>
Ontvangen bedankjes 319
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dixi schreef : Vreemd, altijd gedacht dat je boven een bepaalde leeftijd geen sollicitatieplicht meer hebt en het UWV geen geld meer heeft om iemand om te scholen.
Dixi
MVV4life schreef :
Stel, jouw kind wordt vermoord door een idioot, het staat onomstoten vast dat hij dit gedaan heeft. Jij hebt geen leven meer, nooit meer. En die moordenaar zit 10 jaar in een hotel en loopt dan weer vrij rond?mvv4ever schreef : Je kunt Nederland niet vergelijken met de VS.
En over moordenaars ze vermoorden iemand ja maar ik denk dat als iemand 10 jaar heeft gezeten niet snel weer iemand gaat vermoorden.
...
Vind jij dat echt voldoende straf?
Ik in ieder geval niet.
Aswin, ik gaf ook aan dat ik het over het nieuws had van afgelopen week.Aswin schreef : Als we het hebben over verspilling (zie bericht van Houten), lees dit artikel maar eens. Dan krijg ik toch wel een apart gevoel van binnen.
www.joop.nl/economie/detail/artikel/2163...stte_al_100_miljard/
Dit zijn dus allemaal overheidsinvestering (lees: onze belastingcenten). Als ik in functie als projectleider in het zakelijk leven met zulke percentages (niet bedragen) een budgetoverschrijding had dan werd ik toch door mijn werkgever op het matje geroepen.
Stond er geen goede verantwoording tegenover, dan had ik toch echt wel een probleem.
MVVke schreef : 1. Lui mote binne 'n haaf jaor aander werk aonnùmme, aanders weure ze gekort
2. De versoepeling vaan 't oontslaagrech geit 'n haaf jaor ieder in.
3. De bezuineging veur de peblieke umroop weurt gehalveerd.
4. Belasting op leidingwater geit umhoeg.
5. Belasting op 't storte vaan aofval geit umhoeg ..... weurt dee berg mèt zooi langs de straote allein meh groeter.
Sjonnie schreef : vr 18 okt 2013, 21:48
Anouk: ’Ik heb een beurt nodig’
Door Bart Wijlaars
arnhem -
Anouk is haar Symphonica in Rosso-reeks opvallend openhartig begonnen vanavond. De zangeres zit vol medicijnen om haar griep te onderdrukken, is ook nog eens ongesteld én heeft dringend een beurt nodig, vertelde ze in GelreDome. Even daarvoor had ze ook al haar shirt omhoog getrokken om de enige twee rode accenten te tonen van haar verder zwarte outfit.
,Ik scheer mijn schaamhaar nog hoor”, vertelde Anouk achteloos nadat een fan haar toeriep dat ze er lekker uit ziet. ,,Ja je weet nooit wie je tegenkomt in de supermarkt. En dan kun je wel denken dat mens is moeder, doe normaal maar mijn kinderen weten dit hoor!” Zo kennen we de Haagse. Ziek leek ze dan ook geenszins meer.
Anouk vermaakte zich prima op het grote podium, voelde zich er volledig thuis. Eerder tijdens het optreden had ze ook haar bh al laten zien: een felrood en goed gevuld exemplaar, zagen 30.000 toeschouwers. ,,Ja gek hè? Ze lijken alleen maar groter te worden”, was Anouk zelf ook opgevallen. Op Pinkpop maakte de Haagse ook al eens haar opwachting in haar ondergoed
MVVke schreef :
Sjonnie schreef : vr 18 okt 2013, 21:48
Anouk: ’Ik heb een beurt nodig’
Door Bart Wijlaars
arnhem -
Anouk is haar Symphonica in Rosso-reeks opvallend openhartig begonnen vanavond. De zangeres zit vol medicijnen om haar griep te onderdrukken, is ook nog eens ongesteld én heeft dringend een beurt nodig, vertelde ze in GelreDome. Even daarvoor had ze ook al haar shirt omhoog getrokken om de enige twee rode accenten te tonen van haar verder zwarte outfit.
,Ik scheer mijn schaamhaar nog hoor”, vertelde Anouk achteloos nadat een fan haar toeriep dat ze er lekker uit ziet. ,,Ja je weet nooit wie je tegenkomt in de supermarkt. En dan kun je wel denken dat mens is moeder, doe normaal maar mijn kinderen weten dit hoor!” Zo kennen we de Haagse. Ziek leek ze dan ook geenszins meer.
Anouk vermaakte zich prima op het grote podium, voelde zich er volledig thuis. Eerder tijdens het optreden had ze ook haar bh al laten zien: een felrood en goed gevuld exemplaar, zagen 30.000 toeschouwers. ,,Ja gek hè? Ze lijken alleen maar groter te worden”, was Anouk zelf ook opgevallen. Op Pinkpop maakte de Haagse ook al eens haar opwachting in haar ondergoed
En wat heet dit mèt 't topic te make?
Boschpoort schreef : Nogal vergezocht MVV'ke. Dit gaat om politiek. Behalve Jordanie en Egypte is er volgens mij geen enkel land in het midden-oosten dat de staat Israel erkent. Dus met een Israelisch paspoort kun je daar niet reizen. Moet een club als vitesse nu opeens een politiek statement gaan maken? Wederom opportunistisch geblaat van die peroxide proleet uit venlo die nog zelden met een zinvolle oplossing voor welk probleem dan ook is gekomen.
Je kunt Vitesse gezien de band met Chelski toch moeilijk van anti-semitisme verdenken.