>
Ontvangen bedankjes 125
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
sjoen-mestreech schreef : Ben zelf ook mvv fan voor het leven uit en thuis aanwezig.
Maar ik ga ook vaker naar duitsland of belgie voor een potje voetbal te kijken.
Soms zelfs ook na fortuna. Gewoon omdat ik van voetbal houd.
Maosbrögk schreef : Vandaag 20 minuten van de klassieker gezien.
Ben benieuwd naar de straf voor Feyenoord van de KNVB: veel vuurwerk, lelijke spreekkoren ("hee Ryan Babel, vieze vuile kankerjood, hee Ryan Babel, ga maar lekker dood") en er wordt veel op het veld gesmeten (zelfs een eigen speler moet met een hoofdmond naar de kant voor verzorging).
Mocht dit alles bij ons zijn gebeurd, hadden we een paar wedstrijden zonder publiek gespeeld, een hoge boete gekregen en moeten vrezen voor puntenaftrek.
Maar nu het Feyenoord is.... zal er wel niets in het rapport van de KNVB staan.
the king schreef : of voor iedereen dezelfde regels tellen bij de K.N.V.B.
heb zo,n mijn twijfels hierover!!
Maosbrögk schreef : Ben benieuwd naar de straf voor Feyenoord van de KNVB: .
Nao Väöre schreef : Alemannia zo goed als failliet
De Duitse voetbalclub Alemannia Aachen staat op de rand van faillissement.
Voor woensdag moet de club 2 miljoen euro op tafel leggen. 'De situatie is niet hopeloos', aldus voorzitter Meino Heyen, die zegt verrast te zijn door de acute geldnood. 'Het is een ramp dat we opnieuw te weinig geld hebben. Er zijn absoluut fouten gemaakt, dat staat wel vast.' In het voorjaar kreeg de club nog een lening van 19 miljoen euro van de gemeente.
Alemannia degradeerde afgelopen jaar naar de derde divisie in Duitsland. Meerssenaar Erik Meijer stapte in april op als technisch directeur in Aachen.
Aswin schreef :
Nao Väöre schreef : Alemannia zo goed als failliet
De Duitse voetbalclub Alemannia Aachen staat op de rand van faillissement.
Voor woensdag moet de club 2 miljoen euro op tafel leggen. 'De situatie is niet hopeloos', aldus voorzitter Meino Heyen, die zegt verrast te zijn door de acute geldnood. 'Het is een ramp dat we opnieuw te weinig geld hebben. Er zijn absoluut fouten gemaakt, dat staat wel vast.' In het voorjaar kreeg de club nog een lening van 19 miljoen euro van de gemeente.
Alemannia degradeerde afgelopen jaar naar de derde divisie in Duitsland. Meerssenaar Erik Meijer stapte in april op als technisch directeur in Aachen.
Ik zie een verband met die Geel Zwarte club hier iets om de hoek..... Ook geld te kort en middels een lening van de gemeente proberen te blijven bestaan. Resultaat, wellicht toch nog omvallen....