>
Ontvangen bedankjes 552
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hugo schreef : Tot nu toe denk ik nog steeds aan VVD.
Ik vind het allemaal zo slecht nog niet zoals het nu in dit land gaat. Er zijn altijd wel dingen die beter kunnen, maar het kan ook nog allemaal veeeeeeeeel slechter.
Alles behalve de PvdA. Volgens mij is dat gewoon een gewoontestem van Ben. Net zoals mijn ouders hun hele leven lang PvdA gestemd hebben, maar zu zich belogen en bedrogen voelen en een proteststem op de PVV gaan uitbrengen. Mensen van in de 80! Ik denk er eigenlijk net zo over.Ben Salemans schreef : Ik stem op Lilianne Ploumen, onze Maastrichtse minister van de PvdA:
lijst 2, nummer 10.
De PvdA heeft Nederland samen met de VVD uit de economische crisis getrokken.
Als jij ook teleurgesteld bent als de PvdA afgestraft wordt en veel zetels
verliest, wat lijkt te gaan gebeuren, moet je ook PvdA kiezen.
Ik vind het allemaal zo slecht nog niet zoals het nu in dit land gaat. Er zijn altijd wel dingen die beter kunnen, maar het kan ook nog allemaal veeeeeeeeel slechter.
Boschpoort schreef :
Verstandige woorden.
Ik kom nog wel eens in het buitenland en er zijn maar weinig landen waar het over het algemeen zo goed geregeld is als in nederland. Dat is niet mijn eigen waarneming maar blijkt keer op keer uit onafhankelijke onderzoeken.
Het is niet perfect maar dat is het nergens. Nu gaat het economisch weer goed en is politieke stabiliteit essentieel.
Dus het best zijn we af met stemmen op de middenpartijen. VVD, CDA, D66 en vooruit, de PvdA.
Ik snap werkelijk niet hoe men op radicale one issue partijen als de PVV kan stemmen. Alleen maar blaten en geen enkele oplossing bieden. en vooral weglopen als het lastig wordt en vanaf de bank twitterend gaan lopen schelden.
En stem op een splinterpartij is sowieso een verloren stem.
en dat Oekraine referendum? Dat was een raadgevend referendum en betekent niet dat het kabinet verplicht is daar iets mee te doen. Zéker niet als slechts iets meer dan 30% van de stemgerechtigden de moeite neemt om naar de stembus te gaan omdat de meerderheid het dus niet serieus neemt. Ik in elk geval niet en heb daarom ook niet gestemd.
Boschpoort schreef : Toch de meest realistische partij aan de linkerzijde. Groen Links en SP zijn helemaal verschrikkelijk en over de partij voor de dieren wil ik het niet eens hebben.
Als ik buitenlandse collega's vertel dat we in nederland een 'Party for the animals' hebben denken ze eerst dat ik een grapje maak. Als ze doorhebben dat het echt waar is, varieren de reacties van schaterlachen tot ongeloof.