MVV Jaarverslag 2022/2023

02 nov 2023 22:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV Jaarverslag 2022/2023 #46
Ik volg MVV al van af mij 14 jaar ik ben nu 74 jaar dus 60 jaar van mijn leven als je dit weer allemaal volgt alles weer naar de klote weer afsteven naar een faillssement bestuurders die gewoon kunnen blijven zitten naar de zoveelste blamage want betere hebben we niet ....of hebben geen Corrage wat heeft het dan van z,n ......

Maar toch vorig jaar was het TOP bij MVV ......dus.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2023 06:14
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV Jaarverslag 2022/2023 #47

bokkesprongen schreef : Maar toch vorig jaar was het TOP bij MVV ......dus.......


Nee vorig jaar was het juist niet top bij MVV.
Het leek een goed jaar omdat het op het veld ons voor de wind ging, maar achter de schermen is weer alles naar de kloten geholpen.

Ik had er vorig jaar al voor gewaarschuwd, maar toen werd ik door sommigen voor gek verklaard.
Alles wat Noor doorgevoerd heeft in het kader van de professionalisering van de club, heeft gewoon bakken vol met geld gekost.
Geld wat er niet is/was.
Nu is Noor met de noorderzon vertrokken, en blijft de club achter met de gebakken peren.
Daarnaast zijn er diverse fouten gemaakt waardoor er minder geld binnen kwam.
Al met al is het beeld wat ik altijd van Noor gehad heb, helaas uit gekomen. (Mooi weer spelen en geld uitgeven wat er niet is).
Toen hij vertrok en de gemeente de schuld gaf, wist ik het zeker.
Et voila...........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2023 08:59 03 nov 2023 09:09 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
MVV Jaarverslag 2022/2023 #48
Het is nog veel meer dan dit. In het filmpje benadrukt hij stamelend, dat vooral hij het niet alléén was, maar ook iedereen om zich heen. (Tot wel 3x toe, het woord benadrukken). Dat vond hij wel héél belangrijk, om even te vermelden. Overigens ging dit over het positieve dat bereikt was. Maar als er dan (later) nog iets negatiefs uitrolt, is het natuurlijk ook niet hij alleen geweest. Hij praat zich hier, schuldenvrij. Het is een beetje vreemd filmpje. Het amateurisme straalt ervan af. Hoe kan het zijn, dat hij, iedereen kan doen geloven, dat hij oprecht is? Zelfs een Onno Hoes etc (RVC).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2023 15:02 03 nov 2023 15:04 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV Jaarverslag 2022/2023 #49
Waarom is er trouwens geen supporterscafé meer waar er vragen gesteld kunnen worden aan het bestuur, de selectie, of de rvc?

Er word eigelijk zo veel gespeculeerd over alles op en naast het veld.
Dat het misschien beter is dat mensen de kans krijgen om zelf de vragen te stellen.

Is het niet een mogelijkheid om dit weer aan te kaarten bij MVV?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2023 09:49
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Jaarverslag 2022/2023 #50

CatenaccioMestreech schreef : Waarom is er trouwens geen supporterscafé meer waar er vragen gesteld kunnen worden aan het bestuur, de selectie, of de rvc?

Er word eigelijk zo veel gespeculeerd over alles op en naast het veld.
Dat het misschien beter is dat mensen de kans krijgen om zelf de vragen te stellen.

Is het niet een mogelijkheid om dit weer aan te kaarten bij MVV?



Ik ben ook weer voor een supporterscafe. Ook al ben ik er van de 10x maar 5x geweest. Maar er zijn altijd wel supporters die gaan en vragen stellen en uiteindelijk aangeven van hoe en wat. Want wat ik nu zie is dat het achter de schermen een hele chaos en rotzooi is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.233 seconden