Merchandise

19 nov 2012 17:27
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Merchandise #16
Hallo,
Ik heb een vraag komt er dit seizoen weer een minidress wat gebaseerd is op het thuis of uitshirt?
Bedankt.

:)

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 17:32
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Merchandise #17
in valkenburg op de kerstmarkt worden kaarsen verkocht met het mvv logo erop. Komen deze ook in de fanshop?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 17:32 19 nov 2012 17:35 door sjoen-mestreech.
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Merchandise #18
foto plaatsen lukt op het moment even niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 08:54
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Merchandise #19

mvv1902 schreef : Hallo,
Ik heb een vraag komt er dit seizoen weer een minidress wat gebaseerd is op het thuis of uitshirt?
Bedankt.

:)


Dat moet je navragen bij Do-it. Zij hebben het alleen recht op het uitbrengen van de minidress.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 09:20
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #20
Dat er nergens in het centrum van Maastricht het wedstrijdshirt van MVV verkocht mag worden, omdat één winkel het alleen recht heeft op een groot deel van de merchandise, mogen we zeker ook geen kritiek op leveren?
Of ligt het aan mij dat ik me opwind over het feit dat je overal feyenoord en ajax ziet en nergens iets van MVV tegenkomt?

Op de website jupilerleaguefanshop.nl kun je trouwens ook de minidress krijgen.
www.jupilerleaguefanshop.nl/nl/mvv-maast...len-15/mvv-bal-minie

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, sjoen-mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 12:38 20 nov 2012 12:39 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Merchandise #21
@Jean

Zelfs groter, waarom geen MVV shirt in dorpen in de buurt, waarom geen MVV shop bij het stadion? Zou prachtig zijn om dat te verwezelijken.

MVV is op safe gegaan, een zak(je) geld gekregen van Do-It en verder overal vanaf.
Maar nog 1.5 jaar geduld, dan loopt het contract met Do-it af

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 14:57
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Merchandise #22

Boe is dat feeske? schreef : @Jean
Zelfs groter, waarom geen MVV shirt in dorpen in de buurt, waarom geen MVV shop bij het stadion? Zou prachtig zijn om dat te verwezelijken.


er is een MVV shop bij het stadion alleen is deze slechts op wedstrijd dagen open. ik denk dat het niet rendabel is om deze meer op te hebben (misschien een soort van koopavond voor sinterklaas en de kerst zou kunnen).

MVV is op safe gegaan, een zak(je) geld gekregen van Do-It en verder overal vanaf.
Maar nog 1.5 jaar geduld, dan loopt het contract met Do-it af


En dan wordt gewoon weer dezelfde koers gevaren voor 3 jaar geloof me daar maar in. Misschien niet mer Do-it maar dan zaler wel een ander bedrijf zijn (hopelijk deze keer wel i het centrum).

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:10 20 nov 2012 15:12 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #23
Ik begrijp jullie echt niet hoor zijn jullie nou zo lui of hebben jullie gewoon geen zin om 'he-le-maal' naar de Brusselsepoort te moeten reizen om een shirtje te halen :dry:
Ik haal ze toch ook gewoon op bij de Brusselsepoort geen probleem hoor, vriendelijke mensen daar, ik stuur ze zelfs elk jaar een kerstkaartje, krijg altijd korting, en ze regelen altijd het thuis + uitshirt voor me met lange mouwen (iets wat ik niet zou kunnen krijgen bij het stadion) en daarbij is het een prima mooi winkelcentrum (en het is niet zo druk als het centrum) dus wat is het probleem dat hun de shirts verkopen en niet een ander?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Merchandise #24
@Punker73

Zou jammer zijn als dezelfde koers gevaren gaat worden dan. Er zijn toch zeer vele partijen (SC bijvoorbeeld) bij gebaat als dit niet via 1 kanaal zou gaan...? Sorry, ik weet er te weinig vanaf.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:31
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #25

Ekstertjj schreef : Ik begrijp jullie echt niet hoor zijn jullie nou zo lui of hebben jullie gewoon geen zin om 'he-le-maal' naar de Brusselsepoort te moeten reizen om een shirtje te halen :dry:
Ik haal ze toch ook gewoon op bij de Brusselsepoort geen probleem hoor, vriendelijke mensen daar, ik stuur ze zelfs elk jaar een kerstkaartje, krijg altijd korting, en ze regelen altijd het thuis + uitshirt voor me met lange mouwen (iets wat ik niet zou kunnen krijgen bij het stadion) en daarbij is het een prima mooi winkelcentrum (en het is niet zo druk als het centrum) dus wat is het probleem dat hun de shirts verkopen en niet een ander?


Je begrijpt het inderdaad niet..
Iedereen kan zijn shirtje bestellen via internet en thuis laten bezorgen dus het gaat totaal niet om lui zijn of zin hebben..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:36
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Merchandise #26

Ekstertjj schreef : dus wat is het probleem dat hun de shirts verkopen en niet een ander?


Niet dat ik lui ben, maar soms word ik er moe van om steeds in herhaling te vallen. De argumenten tegen deze deal zijn al meerdere malen langs gekomen.

- De lokatie is gewoon kut. MVV wilt graag herkenbaarheid in de stad. Vervolgens worden de shirts alleen verkocht in een hoekje van de Brusselse Poort.
- Een veel groter probleem is het alleenrecht op de verkoop van de shirts. Iedere winkelier moet in de gelegenheid zijn MVV merchandise te verkopen. De stad moet een uithangbord zijn voor MVV. Enerzijds is er door het lopende contract nauwelijks mogelijkheid voor de winkeliers in de binnenstad om merchandise te verkopen. Anderzijds is deze keuze van het MVV bestuur ook niet goed voor de goodwill onder deze winkeliers.
- Zelfs de supportersvereniging is slachtoffer van deze deal. Dankzij deze deal is zij beperkt in de aan te bieden merchandise.
- Een ander groot probleem is dat de verkoper van het MVV shirt invloed heeft op het ontwerp hiervan. Wij als MVV zouden het shirt van het eerste elftal moeten bepalen, niet een afnemer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:38 20 nov 2012 15:43 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #27
Alsof ik hem via internet bestel.... Ik moet verder reizen voor het MVV shirtje dan jullie, ik moet eerst van Leiden naar Maastricht en dan van centraal met de bus naar de Brusselsepoort maar ik vind het heerlijk dat gereis enzo dus ik begrijp inderdaad nog steeds het probleem van jullie niet.
Maar soms sta ik wel eens met iemand te praten daar bij Do iT, die er werkt, en dan komt er eigenlijk als antwoord uit dat Maastrichtenaren een beetje zeikers zijn, dat het nooit goed is waar er ook shirts verkocht worden, jullie hebben er altijd wel iets op tegen. En volgens mij spreekt hij dan nog de waarheid ook; want echt een goed/duidelijk statement van waarom jullie er tegen zijn dat ze daar verkocht worden heb ik nog niet gehoord (alleen dat de afstand te ver is! valt ook niet mee om van de ene kant van de stad naar de andere kant te moeten voor een shirtje te halen!!)

- De lokatie is gewoon kut. MVV wilt graag herkenbaarheid in de stad. Vervolgens worden de shirts alleen verkocht in een hoekje van de Brusselse Poort.

Wat maakt dat uit dan? iedereen weet toch dat de shirts daar te koop zijn? wat maakt het dan uit dat het ergens 'in een hoekje van de Brusselsepoort' wordt verkocht?!
Als je als supporter weet waar de shirts te koop zijn dan vind een ieder heus zijn weg wel ook al is het een hoekje van bijv. 1 bij 1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:43
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Merchandise #28

Ekstertjj schreef : Alsof ik hem via internet bestel.... Ik moet verder reizen voor het MVV shirtje dan jullie, ik moet eerst van Leiden naar Maastricht en dan van centraal met de bus naar de Brusselsepoort maar ik vind het heerlijk dat gereis enzo dus ik begrijp inderdaad nog steeds het probleem van jullie niet.
Maar soms sta ik wel eens met iemand te praten daar bij Do iT, die er werkt, en dan komt er eigenlijk als antwoord uit dat Maastrichtenaren een beetje zeikers zijn, dat het nooit goed is waar er ook shirts verkocht worden, jullie hebben er altijd wel iets op tegen. En volgens mij spreekt hij dan nog de waarheid ook; want echt een goed/duidelijk statement van waarom jullie er tegen zijn dat ze daar verkocht worden heb ik nog niet gehoord (alleen dat de afstand te ver is! valt ook niet mee om van de ene kant van de stad naar de andere kant te moeten voor een shirtje te halen!!)


Dan lees even de post van Snuf boven je eigen bijdrage :) Ik denk dat je die niet gezien hebt tijdens het schrijven van je eigen bericht.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:45
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Merchandise #29
Lees je wel het stukje wat je hebt gequote? Ik geef in hetzelfde stukje antwoord op je vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:46
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #30

Aswin schreef :

Ekstertjj schreef : Alsof ik hem via internet bestel.... Ik moet verder reizen voor het MVV shirtje dan jullie, ik moet eerst van Leiden naar Maastricht en dan van centraal met de bus naar de Brusselsepoort maar ik vind het heerlijk dat gereis enzo dus ik begrijp inderdaad nog steeds het probleem van jullie niet.
Maar soms sta ik wel eens met iemand te praten daar bij Do iT, die er werkt, en dan komt er eigenlijk als antwoord uit dat Maastrichtenaren een beetje zeikers zijn, dat het nooit goed is waar er ook shirts verkocht worden, jullie hebben er altijd wel iets op tegen. En volgens mij spreekt hij dan nog de waarheid ook; want echt een goed/duidelijk statement van waarom jullie er tegen zijn dat ze daar verkocht worden heb ik nog niet gehoord (alleen dat de afstand te ver is! valt ook niet mee om van de ene kant van de stad naar de andere kant te moeten voor een shirtje te halen!!)


Dan lees even de post van Snuf boven je eigen bijdrage :) Ik denk dat je die niet gezien hebt tijdens het schrijven van je eigen bericht.


Nou vooruit het zal wel goed zijn :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.292 seconden