Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

11 Mar 2015 13:33
Het leuke is, dat er meerdere schuldeisers zijn, dan alleen de Gemeente en die kunnen wel de stekker er uit trekken of een beslag laten leggen op Roda. :lachen:
The following user(s) said Thank You: MVVke

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Mental
  • Mental's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

11 Mar 2015 13:44
Ik mis een heleboel in dit stuk. Tendentieus is het niet.
Ivo op den Camp en Wiche!!!!!! Waar blijven de woorden De Kneus kan niet betalen, In De Financiele Krochten van het Kerkraadse Bestaan. De Charlataanse Redenen. Politiek Gekonkel in Kerkrade. (of in het duits) Club Erpresst Gemeinde???????
Hoe is het mogelijk dat jullie hier geen mooi sensationeel stukje over kunnen schrijven. Dit is toch ook Maatschappelijk Relevant of mis ik iets? Ivo en Wiche, Koempels van me, leg me dit eens uit??
The following user(s) said Thank You: jeoff, Punker73, les rouges blancs, tuutsje

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

11 Mar 2015 14:55 - 11 Mar 2015 15:00
Jacques wrote: Jawel hoor, aanbod kunnen ze wel weigeren. Sterker nog, als ik de Europese regels goed snap, moeten ze het wel weigeren - een lagere huur is niet marktconform en dus is dat staatssteun en zoals onze grote vriend Loek ons geleerd heeft, mag dat niet.

Klopt allemaal wat je zegt... Maar op de een of andere manier komen de grootste 'criminelen' altijd overal mee weg, en worden de beste jongetjes van de klas gestraft voor de kleinste overtredingen.

Ze bezeiken de boel waar de gemeenteraad bij staat, contracteren nota bene nieuwe spelers in dezelfde week dat ze meedelen dat ze de huur niet gaan betalen en het wordt gewoon geaccepteerd, zonder blikken of blozen!!! Ja voor de vorm wordt er een gedrocht van een 'betalingsregeling' verzonnen waardoor de huurschuld alleen maar verder op loopt. Dit is alleen maar om het volk rustig te houden.

Geloof je nou echt dat Roda ooit die miljoen schuld gaat betalen??? Ik heb me er al lang bij neergelegd dat Roda nooit failliet gaat. Er zitten te veel fans in de raad en die zullen altijd de drogreden blijven gebruiken dat ze niet zonder Roda kunnen omdat het anders nog meer geld kost.
Last edit: 11 Mar 2015 15:00 by jeoff.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Mar 2015 15:15
Mental wrote: Ik mis een heleboel in dit stuk. Tendentieus is het niet.
Ivo op den Camp en Wiche!!!!!! Waar blijven de woorden De Kneus kan niet betalen, In De Financiele Krochten van het Kerkraadse Bestaan. De Charlataanse Redenen. Politiek Gekonkel in Kerkrade. (of in het duits) Club Erpresst Gemeinde???????
Hoe is het mogelijk dat jullie hier geen mooi sensationeel stukje over kunnen schrijven. Dit is toch ook Maatschappelijk Relevant of mis ik iets? Ivo en Wiche, Koempels van me, leg me dit eens uit??

René Willems is de schrijver.

• Punker73
  • Punker73's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

11 Mar 2015 15:39
Het enige waar ik nog op hoop is dat 045 dit jaar niet promoveert. Mocht dat gebeuren (waardoor ze direct in financiële nood komen) en de gemeente helpt dan nog steeds is tenminste 1 ding zeker en dat is dat ze nooit maar dan ook nooit failliet zullen gaan.

Wat er nu aan het gebeuren is is puur tijd rekken totdat men hoop t te promoveren waarna ze tenminste kunnen zeggen dat de financiële situatie beter gaat worden (en ze dus weer meer tijd hebben).
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Mar 2015 16:25
Er waren hier ook een hoop, die zeiden dat Roda, nooit maar dan ook nooit zou degraderen................ :thumbsup:
The following user(s) said Thank You: MVVke, Jacques

• Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2015 10:10 - 12 Mar 2015 10:10
Zeer interessant artikel vandaag in DDL over Fortuna. Fortuna is niet gekend in de ontwikkelingen m.b.t. de sportzone, waarin de stadioneigenaar ook zitting heeft. Ze zouden uit hun stadion moeten en naar een veel kleiner nieuw te bouwen stadion moeten uitwijken. Zonder daar zelf in gekend te zijn. Voorzitter Masset reageert fel.
Heeft een club met zo'n klein stadion nog ambities om hogerop te komen? Gooit dat niet alle plannen in de prullenbak? Ik zou ook woest zijn.
Last edit: 12 Mar 2015 10:10 by Frank Salemans.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2015 10:16
Tja, het leven van een Fortuna supporter. Never a dull moment. Begin er onderhand immuun voor te worden.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2015 10:40
Begrijp ik nu goed dat ze in het huidige stadion dan een BMX-parcours of zoiets willen leggen? Daar komen toch nooit 12000 man op af? Heel, héél misschien als je een WK kunt organiseren eenmalig maar echt niet iedere twee weken of zo? Wat een bizar idee. Als ik Fortuna was zou ik mijn hart vasthouden, hier zit vast iets anders achter want dat BMX-plan is te belachelijk voor woorden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2015 11:59
heb t artikel ook gelezen, vraagje welk bedrag aan huur betaalt Fortuna op dit moment ?

• Mental
  • Mental's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

12 Mar 2015 13:53
Als ik zo naar het plaatje, van het betreffende item, kijk valt me iets op. Zelfs het speelveld is gehalveerd! Betekent het dat Fortuna een zaalvoetbalteam wordt? Want met die afmetingen mag je zelfs geen officiele amateurwedstrijden spelen!

Sorry, kon het niet laten GOHF

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Mar 2015 14:07
Frank Salemans wrote: Zeer interessant artikel vandaag in DDL over Fortuna. Fortuna is niet gekend in de ontwikkelingen m.b.t. de sportzone, waarin de stadioneigenaar ook zitting heeft. Ze zouden uit hun stadion moeten en naar een veel kleiner nieuw te bouwen stadion moeten uitwijken. Zonder daar zelf in gekend te zijn. Voorzitter Masset reageert fel.
Heeft een club met zo'n klein stadion nog ambities om hogerop te komen? Gooit dat niet alle plannen in de prullenbak? Ik zou ook woest zijn.

In het zefde artikel
Wordt gesproken over mogelijke fusie?

• #Willy
  • #Willy's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

12 Mar 2015 14:15 - 12 Mar 2015 14:16
Wederom de bevestiging dat MVV best-of-class is in Limburg.

VVV, Fortuna Sittard en Roda JC in Cat. 1 volgens de laatste indeling van de KNVB.

bron:
home.knvb.nl/nieuws/categorie-indeling-clubs-betaald-voetbal
Last edit: 12 Mar 2015 14:16 by #Willy.

• FortunaBorn
  • FortunaBorn's Avatar
  • New Member
  • New Member

12 Mar 2015 14:21
Napoleon wrote: heb t artikel ook gelezen, vraagje welk bedrag aan huur betaalt Fortuna op dit moment ?

helemaal niets, dit in ruil voor shirtsponsoring van Fitland.

Contract loopt nog 3 jaar, dus tot die tijd zitten we goed. Denk echter dat deze plannen veeel verder zijn dan er wordt verteld. Fortuna SC heeft de rapporten in handen, waar iedereen met naam en toenaam wordt gehoord. Deze zullen op het juiste moment bekend worden gemaakt.

Ik blijf er echter bij dat het er niet goed uitziet; als fortuna echt naar een stadion moet van 6000 man kunnen we alle ambities die we nu hebben (en ook uitgevoerd kunnen worden door de investeerders als we cat 2 halen) in de prullenbak gooien. Een stadion van 6000 man hoort niet in de eredivisie thuis.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• FortunaBorn
  • FortunaBorn's Avatar
  • New Member
  • New Member

12 Mar 2015 14:22
#Willy wrote: Wederom de bevestiging dat MVV best-of-class is in Limburg.

VVV, Fortuna Sittard en Roda JC in Cat. 1 volgens de laatste indeling van de KNVB.

bron:
home.knvb.nl/nieuws/categorie-indeling-clubs-betaald-voetbal

Fortuna is in beroep gegaan tegen deze indeling: met het positieve meetpunt van maart (99% zeker dat dit positief is) zal fortuna met terugwerkende kracht in cat 2. geplaatst worden als ze dit beroep winnen!

Time to create page: 0.382 seconds