>
Ontvangen bedankjes 349
MVVke schreef : Nein wètste wat, laote v'r dit gedrag vaan dit soort lande lekker goon gedoge... Dit heet niks mèt ''oppertunistisch geblaat'' te make, meh mèt fetsoensnorme die totaal neet bestoon in dit soort lande. Terech dus tot Wilders (en heer neet allein) dit neet pik. 't Feit tot Israel neet erkind weurt door dit soort lande is puur 'n geluifskwestie.
Zoe esse wèts Boschpoort, bin iech de awwerwètsheid zelve, meh in dit geval zègk iech tege dit soort lande: Kom 'ns oet die middeliewse islamitische grot gekrope en respecteer aander lui/geluive/meininge 'ns.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Punker73 schreef :
MVVke schreef : Nein wètste wat, laote v'r dit gedrag vaan dit soort lande lekker goon gedoge... Dit heet niks mèt ''oppertunistisch geblaat'' te make, meh mèt fetsoensnorme die totaal neet bestoon in dit soort lande. Terech dus tot Wilders (en heer neet allein) dit neet pik. 't Feit tot Israel neet erkind weurt door dit soort lande is puur 'n geluifskwestie.
Zoe esse wèts Boschpoort, bin iech de awwerwètsheid zelve, meh in dit geval zègk iech tege dit soort lande: Kom 'ns oet die middeliewse islamitische grot gekrope en respecteer aander lui/geluive/meininge 'ns.
Dat zelfde respect dat Israel ook naar deze middeleeuwse islamitische landen toont bedoel je??
Even voor de zekerheid dit was sarcastisch .....
MVVke schreef : Dao tèlt 't zelfde veur, bis meh gerös Meh es v'r daan toch trök d'n historie in goon: Die plaots die noe Israel hèt, en boe al die joede land ''gepik'' höbbe vaan de islamiete, wee woende dao ouch alweer iewe laank, nog veur tot de islam d'r waor? Dus wee begós? Meh dao geit 't onderwerp neet euver.
Punker73 schreef :
MVVke schreef : Dao tèlt 't zelfde veur, bis meh gerös Meh es v'r daan toch trök d'n historie in goon: Die plaots die noe Israel hèt, en boe al die joede land ''gepik'' höbbe vaan de islamiete, wee woende dao ouch alweer iewe laank, nog veur tot de islam d'r waor? Dus wee begós? Meh dao geit 't onderwerp neet euver.
Ja zo ken ik er ook een paar ..... dan kun je de halve wereld terug geven aan de rechthebbende .... Amerika terug aan de indianen, Australië terug aan de Aboriginals. ik wil niet heel vervelend zijn maar dat landje-pik hebben wij "ontwikkelde" katholieke Europeanen uitgevonden.
Punker73 schreef : ik wil niet heel vervelend zijn maar dat landje-pik hebben wij "ontwikkelde" katholieke Europeanen uitgevonden.
Punker73 schreef : Leuk ja maar ik zeg helemaal niet dat iets wel of niet mag ..... ik geef alleen een ander voorbeeld. Ik vind dat iedereen met zijn poten uit andermans land moet blijven (nu en historisch) het enige waar ik niet tegen kan is het nutteloze geblaat van Wilders die alleen maar loopt te gillen als hij ergens ter wereld een Islamitisch land aan de paal kan nagelen. Wist je overigens dat als je bijvoorbeeld HIV positief bent je niet naar Amerika mag vliegen (dan kom je er niet in) ........ hier heeft die witte nog nooit iets over geroepen hoe belachelijk deze situatie is en dat het de haat tegen HIV patienten doet oplaaien. En zo zijn er nog tal van voorbeelden van mensen die om andere redenen een bepaald land niet binnenkomen maar daar twitterd ie niet over.
Boschpoort schreef : Een legaal paspoort in Israel ja, maar dat wordt dus in 19 landen niet erkend. Een land heeft dat recht nu eenmaal.
Zou je je ook zo opwinden als een nederlandse club een speler uit Taiwan onder contract had staan die China niet inkomt? China erkent taiwan niet als land.
Of wat de denken van mensen uit Kosovo. Dat wordt door Nederland wel als land erkend maar door bv de verenigde naties weer niet.
Belachelijk hoe bepaalde politici hier weer even willen scoren en die Frits Barend gisteravond was helemaal walgelijk.
MVVke schreef : 't Geit neet um Vitesse. Boe 't um geit is tot iemes mèt è legaal paspoort, dee in deens is vaan è Nederlands bedrief è land neet inkump. 't Heet dus in feite niks mèt voetbal te make, dit geit weier.