Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Larsbak
-
- Elite Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
07 Aug 2017 14:45Een naam als Hoffenheim is belachelijk: zij eindigden vorig jaar als vierde en spelen nu voorronde Champions League tegen Liverpool. Zien jullie Nwakali hier tussen lopen? Het tempo kan hij conditioneel en fysiek nooit aan.
We moeten even beseffen in wat voor competitie we spelen: de absolute uitblinkers uit de Juup kunnen in de Eredivisie aan de slag. Nu was Nwakali in balbezit (meestal, hij is genoeg wedstrijden onzichtbaar geweest), een speler die er bovenuit stak bij ons, maar dit niet koppelde aan een hoog rendement. Tel hierbij op dat in de Eredivisie zowel een constanter niveau als een hoger tempo en een hogere continuïteit gevraagd wordt, en ik denk dat VVV een prima stap is voor hem.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peeke
-
- Platinum Member
-
07 Aug 2017 14:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
07 Aug 2017 15:53Vwb het aantal doelpunten had dit voor een speler zoals hem beter gemoeten.
Daarnaast, mocht VVV toch zijn bestemming worden weet ik niet of dit voetbal (vechtend tegen degradatie) hem ligt..
- Bieske
-
- Premium Member
-
07 Aug 2017 16:57Ja, ik was gecharmeerd van Kelechi, maar dat niveau kan hij zeker nog niet aan.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
07 Aug 2017 17:08 - 07 Aug 2017 17:08
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2017 16:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2017 13:56 - 13 Aug 2017 14:08Wie is 't toch eders kier opnui weer meugelek tot doezende lui allemaol dezelfde dinger zien, en John Bannier kier op kier weer get aanders zuut bij die zwartgele kut club.
Es 'ch allein al 'ne franc kreeg veur de kiere tot dee kwezel ''ja maar scheidsrechter, dit is toch een overtreding'' zag, terwijl d'r niks aon de hand is, daan waor iech zelles in euro's hiel riek gewees...
Iech kin m'ch neet aon de indrök oonttrèkke tot JohnnyBoy 'n geisteleke beperking heet, aongezeen heer nogal dèks in ziene eige wereld verkiert....
Mer gelökkeg scoort PEC zjus de 3-2 oonder dit sjrieve.... :applaus:
- Jo70
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2017 14:22 - 13 Aug 2017 14:23Jammer dat die vliegenvanger Jurjus niet uit viel, dan stonden ze met 10 man en geen keeper meer in 't veld. Geweldige tactiek noem ik dat!!
Heer wees gegroet en laat ons a.u.b. iedere week lachen, gieren en brullen om deze zogenaamde miljoenen club die binnen 5 jaar CL zou gaan spelen met crimineel geld van een crimineel die vast zit en natuurlijk weer niets gedaan heeft!!
P.s. Ik heb in elk geval genoten!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2017 14:22MVVke wrote: Noe 't sezoen weer aon de geng is, is ouch 't sjaggernere weer begós.
Wie is 't toch eders kier opnui weer meugelek tot doezende lui allemaol dezelfde dinger zien, en John Bannier kier op kier weer get aanders zuut bij die zwartgele kut club.
Es 'ch allein al 'ne franc kreeg veur de kiere tot dee kwezel ''ja maar scheidsrechter, dit is toch een overtreding'' zag, terwijl d'r niks aon de hand is, daan waor iech zelles in euro's hiel riek gewees...
Iech kin m'ch neet aon de indrök oonttrèkke tot JohnnyBoy 'n geisteleke beperking heet, aongezeen heer nogal dèks in ziene eige wereld verkiert....
Mer gelökkeg scoort PEC zjus de 3-2 oonder dit sjrieve.... :applaus:
Edit: mijn 'bedankje' op je post heeft betrekking op het scoreverloop in Zwolle. Het gedeelte over het geestelijke vermogen van een verslaggever onderschrijf ik niet.
- peeke
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2017 14:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ben Salemans
-
Topic Author
- Administrator
-
13 Aug 2017 15:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
15 Aug 2017 11:19Hiermee gaat nog één van de pilaren van zand onder de hoop van Roda-fans uit overigens. Hoe vaak ik niet las op hun prikbord "als Korotaev niet terug zou komen, waarom zit zijn buurman Anelka dan nog bij ons???" Nou, nu die niet meer betaald krijgt is die ook gewoon weg.
Komende vrijdag hopelijk Vitesse op stoom in Kerkrade, met daarna twee zware uitwedstrijden voor de boeg zou het dit jaar vroeg crisis kunnen zijn in de circustent :thumbsup: :daag:
- Jacques
-
- Platinum Member
-
15 Aug 2017 12:26 - 15 Aug 2017 12:27Zouden die nu echt op die twee miljoen bij de notaris van de Zwitserse Rus uit Dubai die onschuldig is maar toch vast zit zitten te hopen als enige redding?
Uit het Financieel Dagblad van afgelopen zaterdag:
- Lassie80
-
- Elite Member
-
15 Aug 2017 13:04Ik was in de veronderstelling dat 3x aansluitend plaatsing in categorie 1 dat de licentie werd ingetrokken...
Daarnaast heb ik ook niets meer gehoord over het goedkeuren van Roda's begroting... ze hadden toch vier scenario's ingediend (met/zonder Korruptaev en in/uit Eredivisie?
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
15 Aug 2017 13:33Please Log in or Create an account to join the conversation.