welier, de club mèt passie (ouch vaan lang veurtot de Ultras d'r waore) um zeip weurt geholpe.
Doortot de hoeg hiere constant 't braafste jungske vaan de klas wèlle zien. Zoeget pas neet bij 'n club wie M.V.V.
Veer zien aon 't verandere nao 'n ''retteketet AZ'' club, boe eederein braaf 90 menute op de stool zit.
Es dit zoe door geit, zien binnekort snookermatche nog sfeervoller.