Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Boer458
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
16 Oct 2017 22:09Kerkrade koopt zich in bij Pipo de Clown......
Jetzt gehts los.....
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2017 00:28 - 17 Oct 2017 00:29Dit gun je natuurlijk niemand ook al is betreffende persoon *oda minded.
Beterschap Nol!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
21 Oct 2017 14:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
21 Oct 2017 14:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
21 Oct 2017 14:38Hoe stom ook, is het eerste dat ik me af vraag of hij iets van zijn vermogen aan Roda nalaat.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
21 Oct 2017 16:45Uiteindelijk het terug betalen daarvan en het gezeik met Hendriks weer via de media werd t allemaal gespeeld , de beelden zijn er nog
Ook als ik die man vaak op TV zag ( meestal L1) dan dacht man die vent komt amper uit zijn woorden hoe heeft die toch zijn geld kunnen verdienen, maar goed dat is hem gelukt
Hendriks is niet meer , ik zal hem niet missen maar een tijdperk is afgesloten in Kerkrade
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
21 Oct 2017 16:50 - 21 Oct 2017 17:04Karakter wrote: Dit bericht zat er aan te komen na de eerdere berichten deze week. Ontzettend triest natuurlijk.
Hoe stom ook, is het eerste dat ik me af vraag of hij iets van zijn vermogen aan Roda nalaat.
Sterker nog, zijn erfgenamen hebben nu geld tegoed van de club getuige de recente berichtgevingen zoals de Juric deal. Tenzij er natuurlijk een clausule is getekend waarbij bij het overlijden van Nol ook zijn investeringen direct worden geseponeerd.
Nol was geen anti-sympathisant van onze club, wilde investeren, werkte mee aan de sanering en had voor die tegoeden ook de stekker uit onze club kunnen trekken, dat heeft hij niet gedaan, buiten wat gemor in de media. Dat kun je alleen maar waarderen, ondanks dat het een clubicoon van onze rivaal was, verlies je toch een mens, een textiel handelaar en sportliefhebber die toch beeld heeft gegeven aan de provincie. Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte met dit verlies.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
21 Oct 2017 20:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
21 Oct 2017 21:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
21 Oct 2017 23:08 - 21 Oct 2017 23:16Respect, dit gebiedt ons dan zeer zeker medeleven te tonen aan familie en vrienden en hun sterkte voor dit verlies toe te wensen
R.I.P. Noonk Nol...
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
24 Oct 2017 13:38Waardoor Fortuna weer baas is in eigen huis.
Ze zijn daar goed bezig dit mag ook weleens gezegd worden..
Bron de limburger.
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
24 Oct 2017 14:35Maar inderdaad zoals gezegd, ze zijn kna bezig voor de korte termijn. Benieuwd of ze dit ook kunnen doortrekken op de lange termijn.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
27 Oct 2017 09:40"Is het toeval dat de kist van Arnold Hendriks (1937-2017) precies op de middenlijn staat, tijdens zijn laatste saluut aan het Parkstad Limburg Stadion?"
Ik vraag me soms echt af wat in het hoofd van een journalist omgaat. Nee Roel, natuurlijk is dat geen toeval. Wat een onnozele vraag. Denk je nou echt dat die kist willekeurig neergezet is? Of had je verwacht dat die in een hoek zou staan?
Sorry, ik moest mijn verbazing even kwijt.
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
27 Oct 2017 09:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
27 Oct 2017 16:13Ik lees het iets anders Jacques.Jacques wrote: Excuus als mensen dit ongepast vinden, aangezien het een uitvaart betreft. Het is niet respectloos bedoeld (althans niet naar Hendriks toe). Maar heeft iemand de eerste zin van het artikel van Roel Wiche over de afscheidsdienst van Nol Hendriks gelezen?
"Is het toeval dat de kist van Arnold Hendriks (1937-2017) precies op de middenlijn staat, tijdens zijn laatste saluut aan het Parkstad Limburg Stadion?"
Ik vraag me soms echt af wat in het hoofd van een journalist omgaat. Nee Roel, natuurlijk is dat geen toeval. Wat een onnozele vraag. Denk je nou echt dat die kist willekeurig neergezet is? Of had je verwacht dat die in een hoek zou staan?
Sorry, ik moest mijn verbazing even kwijt.
als een rethorische vraag, benadrukkend dat hij centraal staat in het bestaan van die club. Dat juist dáár de kist staat in plaats van een anoniem Dela zaaltje.