>
Ontvangen bedankjes 158
jeoff schreef : Wat doet MVV dan waardoor jij je binding met de club verliest? Ik snap het nog steeds niet?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jean, iech bin de letste um te oontkinne tot d'r foute zien gemaak door ut bestuur (die wat dit pro-deo doen, boete hun normale baon en dus neet altied genog tied höbbe. Ze zien nog steeds bezig mèt brendsjes blusse, ipv op te bouwe.). Zoe zien d'r foute gemaak in de kommunikaasie mbt tot de NAC SV's (tries...), zoe zien d'r foute gemaak in de letste kommunikaasie mbt Jong-PSV (tries...) en zoe zien d'r genog (hiel veul) veurbeelde te bedinke.Jean schreef :
jeoff schreef : Wat doet MVV dan waardoor jij je binding met de club verliest? Ik snap het nog steeds niet?
Nee, jij snapt t duidelijk nog steeds niet.
Als jij niet wil inzien dat het huidge bestuur de beslissing heeft gemaakt om een traditionele volksclub om te vormen naar een familieclubje dan ben je doof, blind en gevoelloos voor een andere mening dan de jouwe, want het is gewoon een feit dat dit moedwillig gebeurd.
Punker73 schreef : Ook ik vind dat er een swithc aan het plaatsvinden is van volksclub naar familieclub. Of dat goed of slecht is mag iedereen zelf lekker uivissen maar ik vind het iig geen goede zet. Als de overgrote meerderheid dit wel wil en we het stadion vol zouden krijgen met 10.000 familie leden had ik er misschien wel minder problemen mee MAAR als we afgelopen seizoen boeven aan staan en de families komen nog steeds niet opdagen is de familie club MVV misschien wel niet zo'n goed idee. Je hebt het geprobeerd ... prima .... volgende stap evalueren en bijsturen (en dat mag toch echt wel heel snel gebeuren). Voor wat betreft het supporters overleg ik kan daar helaas weinig mee. Ik hoor of lees er maar heel weinig over en ik ben gewoon niet bereid om daarvoor naar allerlei open forum avonden te komen (sorry). Helaas moet ik concluderen dat er een stuk of wat supporters / MVV clubs zijn (SC, veer zien MVV, het supportersoverleg, MVV zelf, de vereniging MVV) en van geen enkele kant zie ik eigenlijk veel gebeuren (behalve dan het knijpen om te kijken of er nog wat geld opgehaald kan worden).
Mijn mening .. hoef je het niet mee eens te zijn .....
Je hebt gelijk. Ik probeer inderdaad het vaak van de positieve kant te bekijken. Velen hebben genoeg van het geruzie hier en dat probeer ik af en toe om te draaien. Want als we niet vooruit kijken en alleen maar ruzie maken, dan komen we zeker niet verder. Over de zaken die jij noemt ben ik het vaak eens en even vaak heb ik die zorgen geuit bij het bestuur. Vaak zijn ze het eens en wordt het opgepakt (nu nog wachten op resultaten). Het lijstje met punten richting bestuur was erg lang.Punker73 schreef : Ik snap Jeoff en 4life ook heel goed echter met alle respect word ik af en toe net zo moe van jullie positieve gedoe als jullie van het negatieve van anderen.
Volledig mee eens! En wel heel snel!Punker73 schreef : ...MAAR als we afgelopen seizoen boven aan staan en de families komen nog steeds niet opdagen is de familie club MVV misschien wel niet zo'n goed idee. Je hebt het geprobeerd ... prima .... volgende stap evalueren en bijsturen (en dat mag toch echt wel heel snel gebeuren).
MVV4life schreef : Tip veur nuije merchandise, um geld op te bringe veur MVV: Laot stickers make vaan ut aaijt Angelside logo, dat ronne. En verkoop die, dat geit gegarandeerd gèt opbringe, 'n aontal luij höbbe miech gevraog of die stickers bestoon.
Liegk miech noe 'ne gooije tied um die te laote maake.
Es dat daan ouch nog gebeurt onder ut mom vaan "steun MVV", dan vleege die wie bruudsjes euver de toenbaank.