Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen

14 mrt 2017 11:55
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #31
Ik stem op Vivianne Heijnen oet Mestreech Lijst CDA plaats 26
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 12:31 14 mrt 2017 12:34 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #32
Ik stem op Lilianne Ploumen, onze Maastrichtse minister van de PvdA:
lijst 2, nummer 10.
De PvdA heeft Nederland samen met de VVD uit de economische crisis getrokken.
Als jij ook teleurgesteld bent als de PvdA afgestraft wordt en veel zetels
verliest, wat lijkt te gaan gebeuren, moet je ook PvdA kiezen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 13:06
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #33
Uit de crisis getrokken? Trapt daar nog iemand in?

Studenten krijgen geen studiefinaciering meer en bouwen tienduizenden euro schuld op.

Voor ouderen die te ziek zijn om vanuit het AZM terug naar huis te gaan is er geen bejaardentehuis meer.
De mensen die in de overgebleven tehuizen werken worden total uitgebuit.

Veel van mijn vrienden gaan niet meer naar de dokter omdat ze het Eigen risico niet meer kunnen betalen. Wat uiteindelijk leidt tot ergere klachten en dus meer kosten.

De huur van de simpelste huurwoning zijn achterlijk gestegen de afgelopen jaren, net als de prijs van koopwoningen.

Steeds meer mensen werken via uitzendbureaus of tijdelijke contracten. Ben je de 50 gepasseerd dan word je niet meer aangenomen en kun je jezelf kapot werken als ZZp'er.

Voor de laatste overgebleven natuurgebieden in Nederland worden vergunningen verleend om ze uit te economisch uit te mergelen naar ENCI-model.

En dat allemaal met medewerking van onze sociale PvdA en met hulp van de VVD en CDA.

Ik weet nog niet op wie ik stem, maar zeker niet op een van deze 3.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 13:08
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #34

Hugo schreef : Tot nu toe denk ik nog steeds aan VVD.

Ik vind het allemaal zo slecht nog niet zoals het nu in dit land gaat. Er zijn altijd wel dingen die beter kunnen, maar het kan ook nog allemaal veeeeeeeeel slechter.


Wat steeds door mijn hoofd spookt als ik aan Rutte denk...Werken tot mijn 70ste of langer... en kiezer bedrogen met Oekraine referendum.

Daar krijg ik nog steeds een rotte smaak van in mijn mond!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 13:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #35
Ben ineens ook weer zwevend, nu richting het CDA
Kan me helemaal vinden in dubbele paspoorten daar heeft Buma wat over gezegd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 13:41
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #36

Ben Salemans schreef : Ik stem op Lilianne Ploumen, onze Maastrichtse minister van de PvdA:
lijst 2, nummer 10.
De PvdA heeft Nederland samen met de VVD uit de economische crisis getrokken.
Als jij ook teleurgesteld bent als de PvdA afgestraft wordt en veel zetels
verliest, wat lijkt te gaan gebeuren, moet je ook PvdA kiezen.

Alles behalve de PvdA. Volgens mij is dat gewoon een gewoontestem van Ben. Net zoals mijn ouders hun hele leven lang PvdA gestemd hebben, maar zu zich belogen en bedrogen voelen en een proteststem op de PVV gaan uitbrengen. Mensen van in de 80! Ik denk er eigenlijk net zo over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 14:40
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #37
Mijn stem gaat naar Lijst 5 (CDA) nummer 26 Vivianne Heijnen B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 15:37 14 mrt 2017 15:43 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #38

Hugo schreef : Tot nu toe denk ik nog steeds aan VVD.

Ik vind het allemaal zo slecht nog niet zoals het nu in dit land gaat. Er zijn altijd wel dingen die beter kunnen, maar het kan ook nog allemaal veeeeeeeeel slechter.


Verstandige woorden.
Ik kom nog wel eens in het buitenland en er zijn maar weinig landen waar het over het algemeen zo goed geregeld is als in nederland. Dat is niet mijn eigen waarneming maar blijkt keer op keer uit onafhankelijke onderzoeken.
Het is niet perfect maar dat is het nergens. Nu gaat het economisch weer goed en is politieke stabiliteit essentieel.
Dus het best zijn we af met stemmen op de middenpartijen. VVD, CDA, D66 en vooruit, de PvdA.
Ik snap werkelijk niet hoe men op radicale one issue partijen als de PVV kan stemmen. Alleen maar blaten en geen enkele oplossing bieden. en vooral weglopen als het lastig wordt en vanaf de bank twitterend gaan lopen schelden.
En stem op een splinterpartij is sowieso een verloren stem.

en dat Oekraine referendum? Dat was een raadgevend referendum en betekent niet dat het kabinet verplicht is daar iets mee te doen. Zéker niet als slechts iets meer dan 30% van de stemgerechtigden de moeite neemt om naar de stembus te gaan omdat de meerderheid het dus niet serieus neemt. Ik in elk geval niet en heb daarom ook niet gestemd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 15:46
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #39

Boschpoort schreef :

Hugo schreef : Tot nu toe denk ik nog steeds aan VVD.

Ik vind het allemaal zo slecht nog niet zoals het nu in dit land gaat. Er zijn altijd wel dingen die beter kunnen, maar het kan ook nog allemaal veeeeeeeeel slechter.


Verstandige woorden.
Ik kom nog wel eens in het buitenland en er zijn maar weinig landen waar het over het algemeen zo goed geregeld is als in nederland. Dat is niet mijn eigen waarneming maar blijkt keer op keer uit onafhankelijke onderzoeken.
Het is niet perfect maar dat is het nergens. Nu gaat het economisch weer goed en is politieke stabiliteit essentieel.
Dus het best zijn we af met stemmen op de middenpartijen. VVD, CDA, D66 en vooruit, de PvdA.
Ik snap werkelijk niet hoe men op radicale one issue partijen als de PVV kan stemmen. Alleen maar blaten en geen enkele oplossing bieden. en vooral weglopen als het lastig wordt en vanaf de bank twitterend gaan lopen schelden.
En stem op een splinterpartij is sowieso een verloren stem.

en dat Oekraine referendum? Dat was een raadgevend referendum en betekent niet dat het kabinet verplicht is daar iets mee te doen. Zéker niet als slechts iets meer dan 30% van de stemgerechtigden de moeite neemt om naar de stembus te gaan omdat de meerderheid het dus niet serieus neemt. Ik in elk geval niet en heb daarom ook niet gestemd.


Een met je post behalve de opmerking over PVDA.. die kun je volgens mij nauwelijks een middenpartij noemen en zijn m.i. te "links"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 16:11
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #40
Toch de meest realistische partij aan de linkerzijde. Groen Links en SP zijn helemaal verschrikkelijk en over de partij voor de dieren wil ik het niet eens hebben.

Als ik buitenlandse collega's vertel dat we in nederland een 'Party for the animals' hebben denken ze eerst dat ik een grapje maak. Als ze doorhebben dat het echt waar is, varieren de reacties van schaterlachen tot ongeloof.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 16:14
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #41

Boschpoort schreef : Toch de meest realistische partij aan de linkerzijde. Groen Links en SP zijn helemaal verschrikkelijk en over de partij voor de dieren wil ik het niet eens hebben.

Als ik buitenlandse collega's vertel dat we in nederland een 'Party for the animals' hebben denken ze eerst dat ik een grapje maak. Als ze doorhebben dat het echt waar is, varieren de reacties van schaterlachen tot ongeloof.


Je moet wel de mensen in hun waarde laten. Iedereen stemt waarop hij dat zelf wil en het past dan jou niet om die keuze belachelijk proberen te maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 16:23
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #42
Ik kies voor:
1. Een klassiek economisch beleid.
2. Een restrictief immigratiebeleid.
3. Normen en waarden.
4. Een sterke defensie.
Nummer 2 op de CDA-lijst. Mona, een verstandige vrouw.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 16:25 14 mrt 2017 16:26 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #43
Ik laat de mensen ook in hun waarde Pinobel (hoewel met PVV'ers kost me dat inderdaad moeite).
Maar ik heb hier kritiek op een partij, zoals anderen dat ook hebben. Iedereen moet vooral stemmen wat hij wil. Ik kan je zeggen dat in mijn vrienden- en kennissenkring alle politieke stromingen wel vertegenwoordigd zijn. Zelfs de partij voor de dieren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 16:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #44
Ik vind de reactie van Boschpoort niet zo extreem, bovendien mag iedereen prima anderen belachelijk maken. Er doet een partij mee die als belangrijk punt heeft om de muzikale grondtoon te wijzigen van 440 naar 432 hertz (ik snap niet eens wat dit betekent, maar ik snap wel dat het absurd is wetten te verzinnen over muzikale composities). Die WiFi in de trein wil verbieden vanwege gezondheidsrisico's. Die vind dat managers van frisdrankbedrijven moeten worden vervolgd én bestraft gelijk aan genocideplegers, want suiker is ongezond en verslavend. Deze partij is (nog?) niet door een MVV-fan genoemd in deze topic, maar zou iemand dat doen, dan zou ik deze keuze wel degelijk belachelijk vinden.

Uiteraard staat het iedereen vrij te stemmen waarop hij wil. Maar evengoed staat het iedereen vrij om specifieke partijen belachelijk te vinden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2017 16:44
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #45
Over welke partij heb je het eigenlijk Jacques? Klinkt wel interessant allemaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden