Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen

09 mrt 2017 20:02 09 mrt 2017 20:02 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #1
Volgende week woensdag is het zo ver een belangrijke dag , wat gaat Nederland stemmen
Ik was erg benieuwd hoe actief de MVV supporter op gebied van politiek is en wat zijn of haar politieke voorkeur heeft of is men misschien nog zwevende

Voor me zelf ben ik eruit, heb lang getwijfeld maar ik ga toch voor Mark Rutte (VVD) !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2017 21:53
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #2

Napoleon schreef : Volgende week woensdag is het zo ver een belangrijke dag , wat gaat Nederland stemmen
Ik was erg benieuwd hoe actief de MVV supporter op gebied van politiek is en wat zijn of haar politieke voorkeur heeft of is men misschien nog zwevende

Voor me zelf ben ik eruit, heb lang getwijfeld maar ik ga toch voor Mark Rutte (VVD) !


De echte Napoleon is het niet gelukt om tot zn 74e door te moeten werken maar jij gaat dus een serieuze gooi doen ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 10:51 10 mrt 2017 10:53 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #3
Lui make dèks de fout dat ze gein geluif in de polletiek höbbe, umtot ze teväöl verwachte. 'n Partij boe'ste 't 100% mèt eins bis, die besteit sumpelweeg neet.

In mien ouge zien d'r daan 2 opties:

a) De stums op de partij die op de veur diech mies importante punte mèt diech op ein lijn zit.
b) De stums op de partij die op de mieste punte dien gedachtegood vertegewoordeg.

In alle 2 de gevalle kom iech oet op 't CDA.

DENK, ARTIKEL 1 en de VVD stoon veur miech geliek aon R0d@. Nog minder es gein optie dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 12:23
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #4
PVV, laot ze mer 'ns wakker weure

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 12:47
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #5
Ik ga voor Forum voor Democratie. Niet dat ik de illusie heb dat ze een rol van betekenis kunnen spelen (hooguit twee zetels), maar hun standpunten vind ik goed en ze hebben een erg correcte lijsttrekker voor een rechtse partij. Enige nadeel is de nummer twee op de lijst, Hiddema. Daar heb ik persoonlijk minder mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 13:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #6

Boer458 schreef :

Napoleon schreef : Volgende week woensdag is het zo ver een belangrijke dag , wat gaat Nederland stemmen
Ik was erg benieuwd hoe actief de MVV supporter op gebied van politiek is en wat zijn of haar politieke voorkeur heeft of is men misschien nog zwevende

Voor me zelf ben ik eruit, heb lang getwijfeld maar ik ga toch voor Mark Rutte (VVD) !


De echte Napoleon is het niet gelukt om tot zn 74e door te moeten werken maar jij gaat dus een serieuze gooi doen ?


Mijn doel is om over 5 jaar niet meer te hoeven werken , maar alleen werken omdat ik dat graag doe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 16:40
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #7
FVD. Op een of andere manier kan ik mij in hun punten het meest vinden. Denk wel dat het een hele moeilijke formatie gaat worden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 17:09
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #8

Lijnsje@tappunt schreef : PVV, laot ze mer 'ns wakker weure


Wat houdt 'wakker worden' precies in? Wat gaat de PVV veranderen? Hebben we het zo slecht in dit land?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 17:56
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #9
Ik stem SP. Die 12,7 miljoen werkenden hoeven zich niet te laten naaien door een beleggingsfoutje van één iemand (Mooie portefeuilles gekocht van niet bestaand Amerikaans vastgoed). Pensioen weer terug naar 65 jaar. Geen zelfverrijking meer in het zorgstelsel, 'kill the middle man', en daardoor weer betaalbare zorgpremies en eigen risico. Onderwijs- en baankansen voor iedereen, of je nu op min acht of plus tien begint in het leven (Sociale ongelijkheid), geen arbeidsvoorwaarden meer van voor de industriële revolutie. En Napoleon en consorten (multinationals) mogen dit allemaal gaan betalen via hun onderneming. :thumbsup: :P (grepke)

Het enige waar ik mezelf mee in de voet schiet, is de Hypotheek rente aftrek. Maar bovenstaande compenseert dat. Realistisch bekeken, met vijftien zetels mag je weer gaan toezien hoe anderen regeren, omdat er teveel linkse partijen in de kamer zitten. Waaronder het 'nep' links van de PVV (SP kopie, maar dan met een geheime fascistische agenda van een ex-VVD'er). 60% van Nederland stemt centraal-links, terwijl de VVD amper concurrentie heeft doordat er rechts geen versplintering is, dan mag je door het gebrek aan concurrentie gewoon regeren. Links Nederland naait zichzelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 18:05
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #10
Moet ik nu alweer gaan stemmen? Ik heb toch 4 jaren geleden al gestemd. Ik blijf niet bezig, oh.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 18:28
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #11
Groen Links. Ik vind milieu het allerbelangrijkste onderwerp en vind dat GL daar het meeste aan doet. Bovendien is GL pro-Europa en dat ben ik ook. Haha, ik heb niet het gevoel dat veel supporters dit me eens zullen zijn. Gelukkig leven we in een vrij land.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 20:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #12
Als er supporters zijn die wat meer pikant willen stemmen, dat kan dit jaar ook
Ancilla van de Leest van de piraten partij.... oud playboy model Zou niet verkeerd zijn voor de 2de kamer wat tot opschudding te brengen ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 20:50
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #13
PVV - Geert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 21:00
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 818
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #14
Groen-Links ............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2017 00:40
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Wat stemt de MVV supporter #verkiezingen #15
FVD. Deze week ff ingelopen bij hun bijeenkomst in Maastricht. Afgeladen zaal. Er gebeurt wel wat hoor bij die partij. Een beschaafd maar zeer kritisch rechts geluid. Van nummer 1 tm 30 stuk voor stuk pientere mensen en geen bijelkaar geraapt zooitje zoals je dit bij de pvv vanaf nr 6 ziet. Gewoon lijst opvulling.

Pvd is anders. Ze pieken te laat. Maar een serieuze partij om mee rekening te houden over 5 jaar. Mijn stem gaat naar Theo hiddema. De Maastricht connection en hun visie spreekt mij aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Gohf, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden