Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
04 Aug 2017 09:45Roda kan zomaar 6e worden komend seizoen, "al denk ik dat de 8e plek realistischer is" :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
En het is echt niet één persoon die dit zegt, anderen reageren er op met "(...) wij de zesde plek gaan bekleden dit seizoen.
Dat moet toch mogelijk zijn." :thumbsup:
Ik snap niet hoe die mensen daar bij komen. Het is toch vrij duidelijk dat er in de Eredivisie een hele grote groep is van teams onderin? Misschien een stuk of negen. En daar zit Roda bij. Als bij Roda werkelijk alles goed valt, worden ze 10e. Als alles tegen zit, worden ze 18e. Waarschijnlijk wordt het iets er tussenin en helaas voor ons zal het dit jaar wel boven de streep zijn. Maar zesde? Wat voor bier drinken die? :lachen:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Shef
-
- Banned
-
05 Aug 2017 16:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2017 16:39Heb dit al eerder gedacht. Zou geen gekke zet zijn van Arsenal om hem bij Roda of VVV neer te zetten aangezien hij dan in dezelfde regio kan blijven en hij zich niet opnieuw helemaal moet aanpassen). Ik zou het opzich wel prima vinden als hij naar VVV gaat als hij er daarmee voor zorgt dat VVV voor Roda eindigt

- Hill28
-
- Visitor
-
05 Aug 2017 22:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Bieske
-
- Premium Member
-
06 Aug 2017 00:10Hill28 wrote: Bah bah bah het nieuwe Roda van het Noorden vuile matennaaiers. Wat hoop ik dat die gasten er keihard uitvliegen. :puke:
Ik zie niet hoe ze ons hiermee genaaid hebben?
Kelechi was sowieso weg bij ons.
- jacco
-
- New Member
-
06 Aug 2017 10:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
06 Aug 2017 10:30Logisch. !jacco wrote: gewoon triest dat wij spelers kwijtraken aan Venlo, vooral Labylle. Dit was in het verleden ondenkbaar, juist andersom
MVV speelt in de Eerste Divisie.
VVV speelt in de Eredivisie.
- Schapendonk
-
- Banned
-
06 Aug 2017 11:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
06 Aug 2017 12:00jacco wrote: gewoon triest dat wij spelers kwijtraken aan Venlo, vooral Labylle. Dit was in het verleden ondenkbaar, juist andersom
Daar gaat t juist om inderdaad. Als MVV een keer beter ervoor staat dan Venlo of andersom is het not done om spelers direct of indirect bij elkaar weg te gaan kapen. Voorheen deed alleen Roda dit. Gewoon een naaistreek.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
06 Aug 2017 17:15 - 06 Aug 2017 17:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
06 Aug 2017 17:28 - 06 Aug 2017 17:29Precies. Als MVV gepromoveerd was, was de kans groot dat Nwakali gebleven was, maar dit was nu totaal onrealistisch. Er is wel een verschil of er een contractspeler de overstap maakt of een gehuurde speler als Nwakali die er overduidelijk slechts voor een korte tijd is. VVV is qua club misschien geen grote stap vooruit, maar het enige dat voor Arsenal telt is dat hij speelminuten maakt in de eredivisie. Als hij er bij VVV bovenuit steekt, kan hij het seizoen erna misschien naar een (sub)topper overstappen.Gohf wrote: Als Nwkali niet naar VVV was gegaan was hij wel naar 1 van de andere 10 clubs gegaan die hem willen hebben. Bij MVV was hij nooit gebleven. Ik vind dit juist een logische stap. Als MVV zijnde zou ik blij zijn dat je de kans krijgt om dit soort parels te huren. Daar staat tegenover dat diegene die echt excelleren ook weer weg zijn na 1 seizoen. Dat is nou eenmaal het nadeel van huren.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
06 Aug 2017 18:58Wie mier kwaliteit tot de kleinere clubs in hoes hole, wie groeter de kans tot ze die aandere zwartgele kut club väör blieve...
Wie zag Johan Cruijff dat alweer: Elk nadeel heb zijn voordeel..??
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
06 Aug 2017 21:15 - 06 Aug 2017 21:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
07 Aug 2017 08:57Maar ik had verwacht dat Kelechi naar een grotere club dan VVV kon gaan. Twente en Hoffenheim werden genoemd, dan is VVV toch een beetje een tegenvaller. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
- Bung
-
- Premium Member
-
07 Aug 2017 09:38Please Log in or Create an account to join the conversation.