Merchandise
- Jean
-
- Elite Member
-
Re: Re: Merchandise
09 Jul 2013 14:40jeoff wrote: Wat doet MVV dan waardoor jij je binding met de club verliest? Ik snap het nog steeds niet?
Nee, jij snapt t duidelijk nog steeds niet.
Als jij niet wil inzien dat het huidge bestuur de beslissing heeft gemaakt om een traditionele volksclub om te vormen naar een familieclubje dan ben je doof, blind en gevoelloos voor een andere mening dan de jouwe, want het is gewoon een feit dat dit moedwillig gebeurd.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
09 Jul 2013 15:30Jean, iech bin de letste um te oontkinne tot d'r foute zien gemaak door ut bestuur (die wat dit pro-deo doen, boete hun normale baon en dus neet altied genog tied höbbe. Ze zien nog steeds bezig mèt brendsjes blusse, ipv op te bouwe.). Zoe zien d'r foute gemaak in de kommunikaasie mbt tot de NAC SV's (tries...), zoe zien d'r foute gemaak in de letste kommunikaasie mbt Jong-PSV (tries...) en zoe zien d'r genog (hiel veul) veurbeelde te bedinke.Jean wrote:jeoff wrote: Wat doet MVV dan waardoor jij je binding met de club verliest? Ik snap het nog steeds niet?
Nee, jij snapt t duidelijk nog steeds niet.
Als jij niet wil inzien dat het huidge bestuur de beslissing heeft gemaakt om een traditionele volksclub om te vormen naar een familieclubje dan ben je doof, blind en gevoelloos voor een andere mening dan de jouwe, want het is gewoon een feit dat dit moedwillig gebeurd.
Mèr, beveurbeeld ut woord klante höb iech in de gesprekke met ut bestuur neet mie gehuurd, ut geit weer (!) euver supporters. De gesprekke in ut supporterseuverlegk zien positief, mèr es geine interesse heet in terökkoppeling in e ope forum, daan mot d'r ouch neet geklaog weure.
Iech zegk tot ut bestuur wel die passie terök wil! Lees ouch miene veurige post.
Daan zegk iech tots diech ouch douf, blind en geveulloos bis veur 'n aander meining es die vaan diech.
En zoe weurt ut 'n welles/nietes discussie.....
Laote veer mèt us alle deveur zörrege tot de passie terök keump in ut stadion, laot ut bestuur deveur zörrege tot financieel alles in orde bleif. En daan mot alles good kome.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Jean
-
- Elite Member
-
09 Jul 2013 15:48Dat is gein meining, dit heet 't bestuur gezag en oetgedrage.
Noe dat 't sjös n averechts effect heet zien ze 'n bitteke trök aon t krabbele aongezeen t stadion steeds leger weurt en de lege plaotse neet weure gevuld door families zoe es ze dat in gedachte höbbe/hadde.
En doordat ze de aofgeloupe jaore zoeväöl luij t stadion oet höbbe gejaog, zien de inkomsten trök geloupe en noe wille ze die trök hole op de miest trouwe supporters die noe nog altied kome en zalle kome.
Veer weure neet mie gezeen es supporters mer allein es inkomstenbron.
De veurbeelden vaan de aofgeloupe tied zegke wel weer genog, feest trost, sjerp, reactie nav jong PSV.
- Punker73
-
- Administrator
-
09 Jul 2013 16:01Mijn mening .. hoef je het niet mee eens te zijn .....
I want to be a fan again!!!
- jeoff
-
- Administrator
-
09 Jul 2013 17:04Dat het bestuur vaak te doof / blind is voor de positieve inbreng van supporters is een ander punt. Maar het gaat hier te vaak de te negatieve kant op.
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
09 Jul 2013 20:01Punker73 wrote: Ook ik vind dat er een swithc aan het plaatsvinden is van volksclub naar familieclub. Of dat goed of slecht is mag iedereen zelf lekker uivissen maar ik vind het iig geen goede zet. Als de overgrote meerderheid dit wel wil en we het stadion vol zouden krijgen met 10.000 familie leden had ik er misschien wel minder problemen mee MAAR als we afgelopen seizoen boeven aan staan en de families komen nog steeds niet opdagen is de familie club MVV misschien wel niet zo'n goed idee. Je hebt het geprobeerd ... prima .... volgende stap evalueren en bijsturen (en dat mag toch echt wel heel snel gebeuren). Voor wat betreft het supporters overleg ik kan daar helaas weinig mee. Ik hoor of lees er maar heel weinig over en ik ben gewoon niet bereid om daarvoor naar allerlei open forum avonden te komen (sorry). Helaas moet ik concluderen dat er een stuk of wat supporters / MVV clubs zijn (SC, veer zien MVV, het supportersoverleg, MVV zelf, de vereniging MVV) en van geen enkele kant zie ik eigenlijk veel gebeuren (behalve dan het knijpen om te kijken of er nog wat geld opgehaald kan worden).
Mijn mening .. hoef je het niet mee eens te zijn .....
Inderdaad het stadion zit inderdaad niet vol met families. Maar zoiets bereik je ook niet in twee seizoenen, maar een imago opbouwen kost natuurlijk veel meer tijd. Overigens zie ik het zelf niet zo zwart-wit... zo van vroeger was het volks en nu familie georienteerd. De mensen, de supporters of de klanten bepalen zelf hoe ze achter de ploeg staan en hun club steunen.
Ik lees hier de mening van sommige dat het nieuwe beleid niet is geslaagd omdat het stadion niet vol zit met families. Die constatering dat het stadion niet vol zit is juist. Maar het is ook een feit dat pakweg de afgelopen 20 jaar hiervoor het stadion ook niet vol zat of stond met "volkse" of "fanatieke" supporters. Sterker nog er waren seizoenen dat er veel minder toeschouwers waren...
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
09 Jul 2013 23:43Je hebt gelijk. Ik probeer inderdaad het vaak van de positieve kant te bekijken. Velen hebben genoeg van het geruzie hier en dat probeer ik af en toe om te draaien. Want als we niet vooruit kijken en alleen maar ruzie maken, dan komen we zeker niet verder. Over de zaken die jij noemt ben ik het vaak eens en even vaak heb ik die zorgen geuit bij het bestuur. Vaak zijn ze het eens en wordt het opgepakt (nu nog wachten op resultaten). Het lijstje met punten richting bestuur was erg lang.Punker73 wrote: Ik snap Jeoff en 4life ook heel goed echter met alle respect word ik af en toe net zo moe van jullie positieve gedoe als jullie van het negatieve van anderen.
Echter niet alles is zwart/wit, maar ik zal een poging doen om niet te postief over te komen, zodat je er niet moe van wordt (geen grapje, het staat er raar, maar ik snap wat je bedoelt, ik weet alleen even niet hoe het anders te formuleren).
Ik vind het overigens zwaar klote dat jij niet meer de merchandising voor de SC doet (tussen de regels door lees ik dat dat door die slechte ervaringen komt?), sindsdien is er vrijwel niets meer uitgekomen! Jammer dat dat zo heeft moeten lopen en ik hoop dat je je nog een keer bedenkt.
Volledig mee eens! En wel heel snel!Punker73 wrote: ...MAAR als we afgelopen seizoen boven aan staan en de families komen nog steeds niet opdagen is de familie club MVV misschien wel niet zo'n goed idee. Je hebt het geprobeerd ... prima .... volgende stap evalueren en bijsturen (en dat mag toch echt wel heel snel gebeuren).
Weet iemand trouwens de stand van het aantal verkochte seizoenkaarten? Want daar horen we ook niet veel over.
100% veur de eige club!
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2013 15:55En dat is niet alleen voor deze sjaal gedoe maar met alles.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
Re: Merchandise
30 Oct 2013 13:53Liegk miech noe 'ne gooije tied um die te laote maake.
Es dat daan ouch nog gebeurt onder ut mom vaan "steun MVV", dan vleege die wie bruudsjes euver de toenbaank.
100% veur de eige club!
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
05 Jan 2014 17:30"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
05 Jan 2014 20:47MVV4life wrote: Tip veur nuije merchandise, um geld op te bringe veur MVV: Laot stickers make vaan ut aaijt Angelside logo, dat ronne. En verkoop die, dat geit gegarandeerd gèt opbringe, 'n aontal luij höbbe miech gevraog of die stickers bestoon.
Liegk miech noe 'ne gooije tied um die te laote maake.
Es dat daan ouch nog gebeurt onder ut mom vaan "steun MVV", dan vleege die wie bruudsjes euver de toenbaank.
eine sticker vaan vreuger...
- Punker73
-
- Administrator
-
23 Jan 2014 09:50 - 23 Jan 2014 09:50Mocht er iemand dit shirt hebben en willen verkopen stuur mij dan even een PB.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
- Punker73
-
- Administrator
-
27 Jan 2014 09:04Zal de rest van de tribune blij mee zijn.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
27 Jan 2014 12:22Iech kin miech nog rappeleere dat sloopbedrief Lambèr Ravenstein ze destieds oetgaof.
De stickers kinne per stök verkoch weure of per set.