Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

27 Apr 2014 16:42
V'r doen d'r verstendig aon um us neet riek te rekene. Go Ahead späölt nörges mie veur, en de ''handjeklap'' mentaliteit deit al jaore gooj zake binne 't betaold voetbal...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

27 Apr 2014 16:44
Nou toch anders afgelopen dan ik verwacht had :lol: Ik kan er geen zinnig woord meer over zeggen. Het zal pas duidelijk worden na de 90+6 in Deventer. Wordt vervolgd.

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Apr 2014 16:54
Leed vermaak in het uitvak....... :lachen:

Attachments:

The following user(s) said Thank You: MVVke, Jacques

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

27 Apr 2014 20:39
Zag je ze allemaal huilen. Huil, huil. Volgens mij is bij MVV nog nooit 1 traan gelaten en daar huilen ze jaar in jaar uit en blijven er altijd weer in. Wat een hypocriet volkje.

• Boer458
  • Boer458's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Apr 2014 21:27
L1 :
Fans van Roda JC zijn betrokken geweest bij ongeregeldheden in Duitsland.
Zaterdagavond ging het mis bij de wedstrijd tussen RW Oberhausen en Alemannia Aachen. Het duel werd overschaduwd door ongeregeldheden.
Volgens de Duitse voetbalwebsite Riviersport waren hier vijftig tot zestig fans van Roda bij betrokken. Zij ondersteunden de rellende Akense aanhang.
Supporters van Aken staken vlak voor de wedstrijd vlaggen van de thuisclub in brand. Supporters van Oberhausen bestormden als reactie daarop het veld. Toen het dreigde te escaleren werd het begin van de wedstrijd enkele minuten uitgesteld.
Ook in de tweede helft lag de wedstrijd een tijd stil toen het onrustig werd.

Als of ze thuis nog niet genoeg aan het hoofd hebben.....

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Apr 2014 22:42
Boer458 wrote: L1 :
Fans van Roda JC zijn betrokken geweest bij ongeregeldheden in Duitsland.
Zaterdagavond ging het mis bij de wedstrijd tussen RW Oberhausen en Alemannia Aachen. Het duel werd overschaduwd door ongeregeldheden.
Volgens de Duitse voetbalwebsite Riviersport waren hier vijftig tot zestig fans van Roda bij betrokken. Zij ondersteunden de rellende Akense aanhang.
Supporters van Aken staken vlak voor de wedstrijd vlaggen van de thuisclub in brand. Supporters van Oberhausen bestormden als reactie daarop het veld. Toen het dreigde te escaleren werd het begin van de wedstrijd enkele minuten uitgesteld.
Ook in de tweede helft lag de wedstrijd een tijd stil toen het onrustig werd.

Als of ze thuis nog niet genoeg aan het hoofd hebben.....

Bij Alemania verheugen ze zich al op alle die extra supporters die volgend jaar bij hun komen kijken...misschien kunnen die twee fuseren...iedereen blij....

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Apr 2014 22:49
Vergoossen: 'Alleen helpen bij voldoende steun'

Sef Vergoossen wil Roda JC alleen helpen als er binnen de club voldoende steun is voor die rol. „Anders hoeft het voor mij niet.”
Uit de leugeneer.

Voetbal
Van onze verslaggever

Arnold Hendriks, die heeft aangegeven miljoenen in Roda te willen stoppen, heeft een aantal personen op het oog die volgens hem de raad van commissarissen moeten versterken. Om meer ‘voetbalverstand’ in de raad te krijgen, zou Vergoossen volgens Hendriks de ideale persoon zijn, zo verklaarde hij anderhalve week geleden.
Vergoossen geeft aan dat hij er vaag met Hendriks over gesproken heeft, maar verder nog geen actie is ondernomen. „Ik wil Roda best helpen, maar niet in een vaste functie”, aldus Vergoossen. „Dan moet het wel breed gedragen worden, want de club moet er beter van worden. Als dat niet het geval is en er te veel weerstand tegen mijn komst is, zal ik er zeker niet aan beginnen.”

Haal die maar binnen bij de ossies...Das de eerste stap naar "der untergang"

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Apr 2014 08:22
Schapendonk wrote: Nou toch anders afgelopen dan ik verwacht had :lol: Ik kan er geen zinnig woord meer over zeggen. Het zal pas duidelijk worden na de 90+6 in Deventer. Wordt vervolgd.

Klopt helemaal. Toch denk ik dat het zwaard van Domocles voor R...
aan een flinterdun draadje hangt. Go Ahead is in eigen huis altijd al een lastige horde. Vergeet niet, dat zij het seizoen op een waardige wijze willen afsluiten.
R... moet winnen en zal dus alles op de aanval gooien en dat biedt perspectief voor Go Ahead met de snelle Antonia :thumbsup: in de voorste linie.
Aon de géng

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

28 Apr 2014 09:14
jeoff wrote:
Nao Väöre wrote: Geweldig. Ik zie Roda absoluut niet winnen bij GAE.
Dus wij komen ze zeker tegen het volgend seizoen.

:thumbsup:

ik denk t ook.. Maar ik zag Roda ook echt niet winnen in de kuip een paar jaar geleden.
Klopt maar ik ben ervan overtuigd dat dit met de speler Cissé te maken heeft gehad, die daarna verkaste naar Feyenoord. Nooit is dit onderzocht geworden, maar eigenlijk overduidelijk. Als ze Hupperts nu maar niet naar Eagles willen laten gaan. Want dit is de enige manier nog die overblijft. Maar dan valt het natuurlijk heel erg op. Hopelijk doet Eagles gewoon zijn plicht, want het zou tegenover Nec ook niet juist zijn. Al speel je gelijk, maar niet de 3 punten zomaar afgeven. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat een prof altijd wil winnen. Koste wat kost.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

28 Apr 2014 09:19
Gaat er trouwens iemand naar Eagles-Roda? Of kom je daar niet binnen. Lijkt me toch wel een onvergetelijke wedstrijd om een eventuele degradatie van dat wangedrocht mee te maken.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Apr 2014 09:29
Ik weet van enkele MVV-supporters dat zij op de thuistribunes zitten ja. Maar inmiddels is die wedstrijd al lang uitverkocht. Dus als je nog erheen wilt, zul je je bronnen in Deventer aan moeten spreken. Wellicht wil een seizoenskaarthouder zijn kaart voor 50 euro aan je verkopen bijvoorbeeld :thumbsup:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Apr 2014 09:37
Jacques wrote: Ik weet van enkele MVV-supporters dat zij op de thuistribunes zitten ja. Maar inmiddels is die wedstrijd al lang uitverkocht. Dus als je nog erheen wilt, zul je je bronnen in Deventer aan moeten spreken. Wellicht wil een seizoenskaarthouder zijn kaart voor 50 euro aan je verkopen bijvoorbeeld :thumbsup:

Ik hoop dat ik nog leuk spandoekje zie op de tv van de mestreechteneren......beetje sarcasme mag wel....geen beter vermaak als leedvermaak..

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

28 Apr 2014 09:47 - 28 Apr 2014 09:48
Die houden geen kip meer over in de Jupiler League. Ik heb de prijzen eens bekeken, het verschil tussen Eredivisie en Jupiler League is volgens het bestuur van RJC ongeveer 20 euro waard.. (Waarschijnlijk zal alleen de blindentribune goed gevuld zijn.. ) "Jaah, Peej Es Vee schjtaat op ut veld") Ter vergelijking (Boschpoort equivalent= (300 Ere) (280 JL) Hoofdtribune (400 Ere) (380 JL) Zijkanten (170 Ere) 150 JL.

RJC heeft een automatische machtiging. Dus veel mensen zetten die machtiging nu stop, anders zitten ze weer een jaar aan Roda vast. Ik ken in ieder geval één iemand die al afhaakt bij degradatie. En met dit prijsbeleid zullen dat er alleen maar meer worden.
Last edit: 28 Apr 2014 09:48 by houtengerard.

• Bieske
  • Bieske's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

28 Apr 2014 10:12
Zondag naar Kerkrade geweest, had gehoopt de degradatie live mee te maken. Helaas pakte NEC geen punten...
Toch een vermakelijke middag geweest met als hoogtepunt jankende koempels.

Voor degene die naar Deventer gaan succes!

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

28 Apr 2014 10:22
houtengerard wrote: Die houden geen kip meer over in de Jupiler League. Ik heb de prijzen eens bekeken, het verschil tussen Eredivisie en Jupiler League is volgens het bestuur van RJC ongeveer 20 euro waard.. (Waarschijnlijk zal alleen de blindentribune goed gevuld zijn.. ) "Jaah, Peej Es Vee schjtaat op ut veld") Ter vergelijking (Boschpoort equivalent= (300 Ere) (280 JL) Hoofdtribune (400 Ere) (380 JL) Zijkanten (170 Ere) 150 JL.

RJC heeft een automatische machtiging. Dus veel mensen zetten die machtiging nu stop, anders zitten ze weer een jaar aan Roda vast. Ik ken in ieder geval één iemand die al afhaakt bij degradatie. En met dit prijsbeleid zullen dat er alleen maar meer worden.
Dat geeft al aan dat het geen echte supporters zijn, in mijn ogen.
Supporter ben je in goede en slechte tijden. Punt.

Ik hoop dan ook dat MVV een record aantal seizoenkaarten gaat verkopen! (Moet kunnen met de derby erbij)
Er is een hoop niet goed gegaan, maar als ik zie dat zelfs een club als Twente nu naar cat. 1 gaat...

Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan met MVV!
Rabobank Maastricht is erbij als sponsor, dat trekt hopelijk ook nieuwe sponsors aan, catering plannen gaan meer geld opleveren, volgens mij mogen de NAC SV's weer snel naar binnen (hoe zit het met het hoger beroep?), dus met de sfeer komt het ook weer goed. Laten we hopen dat de gifbeker nu leeg is en alleen nog maar positieve berichten komen.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
The following user(s) said Thank You: Janepie

Time to create page: 0.449 seconds