Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
28 Aug 2014 09:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
28 Aug 2014 09:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2014 11:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
28 Aug 2014 11:49Het "ergste' dat kan gebeuren is dat het contract ontbonden wordt omdat het onredelijk zou zijn. Dat is nog wat anders dan niet geldig. Resultaten van roda zullen niet beïnvloed worden.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
28 Aug 2014 13:03Van hun "sponsor"Boe is dat feeske? wrote: de moffen hebben Biemans een nieuw contract geboden. VAN WELK GELD????
www.telefoonboek.nl/zoeken/belastingdienst/kerkrade/
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2014 16:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2014 17:50Wanneer dit niet toereikend is willen ze de afdragen van BTW van de middenstand in de geldzuigende gemeente verdrievoudigen, dit allemaal voor het geel/zwarte goede doel.
- Aswin
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2014 21:29Oh jee...... Wat zal dit betekenen......
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- jeoff
-
- Administrator
-
28 Aug 2014 22:33 - 28 Aug 2014 22:34Aswin wrote: www.l1.nl/sport/265837-oud-mvv-er-knarre...er-beloften-kerkrade
Oh jee...... Wat zal dit betekenen......
Tsja MVV is natuurlijk blind geweest om deze oud sterspeler geen contract aan te bieden! Ik hoop dat hij de reserve aanvallers bij Roda de kneepjes van het vak leert zodat ze de productiviteit overnemen die hij bij MVV heeft gehad. Een spits als Knarren hebben we maar zelden gehad!!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2014 01:32gaston satijn wrote: De gemeente kerkrade heeft besloten om belasting te gaan heffen op de levensmiddelenpakketten van de voedselbank aldaar, met het geld dat hiervan vrijkomt zullen ze proberen de put naast de hornbach te vullen waar jaarlijks behoorlijk veel in verdwijnt. Mocht deze opbrengst niet genoeg zijn zijn ze aan het overwegen om bejaarden verplicht in te zetten voor vrijwilligerswerk waarvoor de plaatselijke jc dan een mooi bedrag per uur zal krijgen.
Wanneer dit niet toereikend is willen ze de afdragen van BTW van de middenstand in de geldzuigende gemeente verdrievoudigen, dit allemaal voor het geel/zwarte goede doel.
Kijk Gaston, je leert het wel

- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2014 11:39 - 03 Sep 2014 11:40Roda JC Kerkrade heeft Hicham Faik aangetrokken.
Hij tekent voor een jaar, met een optie voor nóg een jaar.
De 22-jarige middenvelder zat zonder club en kon dus buiten de transferperiode aangetrokken worden. Faik uit Den Haag doorliep de jeugdopleiding van ADO en maakte in 2012 de overstap naar Almere City FC. Die club had Faik graag willen behouden en deed hem een nieuwe aanbieding, maar de middenvelder wilde niet bijtekenen.
Faik speelde 59 wedstrijden in het shirt van Almere City, waarin hij 4 keer tot scoren kwam.
En daar is de vraag weer...van welk geld? Die man met die hamer zal hard aankomen, heel hard...
- Schapendonk
-
- Banned
-
04 Sep 2014 03:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
09 Sep 2014 23:17Wat zouden ze als kop gebruikt hebben als het usMVVke betrof, zoiets van Tekort van 1,2 miljoen voor MVV :thinking:
Pffffff......
- Boer458
-
- Platinum Member
-
14 Sep 2014 10:23De ME werd ingezet om te voorkomen dat tientallen agressieve supporters uit het Fortuna-vak de oversteek zouden maken naar Roda-fans. Het zorgde voor een pittige confrontatie en grimmige sfeer op de Ricksen-tribune, die zaterdagavond net was geopend.
Een kwartier voor het einde van de wedstrijd forceerden tientallen bezoekers het hek aan de zijkant van de Ricksen-tribune. Toen het hek uiteindelijk openbrak, moest de ME met een klein cordon de agressieve fans tegenhouden. Er vielen over en weer rake klappen. De ME gebruikte wapenstokken. De supporters sloegen terug met riemen en kettingen. Na een half uur keerde de rust weer terug in het stadion.
bron L1
- Jacques
-
- Platinum Member
-
14 Sep 2014 12:03Uiteraard, zoals we FortunaHome nog allemaal kennen, wordt er in de artikels op die site met geen enkel woord gerept over de aanhoudingen, de "fans" die door een hek breken (een hek tussen twee thuistribunes als ik het goed begrijp??), "fans" die op het veld klimmen. Nee, alleen maar over hoe mooi de sfeeractie was en dat voetballend Fortuna minimaal gelijkwaardig was (herinneren we ons nog de morele winnaar Fortuna een paar jaar geleden?

Maar in de reacties daaronder is men inmiddels wel wakker geworden.
FortunaSC rept met geen woord over het onacceptabele gedrag van de supporters. Dat is tekenend. De Fortuna Prawda... Ja, het zal gezellig zijn geweest op de markt. Ja, het is een klein groepje. Maar het zijn uiteindelijk wel gewoon de eigen Fortuna-supporters die hun club de das om doen. En als je dan na zo'n desastreus verlopen avond een artikel schrijft over 'de kater na D-Day', neem dan eens pro-actief stelling tegen de malloten op de tribune.
Fortuna is een komedie geworden van een ernstig incapabele, beleids en vizieloze organisatie. En zal dat voorlopig ook nog wel blijven
Nogmaals chapeau voor ME. Wordt tijd voor zwartboek over groepje fans van ons.
Ik begrijp dat het moeilijk is om over iets te schrijven dat je niet zelf mee hebt gemaakt. Er zijn echter ladingen prima bronnen voorhanden om de info achteraf tot je te nemen. Niks persoonlijks, maar ik vind het artikel echt misplaatst.
De site op zwart met een groot 'malloten bedankt' was als reactie gepaster geweest...
ik vond ook dat fortuna sc zich had moeten moeien en deze mensen op hun gedrag had moeten wijzen.
maar achter hun pc een grote mond maar in daad.pfff een aanfluiting.
nee met een grote groep deze relschoppers nog wat aanmoedigen.
en wat was nu uiteindelijk hun punt om dat hek aan diggelen te trekken......
in ieder geval zag ik ouders met kleine kinderen weg rennen,
bedankt asso's
en als je dan wat zegt zoals ik weldoe krijg je dreigementen naar je hooft en een grote bek.
ik hoop dat jullie lang brommen en veel schade moeten betalen
door jullie schuld gaat de club rechtop kapot.
Kreeg vanmorgen ook een filmpje te zien van de rellen.
Schandalig!!
Wir wollen keine Deutsche Schweine??? De varkens zaten duidelijk weer aan onze kant!
Schandalig!
De misstanden tegen MVV waren de schuld van de ME?? Dit soort idioten is er net zozeer debet aan. En dan ook nog piepen als ze een tik krijg. Van mij had de ME de hele gracht schoon mogen vegen.
Sturen we nu ook alle filmpjes naar de politie? Net zoals tegen MVV? Of beschermen we deze 'supporters'?
De verantwoordelijken voor de ongeregeldheden in het stadion zullen nog wel gepakt gaan worden, zeker die het veld op klommen. Zullen vast mooi in beeld zijn geweest van de beveiligingscamera's! Verder heeft de ME zich correct gedragen, buiten het stadion alleen aanwezig in de bussen, en in het stadion gekomen omdat het nodig was! Je moet er niet aan denken dat er een paar honderd man eerst naar C/D/E/Fun willen rennen om te zoeken na R*da fans na de 0-1. En in de tweede helft via de hoofdtribune naar het uitvak willen gaan, als er nog twijfelaars onder de fans waren, zullen die Fortuna komende tijd weer links laten liggen. Dat er komende dagen nog maar flink wat mensen bezoek krijgen van oom agent en voorlopig niet meer binnen komen bij Fortuna.
En dit zijn allemaal verschillende users.