Overig nieuws (niet over MVV)

25 okt 2012 14:21
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #421
Ben zelf ook mvv fan voor het leven uit en thuis aanwezig.

Maar ik ga ook vaker naar duitsland of belgie voor een potje voetbal te kijken.
Soms zelfs ook na fortuna. Gewoon omdat ik van voetbal houd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2012 14:33
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #422

sjoen-mestreech schreef : Ben zelf ook mvv fan voor het leven uit en thuis aanwezig.

Maar ik ga ook vaker naar duitsland of belgie voor een potje voetbal te kijken.
Soms zelfs ook na fortuna. Gewoon omdat ik van voetbal houd.

Als je van voetbal houd zit je al zo'n jaar of 11 verkeerd bij ons, mensen die van zelf kastijding houden zijn het voornamelijk :lachen: . (Oke laatste helft van vorig seizoen en begin dit seizoen gaat het verrasend genoeg beter).

25 okt 2012 14:49
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #423
UEFA staat solidariteitsactie KRC Genk niet toe

De voetballers van Racing Genk kunnen hun solidariteit met de medewerkers van Ford Genk niet tonen tijdens de wedstrijd tegen Lissabon donderdagavond.
Dat schrijft Het Belang van Limburg.

De spelers willen graag een rouwband dragen of in een speciaal t-shirt het veld oplopen. Daarmee willen ze de 43-honderd medewerkers steunen die door de sluiting van de fabriek in Genk in 2014 op straat komen te staan. Maar voetbalbond UEFA staat dit soort acties alleen toe bij overlijdens in de directe omgeving van een elftal. Bovendien is Ford nog steeds één van de geldschieters van UEFA via een sponsorcontract in de Champions League.

De bestuursleden en medewerkers van KRC Genk dragen wel een rouwband. Er zullen ook zoveel mogelijk zwarte linten worden uitgedeeld. Fans worden opgeroepen om zelf zwarte linten mee te brengen.

Aon de géng

27 okt 2012 19:42 27 okt 2012 19:44 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #424
Hier ben ik zelf ook een beetje bang voor in de winterstop :thinking: Vooral als we zo blijven spelen hoop dat de spelers zoiets hebben ik ga pas weg na het seizoen of zelfs nog later.
Maar vrees net zoals het bericht hieronder dat het niet erg makkelijk word om iedereen te behouden.

Boogers bang voor de winterstop

In de sportief mooie tijden voor FC Dordrecht heeft technisch directeur Marco Boogers (foto) een waarschuwing afgegeven. Hij vreest voor het moment dat de transfermarkt open gaat.

Na negen wedstrijden hebben de Schapenkoppen zich opgewerkt naar de zesde plaats op de ranglijst met slechts drie punten achterstand op de nummers twee, Sparta Rotterdam en Helmond Sport. Op RTV Rijnmond heeft de voormalige profvoetballer zijn zorgen uitgesproken over het succes. ,,Het enige probleem is de winterstop. Als de transferwindow open gaat, ga ik mij zorgen maken. We hebben een hele goede groep. Verschillende clubs hebben mij al gebeld om te informeren naar spelers. Dan gaat het over ongeveer vijf jongens."

Boogers houdt er in zijn achterhoofd rekening mee dat FC Dordrecht dan enkele spelers zou moeten afstaan aan kapitaal krachtiger clubs. ,,Dat is mijn grote angst. De penningmeester is dan misschien tevreden, maar de technische mensen van de club absoluut niet."

Zou iemand dit binnen MVV ook met ons bespreken als er geinformeerd word naar spelers van ons?
Want als bij dordrecht al 5 spelers in de belangstelling staan hoe moet dat bij MVV dan wel niet zijn of zelfs Fortuna??

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

28 okt 2012 12:19
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #425
Zo; ich gaon der eens good vuur zitte.
Haop det die oet A'dam eens flink vuur die vot kriege!!

Draan wie verkes Wullem !!

28 okt 2012 12:33
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (niet over MVV) #426
Stream voor de liefhebbers: Feyenoord-Ajax

stream: ximg.livetv.ru/webplayer2.php?t=letontv&...lid=91507&ci=22&si=1

28 okt 2012 19:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #427
Ook volendam is voorlopig afgehaakt. 1-2 tegen den Bosch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

28 okt 2012 21:36
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #428
Vandaag 20 minuten van de klassieker gezien.
Ben benieuwd naar de straf voor Feyenoord van de KNVB: veel vuurwerk, lelijke spreekkoren ("hee Ryan Babel, vieze vuile kankerjood, hee Ryan Babel, ga maar lekker dood") en er wordt veel op het veld gesmeten (zelfs een eigen speler moet met een hoofdmond naar de kant voor verzorging).

Mocht dit alles bij ons zijn gebeurd, hadden we een paar wedstrijden zonder publiek gespeeld, een hoge boete gekregen en moeten vrezen voor puntenaftrek.
Maar nu het Feyenoord is.... zal er wel niets in het rapport van de KNVB staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

29 okt 2012 07:55
the king
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (niet over MVV) #429

Maosbrögk schreef : Vandaag 20 minuten van de klassieker gezien.
Ben benieuwd naar de straf voor Feyenoord van de KNVB: veel vuurwerk, lelijke spreekkoren ("hee Ryan Babel, vieze vuile kankerjood, hee Ryan Babel, ga maar lekker dood") en er wordt veel op het veld gesmeten (zelfs een eigen speler moet met een hoofdmond naar de kant voor verzorging).

Mocht dit alles bij ons zijn gebeurd, hadden we een paar wedstrijden zonder publiek gespeeld, een hoge boete gekregen en moeten vrezen voor puntenaftrek.
Maar nu het Feyenoord is.... zal er wel niets in het rapport van de KNVB staan.

ben het 100% met je eens,
was ook direct mijn gedachte,niet dat wij er iets tegen kunnen doen,,
is wel feyenoord,dus zal wel niets gebeuren,
maar blijf het toch eens in de gaten houden,
of voor iedereen dezelfde regels tellen bij de K.N.V.B.
heb zo,n mijn twijfels hierover!!

29 okt 2012 08:10
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #430

the king schreef : of voor iedereen dezelfde regels tellen bij de K.N.V.B.
heb zo,n mijn twijfels hierover!!

Ik niet, absoluut geen twijfels over, KNVB meet al een tijdje met twee maten.
Hun gezag tonen ze alleen bij de kleinere clubs en de grote durven ze niet aan te pakken.
Klinkt een beetje als Calimero, maar zo is het nu eenmaal.

29 okt 2012 10:40 29 okt 2012 10:40 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #431

Maosbrögk schreef : Ben benieuwd naar de straf voor Feyenoord van de KNVB: .

Verwacht er maar niet te veel van. 4 jaar geleden toen een heel tribunevak in de Euroborg (FC Groningen - Ajax) in de hens werd gezet liep alles met een sisser af
Zal nu ook wel weer gebeuren

Aon de géng

29 okt 2012 13:13
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #432
Alemannia zo goed als failliet

De Duitse voetbalclub Alemannia Aachen staat op de rand van faillissement.

Voor woensdag moet de club 2 miljoen euro op tafel leggen. 'De situatie is niet hopeloos', aldus voorzitter Meino Heyen, die zegt verrast te zijn door de acute geldnood. 'Het is een ramp dat we opnieuw te weinig geld hebben. Er zijn absoluut fouten gemaakt, dat staat wel vast.' In het voorjaar kreeg de club nog een lening van 19 miljoen euro van de gemeente.

Alemannia degradeerde afgelopen jaar naar de derde divisie in Duitsland. Meerssenaar Erik Meijer stapte in april op als technisch directeur in Aachen.

Aon de géng

29 okt 2012 13:51
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #433

Nao Väöre schreef : Alemannia zo goed als failliet

Voor woensdag moet de club 2 miljoen euro op tafel leggen. 'De situatie is niet hopeloos', aldus voorzitter Meino Heyen, die zegt verrast te zijn door de acute geldnood. 'Het is een ramp dat we opnieuw te weinig geld hebben. Er zijn absoluut fouten gemaakt, dat staat wel vast.' In het voorjaar kreeg de club nog een lening van 19 miljoen euro van de gemeente.

Alemannia degradeerde afgelopen jaar naar de derde divisie in Duitsland. Meerssenaar Erik Meijer stapte in april op als technisch directeur in Aachen.

Ik zie een verband met die Geel Zwarte club hier iets om de hoek..... Ook geld te kort en middels een lening van de gemeente proberen te blijven bestaan. Resultaat, wellicht toch nog omvallen....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

29 okt 2012 14:13 29 okt 2012 14:14 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #434

Aswin schreef :

Nao Väöre schreef : Alemannia zo goed als failliet

Ik zie een verband met die Geel Zwarte club hier iets om de hoek..... Ook geld te kort en middels een lening van de gemeente proberen te blijven bestaan. Resultaat, wellicht toch nog omvallen....

Laat ze lekker fuseren. Fusieclub failliet en wij twee vliegen in een klap kwijt :daag: :applaus: :daag:

Aon de géng

29 okt 2012 20:10
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #435
FA onderzoekt uitlatingen Clattenburg

LONDEN - De Engelse voetbalbond FA start een onderzoek naar het vermeende ''ongepaste taalgebruik'' van scheidsrechter Mark Clattenburg tegenover twee spelers van Chelsea.

© ANP
Dat maakte de FA maandag bekend. Clattenburg zou zich in de wedstrijd tussen Chelsea en Manchester United van zondag racistisch hebben uitgelaten tegenover John Obi Mikel en Juan Mata.
De club uit Londen had eerder op maandag al bij de FA een klacht ingediend over het gedrag van de arbiter. Wat er precies zou zijn gezegd, is niet bekend.

Aon de géng

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden