Nederland anno 2013

12 okt 2013 11:04
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Nederland anno 2013 #31
Als we het hebben over verspilling (zie bericht van Houten), lees dit artikel maar eens. Dan krijg ik toch wel een apart gevoel van binnen.

www.joop.nl/economie/detail/artikel/2163...stte_al_100_miljard/

Dit zijn dus allemaal overheidsinvestering (lees: onze belastingcenten). Als ik in functie als projectleider in het zakelijk leven met zulke percentages (niet bedragen) een budgetoverschrijding had dan werd ik toch door mijn werkgever op het matje geroepen.
Stond er geen goede verantwoording tegenover, dan had ik toch echt wel een probleem.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 11:05
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Nederland anno 2013 #32
Vreemd, altijd gedacht dat je boven een bepaalde leeftijd geen sollicitatieplicht meer hebt en het UWV geen geld meer heeft om iemand om te scholen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 11:06
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Nederland anno 2013 #33

Dixi schreef : Vreemd, altijd gedacht dat je boven een bepaalde leeftijd geen sollicitatieplicht meer hebt en het UWV geen geld meer heeft om iemand om te scholen.

Dixi


Plicht is vreemd genoeg wel, mijn schoonmoeder van 62 is als mantelzorger thuis en moet nog steeds solliciteren.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 12:36 12 okt 2013 12:39 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nederland anno 2013 #34
De PVV vindt dat D66, ChristenUnie en SGP een historische blunder maken door het akkoord met de coalitie. Volgens partijleider Wilders zorgen de drie ervoor dat het sloopkabinet Rutte-II nog langer in het zadel blijft.

Hij noemt het akkoord gerommel in de marge. Volgens de PVV gaan "nivelleren en kapotbelasten" door en lost het akkoord de crisis niet op.

Verkeerde weg
Volgens de SP stuurt het akkoord bij op de verkeerde weg. Volgens partijleider Roemer is er geen fundamentele verandering gebracht in de koers van het kabinet. Hij vindt dat de harde bezuinigingen overeind blijven en dat gewone mensen de rekening betalen. Hij ziet overigens ook wel wat verbeteringen ten opzichte van de oorspronkelijke plannen.

Het CDA vindt dat het kabinet nog steeds te veel belastingen verhoogt. Partijleider Buma noemt dat slecht voor de banen en voor de Nederlandse economie. Hij treft ook wel wat goede elementen aan in het akkoord, maar hij vindt de som der delen "een uitruilakkoord dat Nederland niet sterker uit de crisis zal brengen".

Betreurenswaardig
GroenLinks, dat tot woensdag nog meepraatte over een akkoord, vindt het betreurenswaardig dat het kabinet blijft focussen op 6 miljard aan bezuinigingen. Volgens fractievoorzitter Van Ojik blijft een fundamentele omslag naar een duurzame economie uit en worden de grootste milieuvervuilers niet aangepakt.

Hij vindt het wel goed dat "het kabinet eindelijk kan beginnen met regeren".

Bron: NOS.nl

Inkele hoofpunte boe iech m'ch kepot vaan sjrik, umtot 'ch 't bekans oonminselek vin:

-Lui mote binne 'n haaf jaor aander werk aonnùmme, aanders weure ze gekort

Iech gaon hei euver 'n hèl vergeliek make; Wie de verkezinge waore, waore in Nijmege borde gemaak mèt de tèks ''Arbeid Maakt Vrij''. In de typische VVD stijl, meh 't waor netuurlek neet eg vaan de VVD oet, gelökkeg.
Meh wie hèl dit vergeliek ouch is, örges klop 't wel. 't Maak de VVD neet oet of iemes aofgekäört is, in psychische of liechameleke noed zit, toch moot iemes altied weer geld oplievere veur 't land. En daan vraoge ze z'ch aof wie 't toch kump tot lui steeds dèkser euverspanne rake, burn outs kriege en miejer vaan dat soort zake.


-De versoepeling vaan 't oontslaagrech geit 'n haaf jaor ieder in.
Iech kin genóg veurbeelde vaan lui die d'r zoonder pardon oetgemieterd zien, umtot de baas 'n persuunlek probleem mèt 'ne wèrknùmmer had. Iers leep dat constant oet op 'n sjikking of 'n juridisch steekspeul, meh noe wint de baas dus 99 vaan de 100 kier. 't Veurdeil tot de baas gawwer aof kin vaan oonwelwèllende lui, vin 'ch neet opwege tege 't monopoly dat de baas noe geit kriege.

-De bezuineging veur de peblieke umroop weurt gehalveerd.
Veur miech hove ze gaar niks te bezuinege op die zenders. Wel op al die commerciele kut programma's wie Geer en Goor op de commerciele. NL 1,2,3 gief väöl miejer aon wat d'r späölt in de wereld, door versjeie programma's mèt inhajt.
Bij die commerciele zenders is 't veurnaomelek (dom) vermaak wie Geer en Goor, Barbie en miejer vaan dat soort ''intelligente'' programma's...

-De wèrkbonus veur awwere wèrknummers weurt vaanaof 2015 aofgesjaf.
Dus...ze wèlle tot lui langer doorgoon, meh sjaffe daan wel stimulerende zake aof. Op dees maneer zörrege zed d'r dus zjus veur tot lui d'r ieder oetgoon, umtot 't nog minder loent um door te goon. De einegste reie um daan nog door te goon is umtot d'n pensioen allewijl gein kut mie veurstèlt, ouch dat mèt daank aon dit kabinet :puke:

-Belasting op leidingwater geit umhoeg.
Water is get boe v'r daankbaar veur mage zien tot ederein binne NL dao gebruuk vaan kint make. Op dees maneer make ze ouch vaan ''sumpel'' water è luxeproduc :thumbsdown:

Belasting op 't storte vaan aofval geit umhoeg.
Prima menier Rutte, daan zal iech mèt uuch 'ns eve euver de Gouwe Weeg fietse (de weeg vaan Daalhof langs d'n Dousberg tot bekans aon de grens vaan Veldwezelt). Es geer uuch daan aofvraog, menier Rutte, wie 't kump tot d'r zoeväöl zooi illegaal langs de weeg ligk, dat kump dus door eur beleid. En es de belasting veur storte dus umhoeg geit, weurt dee berg mèt zooi langs de straote allein meh groeter. Merci Mark....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 13:08
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Nederland anno 2013 #35

MVV4life schreef :

mvv4ever schreef : Je kunt Nederland niet vergelijken met de VS.
En over moordenaars ze vermoorden iemand ja maar ik denk dat als iemand 10 jaar heeft gezeten niet snel weer iemand gaat vermoorden.
...

Stel, jouw kind wordt vermoord door een idioot, het staat onomstoten vast dat hij dit gedaan heeft. Jij hebt geen leven meer, nooit meer. En die moordenaar zit 10 jaar in een hotel en loopt dan weer vrij rond?
Vind jij dat echt voldoende straf?
Ik in ieder geval niet.


Ok daar heb je een punt mee.
Ik zou dan helemaal doordraaien.

Maar uiteindelijk zou ik wel met hem of haar willen praten waarom en alles.
Ik denk dat uiteindelijk altijd wel dat iets of wat dan ook de oorzaak is waarom een moordenaar iemand vermoord.
Alleen deze mensen doen het juist op een heel foute manier , andere mensen mishandelen weer iemand en de meerderheid praat erover.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 13:18
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nederland anno 2013 #36

Aswin schreef : Als we het hebben over verspilling (zie bericht van Houten), lees dit artikel maar eens. Dan krijg ik toch wel een apart gevoel van binnen.

www.joop.nl/economie/detail/artikel/2163...stte_al_100_miljard/

Dit zijn dus allemaal overheidsinvestering (lees: onze belastingcenten). Als ik in functie als projectleider in het zakelijk leven met zulke percentages (niet bedragen) een budgetoverschrijding had dan werd ik toch door mijn werkgever op het matje geroepen.
Stond er geen goede verantwoording tegenover, dan had ik toch echt wel een probleem.

Aswin, ik gaf ook aan dat ik het over het nieuws had van afgelopen week.
Dit zijn de zaken die ik ook genoemd zou hebben...
Er is volgens mij bij de overheid nog nooit een project binnen budget en binnen tijd afgerond... Makkelijk van iemand anders zijn geld... En ja, dat is sinds 1980 meer dan 100.000.000.000,00 overschrijding.
Ik zou ook geen werk meer hebben, sterker nog bij 1 euro overschrijding wordt ik al ter verantwoording geroepen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 14:36 12 okt 2013 14:37 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nederland anno 2013 #37

MVVke schreef : 1. Lui mote binne 'n haaf jaor aander werk aonnùmme, aanders weure ze gekort
2. De versoepeling vaan 't oontslaagrech geit 'n haaf jaor ieder in.
3. De bezuineging veur de peblieke umroop weurt gehalveerd.
4. Belasting op leidingwater geit umhoeg.
5. Belasting op 't storte vaan aofval geit umhoeg ..... weurt dee berg mèt zooi langs de straote allein meh groeter.


Dien verhaol gèt ingekort, mien reaksie:
1. 'n haaf jaor in deze teije is veuls te kort, zeker veur iemand wat dalik tig jaor gewerrek heet, euveral te aiijd is en daan gein werrek mie krijg. Mer wel 40 jaor laote betaole veur die "verzekering". Laot dat geld daan, spaore veer zellef wel, hadde veer miejer gehad.
2. Die versoepeling is ouch in mien ouge gevaarlik, let mèr op, d'r geit 'ne groete oontslaag golf kome, es die wet de door is.
3. Vaan miech maag die bezuiniging wel weure doorgevoerd. Veurwat mot 'ne Paul de Leeuw riek weure vaan (o.a.) mien geld, veurwat mot dee van DWDD zoe e salaris höbbe en zoe zien d'r dao nog mie. En allebei de hiere erger iech miech doed. Tot ze daan mèr nao de commerciele umroope goon of salaris inlevere, tot ut gemiddelde vaan de Nederlander.
4. Water is 'n primaire levensbehoefte, ech belachelik um dao belasting op te goon heffe.
5. Volledig mèt diech eins, d'r weurt al zoeveul gestort, dat geit veul erger weure. Vaan de aandere kaant, dee aofvalberreg mot kleiner weure... Mèr dit is neet de oplossing.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2013 18:44
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Nederland anno 2013 #38
vr 18 okt 2013, 21:48
Anouk: ’Ik heb een beurt nodig’
Door Bart Wijlaars
arnhem -

Anouk is haar Symphonica in Rosso-reeks opvallend openhartig begonnen vanavond. De zangeres zit vol medicijnen om haar griep te onderdrukken, is ook nog eens ongesteld én heeft dringend een beurt nodig, vertelde ze in GelreDome. Even daarvoor had ze ook al haar shirt omhoog getrokken om de enige twee rode accenten te tonen van haar verder zwarte outfit.

,Ik scheer mijn schaamhaar nog hoor”, vertelde Anouk achteloos nadat een fan haar toeriep dat ze er lekker uit ziet. ,,Ja je weet nooit wie je tegenkomt in de supermarkt. En dan kun je wel denken dat mens is moeder, doe normaal maar mijn kinderen weten dit hoor!” Zo kennen we de Haagse. Ziek leek ze dan ook geenszins meer.

Anouk vermaakte zich prima op het grote podium, voelde zich er volledig thuis. Eerder tijdens het optreden had ze ook haar bh al laten zien: een felrood en goed gevuld exemplaar, zagen 30.000 toeschouwers. ,,Ja gek hè? Ze lijken alleen maar groter te worden”, was Anouk zelf ook opgevallen. Op Pinkpop maakte de Haagse ook al eens haar opwachting in haar ondergoed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2013 12:21
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nederland anno 2013 #39

Sjonnie schreef : vr 18 okt 2013, 21:48
Anouk: ’Ik heb een beurt nodig’
Door Bart Wijlaars
arnhem -

Anouk is haar Symphonica in Rosso-reeks opvallend openhartig begonnen vanavond. De zangeres zit vol medicijnen om haar griep te onderdrukken, is ook nog eens ongesteld én heeft dringend een beurt nodig, vertelde ze in GelreDome. Even daarvoor had ze ook al haar shirt omhoog getrokken om de enige twee rode accenten te tonen van haar verder zwarte outfit.

,Ik scheer mijn schaamhaar nog hoor”, vertelde Anouk achteloos nadat een fan haar toeriep dat ze er lekker uit ziet. ,,Ja je weet nooit wie je tegenkomt in de supermarkt. En dan kun je wel denken dat mens is moeder, doe normaal maar mijn kinderen weten dit hoor!” Zo kennen we de Haagse. Ziek leek ze dan ook geenszins meer.

Anouk vermaakte zich prima op het grote podium, voelde zich er volledig thuis. Eerder tijdens het optreden had ze ook haar bh al laten zien: een felrood en goed gevuld exemplaar, zagen 30.000 toeschouwers. ,,Ja gek hè? Ze lijken alleen maar groter te worden”, was Anouk zelf ook opgevallen. Op Pinkpop maakte de Haagse ook al eens haar opwachting in haar ondergoed


En wat heet dit mèt 't topic te make?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2013 12:36
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Nederland anno 2013 #40

MVVke schreef :

Sjonnie schreef : vr 18 okt 2013, 21:48
Anouk: ’Ik heb een beurt nodig’
Door Bart Wijlaars
arnhem -

Anouk is haar Symphonica in Rosso-reeks opvallend openhartig begonnen vanavond. De zangeres zit vol medicijnen om haar griep te onderdrukken, is ook nog eens ongesteld én heeft dringend een beurt nodig, vertelde ze in GelreDome. Even daarvoor had ze ook al haar shirt omhoog getrokken om de enige twee rode accenten te tonen van haar verder zwarte outfit.

,Ik scheer mijn schaamhaar nog hoor”, vertelde Anouk achteloos nadat een fan haar toeriep dat ze er lekker uit ziet. ,,Ja je weet nooit wie je tegenkomt in de supermarkt. En dan kun je wel denken dat mens is moeder, doe normaal maar mijn kinderen weten dit hoor!” Zo kennen we de Haagse. Ziek leek ze dan ook geenszins meer.

Anouk vermaakte zich prima op het grote podium, voelde zich er volledig thuis. Eerder tijdens het optreden had ze ook haar bh al laten zien: een felrood en goed gevuld exemplaar, zagen 30.000 toeschouwers. ,,Ja gek hè? Ze lijken alleen maar groter te worden”, was Anouk zelf ook opgevallen. Op Pinkpop maakte de Haagse ook al eens haar opwachting in haar ondergoed


En wat heet dit mèt 't topic te make?



Vermoedelijk de 'losbandigheid' van Anouk ;)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2013 23:00
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nederland anno 2013 #41
Eve weer gèt leve blaoze in dit topic.

Europa 1:
Boe geit us belastingeld nao tow? Sjus nao de letste dictator in Europa:
www.telegraaf.nl/buitenland/21987771/___...aar_dictator___.html
Allein al veurig jaor 38 miljoen...
En veer mèr kretse.

Europa 2:
En Europa kin, es veer net dokke vaanaof november de rekeninge neet mie betaole...:
www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?ar...dmf20131021_00802568

Mestreech 1:
En op lokaal niveau. Wat vint geer vaan ut parkere bij de Brusselse poort?
Iers waor ut gratis, toen waor ut ierste oor gratis en veur klanten ouch gratis, denao kos gespaord weure op 'n André Rieu kaart. Die kaart met alle punte, die kreegs diech bij aonkope, is gewoen aofgesjaf. Denao is ut beheer oet han gegeve aon Q-park. Ierste keteer waor nog gratis, denao neet mie en langzaam aon ouch deurder gewoore. Noe mos diech betaole per 20 minute, lang rij veur de kassa, hup weer 1,20 debij.
Noe is ouch op straot parkere neet mie gratis, d'r zow 'ns ne oto get langer blieve stoon (dat mot aanders opgelos weure).
Ut gevolg is lege Brusselsepoort. Mèr in deze deils zellef sjöld vaan de winkeleers, die dachte te kinne verdeene aon ut parkeere.
Ut gevolg is dat noe alle luij nao de Jumbo op Malberg of nao de Plus op Caberg/Potteberg goon, gratis parkere...
En zoe weurt alles met regelkes kepot gemaak.
maastricht.gezien.nl/nieuws/brusselsepoo...etaald-parkeren.html

Mestreech 2:
Die vlam vaan Minckelers, niemand is ut de met eins, wel geld oetgeve aon onbenullige zake. Die vlam had bv vaan de kosten veur de cultuurstad 20 jaor kinne branne. Los vaan alle aander zake, boe geld teveul aon oetgegeve is. Mèr klaoge dao euver maag neet... regelkes...
maastricht.gezien.nl/nieuws/pvda-vlam-mi...eken-in-de-raad.html

Nederland 1:
Boete betaole? Mèt allerlei foute in e trajeksysteem, boeveur e bedrief aongelaog zow weure veur opliechting. Veer betaole per jaor hiel get miljarde aon boetes. Sterker nog, laote veer allemaol de komende 3 maond hiel veurziechtig zien, is ut land failliet...
brandpunt.incontxt.nl/seizoenen/2013/afl...n/de_boete-industrie

Nederland 2:
De zals onderneumer zien en 'ne deef duudelik vaslegke op video, herkind door de pliesie, weurt heer neet vervolg...
Dee onderneumer gief al aon tot heer gein vertrowwe mie had in de rechtstaat en noe hielemaol neet mie. Heer zal ut in ut vervolg wel zellef oplosse...
www.rijnmond.nl/nieuws/19-10-2013/ondern...ak-brillendief-video

Nederland 3:
Wachgeld? Gein probleem, mie es e haaf miljoen....
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/ex...n_der_loos_pvda.html

Nederland 4:
Boerum geve veer sjaole subsidie? Iech bin vaan meining tot d'r allein nog mèr openbare sjaole geld motte kriege. Eeder geleuf (of aander soort wazige invalshook wie die Steiner sjaole) wat 'n sjaol wil mèt "eige" lesse, betaold die ouch mer mèt geld vaan de awwers die dat wille.
Zeker es daan ouch nog bliek tot de rector anti westers is en us mèr verrekes vind... Mèr veer geve gewoen subsidie...
www.nu.nl/politiek/3604556/kamervragen-i...he-universiteit.html

Nederland 5:
Trowens iemand al gèt gehuurd vaan ut oonderzeuk nao ut optreije vaan de ME bij Fortuna-MVV? Zal ouch wel niks oetkome. Vendaog nog 'ne kier oet ierste haand gehuurd wie versjrikkelik ut mot zien gewees, iemand met e klein keend wat dao waor...

Zo, genog veur weer 'n paar pagina's discussie :-)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 22:33
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Nederland anno 2013 #42
Doodrijder A2 aangehouden in Rotterdam

Mourad O. die in 2011 tot 7 jaar cel werd veroordeeld voor het doodrijden van een fietser in Maastricht, is deze week in Rotterdam aangehouden.

Dat bevestigt het Openbaar Ministerie. De twintiger moet nog 2500 dagen van zijn straf uitzitten. Hij zou zich zélf bij de politie hebben gemeld. Het is voor het Openbaar Ministerie Limburg niet duidelijk waarom Mourad O. vrij rond liep.

De Rotterdammer reed 4 jaar geleden op de A2-stadstraverse in Maastricht, de 20-jarige Dave Hesz aan. Die wilde met zijn fiets de weg oversteken. Het slachtoffer overleed een paar maanden later aan zijn verwondingen. Mourad O. had geen rijbewijs en reed na het ongeluk door.

Eerder kreeg hij van de rechter in Maastricht 3 jaar cel. Het Gerechtshof in Den Bosch verdubbelde die straf in hoger beroep. Het OM dacht destijds dat hij een drugsrunner was, maar dat werd door zijn advocaat bestreden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 15:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nederland anno 2013 #43
Vitesse spreekt zich niet uit in zaak over geweigerde Mori
Vitesse spreekt zich niet uit in zaak over geweigerde Mori
Tot grote verbijstering van de vaderlandse politiek, reisde Vitesse zondag af naar Abu Dhabi zonder Dan Mori. De verdediger is vanwege zijn Israëlische paspoort niet welkom in de Verenigde Arabische Emiraten. Pas zaterdag kregen de Arnhemmers te horen dat Mori niet in actie mocht komen.

Vanuit de vaderlandse politiek was er direct veel kritiek op het besluit van Vitesse om zonder Mori naar Abu Dhabi af te reizen. Volgens PVV-leider Geert Wilders had Vitesse thuis moeten blijven, CDA-collega Pieter Omtzigt noemde Vitesse een club zonder ruggengraat.

Zelf wil de Arnhemse club zich niet mengen in de discussie. 'Vitesse mengt zich nooit in politieke kwesties en doet dat in dit geval ook niet', laat een woordvoerder weten. Technisch directeur Mo Allach, die zelf pas later naar Abu Dhabi afreist, zei tegen Voetbal International dat hij de kwestie 'erg jammer' vond.

Vitesse zou deze winter in eerste instantie afreizen naar Spanje, maar kon naar eigen zeggen geen geschikte oefenpartners vinden. Nu spelen de Arnhemmers in het Midden Oosten tegen VfL Wolfsburg (dinsdag) en Hamburger SV (vrijdag).




Vaan dit soort laf gedraag zak miech de brook dus aof. Wie is 't meugelek tot 'n club nao de piepe vaan dit islamitisch land geit danse? Höbbe de economische belange daan veurrang op minselekheid?
Es iech Mori waor, had 'ch Vitesse per direc verlaote en ze ouch nog 'ns aongeklaog veur de laffe hajding die ze noe aonnùmme. Gek he, tot lui op Wilders stùmme?
Ach, 't zal wel aon de club kleure vaan ze ligke... :sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 15:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Nederland anno 2013 #44
Nogal vergezocht MVV'ke. Dit gaat om politiek. Behalve Jordanie en Egypte is er volgens mij geen enkel land in het midden-oosten dat de staat Israel erkent. Dus met een Israelisch paspoort kun je daar niet reizen. Moet een club als vitesse nu opeens een politiek statement gaan maken? Wederom opportunistisch geblaat van die peroxide proleet uit venlo die nog zelden met een zinvolle oplossing voor welk probleem dan ook is gekomen.

Je kunt Vitesse gezien de band met Chelski toch moeilijk van anti-semitisme verdenken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 16:23
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nederland anno 2013 #45

Boschpoort schreef : Nogal vergezocht MVV'ke. Dit gaat om politiek. Behalve Jordanie en Egypte is er volgens mij geen enkel land in het midden-oosten dat de staat Israel erkent. Dus met een Israelisch paspoort kun je daar niet reizen. Moet een club als vitesse nu opeens een politiek statement gaan maken? Wederom opportunistisch geblaat van die peroxide proleet uit venlo die nog zelden met een zinvolle oplossing voor welk probleem dan ook is gekomen.

Je kunt Vitesse gezien de band met Chelski toch moeilijk van anti-semitisme verdenken.


Nein wètste wat, laote v'r dit gedrag vaan dit soort lande lekker goon gedoge... Dit heet niks mèt ''oppertunistisch geblaat'' te make, meh mèt fetsoensnorme die totaal neet bestoon in dit soort lande. Terech dus tot Wilders (en heer neet allein) dit neet pik. 't Feit tot Israel neet erkind weurt door dit soort lande is puur 'n geluifskwestie.
Zoe esse wèts Boschpoort, bin iech de awwerwètsheid zelve, meh in dit geval zègk iech tege dit soort lande: Kom 'ns oet die middeliewse islamitische grot gekrope en respecteer aander lui/geluive/meininge 'ns.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden