Nederland anno 2013

06 jan 2014 16:34 06 jan 2014 16:40 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Nederland anno 2013 #46

MVVke schreef : Nein wètste wat, laote v'r dit gedrag vaan dit soort lande lekker goon gedoge... Dit heet niks mèt ''oppertunistisch geblaat'' te make, meh mèt fetsoensnorme die totaal neet bestoon in dit soort lande. Terech dus tot Wilders (en heer neet allein) dit neet pik. 't Feit tot Israel neet erkind weurt door dit soort lande is puur 'n geluifskwestie.
Zoe esse wèts Boschpoort, bin iech de awwerwètsheid zelve, meh in dit geval zègk iech tege dit soort lande: Kom 'ns oet die middeliewse islamitische grot gekrope en respecteer aander lui/geluive/meininge 'ns.


Dat zelfde respect dat Israël ook naar deze "middeleeuwse" islamitische landen toont bedoel je??
Dat zelfde respect dat wij allemaal al jaren van Israël gedogen bedoel je?


Even voor de zekerheid dit was sarcastisch .....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 16:39
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nederland anno 2013 #47

Punker73 schreef :

MVVke schreef : Nein wètste wat, laote v'r dit gedrag vaan dit soort lande lekker goon gedoge... Dit heet niks mèt ''oppertunistisch geblaat'' te make, meh mèt fetsoensnorme die totaal neet bestoon in dit soort lande. Terech dus tot Wilders (en heer neet allein) dit neet pik. 't Feit tot Israel neet erkind weurt door dit soort lande is puur 'n geluifskwestie.
Zoe esse wèts Boschpoort, bin iech de awwerwètsheid zelve, meh in dit geval zègk iech tege dit soort lande: Kom 'ns oet die middeliewse islamitische grot gekrope en respecteer aander lui/geluive/meininge 'ns.


Dat zelfde respect dat Israel ook naar deze middeleeuwse islamitische landen toont bedoel je??


Even voor de zekerheid dit was sarcastisch .....


Dao tèlt 't zelfde veur, bis meh gerös ;) Meh es v'r daan toch trök d'n historie in goon: Die plaots die noe Israel hèt, en boe al die joede land ''gepik'' höbbe vaan de islamiete, wee woende dao ouch alweer iewe laank, nog veur tot de islam d'r waor? Dus wee begós? Meh dao geit 't onderwerp neet euver.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 16:42 06 jan 2014 16:44 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Nederland anno 2013 #48

MVVke schreef : Dao tèlt 't zelfde veur, bis meh gerös ;) Meh es v'r daan toch trök d'n historie in goon: Die plaots die noe Israel hèt, en boe al die joede land ''gepik'' höbbe vaan de islamiete, wee woende dao ouch alweer iewe laank, nog veur tot de islam d'r waor? Dus wee begós? Meh dao geit 't onderwerp neet euver.


Ja zo ken ik er ook een paar ..... dan kun je de halve wereld terug geven aan de rechthebbende .... Amerika terug aan de indianen, Australië terug aan de Aboriginals. ik wil niet heel vervelend zijn maar dat landje-pik hebben wij "ontwikkelde" katholieke Europeanen uitgevonden.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 16:54
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nederland anno 2013 #49

Punker73 schreef :

MVVke schreef : Dao tèlt 't zelfde veur, bis meh gerös ;) Meh es v'r daan toch trök d'n historie in goon: Die plaots die noe Israel hèt, en boe al die joede land ''gepik'' höbbe vaan de islamiete, wee woende dao ouch alweer iewe laank, nog veur tot de islam d'r waor? Dus wee begós? Meh dao geit 't onderwerp neet euver.


Ja zo ken ik er ook een paar ..... dan kun je de halve wereld terug geven aan de rechthebbende .... Amerika terug aan de indianen, Australië terug aan de Aboriginals. ik wil niet heel vervelend zijn maar dat landje-pik hebben wij "ontwikkelde" katholieke Europeanen uitgevonden.


Toch gek, diech zachs 't zelfde zjus, en daan maag 't wel. En noe drei 'ch de zaak 'ns um (logisch, want die volgorde waor d'r sumpelweeg ieder), en daan kumste hei mèt aonzètte...De maaks d'r noe 'ns ganse aander discussie vaan, en geis de discussie boe 't mèt begós, totaal oet de weeg.
Jaomer tot lui al bij veurbaat goon stuitere es ze de naom Wilders hure. En daan te bedinke tot 't dao neet ins um geit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 17:00
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Nederland anno 2013 #50

Punker73 schreef : ik wil niet heel vervelend zijn maar dat landje-pik hebben wij "ontwikkelde" katholieke Europeanen uitgevonden.


Ach als je het boek Numeri mag geloven kom je toch weer terug bij de Joden uit hoor, in opdracht van god nog wel. (gelukkig blijkt hier weinig van waar te zijn).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 17:01
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Nederland anno 2013 #51
Leuk ja maar ik zeg helemaal niet dat iets wel of niet mag ..... ik geef alleen een ander voorbeeld. Ik vind dat iedereen met zijn poten uit andermans land moet blijven (nu en historisch) het enige waar ik niet tegen kan is het nutteloze geblaat van Wilders die alleen maar loopt te gillen als hij ergens ter wereld een Islamitisch land aan de paal kan nagelen. Wist je overigens dat als je bijvoorbeeld HIV positief bent je niet naar Amerika mag vliegen (dan kom je er niet in) ........ hier heeft die witte nog nooit iets over geroepen hoe belachelijk deze situatie is en dat het de haat tegen HIV patienten doet oplaaien. En zo zijn er nog tal van voorbeelden van mensen die om andere redenen een bepaald land niet binnenkomen maar daar twitterd ie niet over.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 17:12 06 jan 2014 17:14 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nederland anno 2013 #52

Punker73 schreef : Leuk ja maar ik zeg helemaal niet dat iets wel of niet mag ..... ik geef alleen een ander voorbeeld. Ik vind dat iedereen met zijn poten uit andermans land moet blijven (nu en historisch) het enige waar ik niet tegen kan is het nutteloze geblaat van Wilders die alleen maar loopt te gillen als hij ergens ter wereld een Islamitisch land aan de paal kan nagelen. Wist je overigens dat als je bijvoorbeeld HIV positief bent je niet naar Amerika mag vliegen (dan kom je er niet in) ........ hier heeft die witte nog nooit iets over geroepen hoe belachelijk deze situatie is en dat het de haat tegen HIV patienten doet oplaaien. En zo zijn er nog tal van voorbeelden van mensen die om andere redenen een bepaald land niet binnenkomen maar daar twitterd ie niet over.


Tot Wilders ziech veural vaszèt in ''de kwestie moslims'', dat is inderdaod dudelek. Zoe heet eder partij zien riechpunt: De VVD dink allein aon de duite, de SGP volg 't woord vaan God, enz enz. Meh 'ch vin 't jaomer totste -zoe wie wel miejer lui doen- blind achter de meute aon aon 't loupe bis, en klakkeloos allein dat geluifs wat in de media kump.
Wilders heet wel degelek miermaols aander zake aongekaart, die niks mèt de islam, De Euro of z'ne weerstand tege 1 Europa te make hadde. Punt is allein tot de media dao daan totaal ziene eige dreij aon gief, of 't neet ins oonder de aondach bringk.
En zoe oontsteit dus 'n einzijdig beeld, dat neet gans woer is.

Deit miech dinke aon Cuijck: De media gief d'r 'ne dreij aon, en opins is M.V.V. de club mèt dat crapuleske supporterslegioen. Klop toch ouch neet?

En veur de gooj orde, iech bin geine Wilders fan, meh 'm zoe neerzètte, dat vin 'ch neet zjus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2014 20:50
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nederland anno 2013 #53
Beij de weeg, ut zien veural de aander partije die in deze kwestie höbbe gereageerd. (Ut neet tow laote vaan iemand mèt e Israelisch paspoort in S.A. Euverigens maag niks vaan e aander geleuf dat land in, dus e kruiske um de nek is ten strengste verbooije. Neet tot iech dat zow draage, integedeil, mèr tolerant is ut neet.)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2014 00:16
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Nederland anno 2013 #54
Wilders is een totaal doorgeslagen versie van Pim Fortuyn en man waar ik het vaak roerend mee eens was. Wilders is in mijn ogen gewoon een idioot. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die het op enkele punten met hem eens zijn, dat ben ik ook wel namelijk.

Maar de manier hoe hij bepaalde zaken brengt, hij is vooral goed in problemen uitvergroten en benoemen maar constructief zorgen of mee denken aan een oplossing ? Daarnaast is Wilders er gewoon op uit om een twee deling te creëren in deze samenleving. En dat moslim bashen van hem...maarja dat doet het zo lekker goed he.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Boschpoort, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2014 01:05
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Nederland anno 2013 #55
2013 was een flopjaar voor de regering, maar als ik zie waar ze zich anno 2014 al mee bezighouden, dan begint me toch het maagzuur van te borrelen. Snap werkelijk niet waarom dat de regering zich drukmaakt en er tijd voor vrijmaakt om zich bezig te houden met Vitesse. Dat ze zich eerst maar eens bezig houden met belangrijkere dingen, of hebben ze daarin Den Haag 20x per jaar komkommertijd?
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2014 11:46
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nederland anno 2013 #56
't Geit neet um Vitesse. Boe 't um geit is tot iemes mèt è legaal paspoort, dee in deens is vaan è Nederlands bedrief è land neet inkump. 't Heet dus in feite niks mèt voetbal te make, dit geit weier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2014 13:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Nederland anno 2013 #57
Een legaal paspoort in Israel ja, maar dat wordt dus in 19 landen niet erkend. Een land heeft dat recht nu eenmaal.
Zou je je ook zo opwinden als een nederlandse club een speler uit Taiwan onder contract had staan die China niet inkomt? China erkent taiwan niet als land.
Of wat de denken van mensen uit Kosovo. Dat wordt door Nederland wel als land erkend maar door bv de verenigde naties weer niet.
Belachelijk hoe bepaalde politici hier weer even willen scoren en die Frits Barend gisteravond was helemaal walgelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2014 16:51
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nederland anno 2013 #58

Boschpoort schreef : Een legaal paspoort in Israel ja, maar dat wordt dus in 19 landen niet erkend. Een land heeft dat recht nu eenmaal.
Zou je je ook zo opwinden als een nederlandse club een speler uit Taiwan onder contract had staan die China niet inkomt? China erkent taiwan niet als land.
Of wat de denken van mensen uit Kosovo. Dat wordt door Nederland wel als land erkend maar door bv de verenigde naties weer niet.
Belachelijk hoe bepaalde politici hier weer even willen scoren en die Frits Barend gisteravond was helemaal walgelijk.


Barend en Dijsselbloem hadde gister volkoume geliek. D'r weurt gespäölt oonder de regels vaan de fifa, mèt sjeidsrechters, aongestèld door de fifa. Toernooi is mèt goodkäöring vaan de fifa. Israel is erkind es land door de fifa. Hèlt g'r uuch neet aon de regels es voetballand (en dit zien toch eg gein belacheleke regels), daan huurt g'r es land ouch neet lid te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2014 00:51
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Nederland anno 2013 #59

MVVke schreef : 't Geit neet um Vitesse. Boe 't um geit is tot iemes mèt è legaal paspoort, dee in deens is vaan è Nederlands bedrief è land neet inkump. 't Heet dus in feite niks mèt voetbal te make, dit geit weier.


Het uiteindelijke punt is niet Vitesse, maar de naam Vitesse wordt wel misbruikt door meerdere politici. Er wordt schande gesproken over de handelswijze van Vitesse.
Als ze echt eens alles willen uitvergroten, mogen ze als eerste eens beginnen bij Israël zelf. In Israël worden ook dagelijks mensen geweigerd die moslim zijn of deze achtergrond hebben. Maar als het over Israël gaat, moet je tegenwoordig opletten wat je zegt/schrijft voordat je als anti-semiet word neergezet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 10:40 10 jan 2014 10:40 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Nederland anno 2013 #60
En wat zullen sponsoren wel niet vinden van de houding van Vitesse??

www.nu.nl/binnenland/3671850/sponsor-vit...es-in-zaak-mori.html

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden