Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- J.P. Ler
-
- Premium Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
27 Sep 2017 13:02Ben Salemans wrote: ...- zijn al enkele dagen Roda-fans aan het roepen dat ex-NEC-trainer Hyballa ...!
Oftewel: pseudo-Duitsers schreeuwen om een schreeuwende Duitser...
Niet echt verrassend.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2017 13:06Bepaolde trainers (Hyballa, Kistemakers, Korbach en in zekere zin ouch Körver) zien echte aonjagers. Lui die d'ch kinne motivere door 'n bepaold gesjriew en dröktemekerij.
Naodeil vaan dat soort lui is tot 't effec dèks nao hoegoet 'n jaor al op is. Daan maak 't geine indrök mie op de speulers...
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
27 Sep 2017 20:18En dan de uitspraak van de avond. De beste heer Vergoossen : We zitten nu in een file. We willen toch niet zo een file als in Stuttgart gaan veroorzaken? Sorry, maar als je zo laag moet zakken om je standpunt kracht bij te zetten
- Boschpoort
-
- Administrator
-
27 Sep 2017 21:08 - 27 Sep 2017 21:12Hoe gestoord moet je zijn om de situatie bij Roda te vergelijken met een gruwelijk ongeluk waarbij een dronken pool drie mensen doodrijdt en vier verwondt. Afschuwelijk. Laag. Geen woorden voor.
Dit dus. Gekopieerd van het 045 prikbord waarin iemand verslag doet van de bijeenkomst:
SV: “We zitten in een file naar beter weer. Wat jullie willen, is een extra file creëeren zoals in Stuttgard waar drie doden vielen.”
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2017 21:22Daarbij mist Kerkrade aan zich klasse , de stad de mensen het landschap het gebied , het mist klasse .En in 2017 zul je als kleine provincie club een bepaalde Klasse moeten hebben om te overleven , dat hebben ze gewoon niet. Allemaal oud gediende die hun houdbaarheid allang gepasseerd zijn maken daar de dienst uit.
Heerlijk hoe die spanning daar moet zijn intern , omdat werkelijk niemand weet hoe ze eruit komen. Als ze dit weekend verliezen van Sparta dan krijgen ze een tik die ze de komende weken niet meer boven komen !
En dan die Vergoossen , gelukkig zit hij in Kerkrade hoe langer hij daar zit hoe slechter het met ze gaat. Wat betreft dat gene wat hij gezegd zou hebben als dat zo is dan zou hij daar voor bestraft moeten worden
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
27 Sep 2017 21:22Boschpoort wrote: Ik heb het met enig leedvermaak gevolgd maar de woede over sef Vergoossen overheerst.
Hoe gestoord moet je zijn om de situatie bij Roda te vergelijken met een gruwelijk ongeluk waarbij een dronken pool drie mensen doodrijdt en vier verwondt. Afschuwelijk. Laag. Geen woorden voor.
Dit dus. Gekopieerd van het 045 prikbord waarin iemand verslag doet van de bijeenkomst:
SV: “We zitten in een file naar beter weer. Wat jullie willen, is een extra file creëeren zoals in Stuttgard waar drie doden vielen.”
Tsja, dan ben je de weg echt volledig kwijt. Zo'n man moet je niet meer in je organisatie willen.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2017 22:11Hele opmerking wordt overigens vooralsnog volledig genegeerd door de Limburgse media. Dat is dan weer voorspelbaar. Die zullen goeroe Sefke binnenkort wel weer gaan interviewen over FC Limburg.
- M-MVV
-
- Elite Member
-
28 Sep 2017 05:56De redactie
Geplaatst opwoensdag 27 september 2017 - 22:32
Foto: Jack Kochanowski
Journalisten van L1 is het werken onmogelijk gemaakt na afloop van een supportersbijeenkomst bij Roda JC. Na de bijeenkomst werden de verslaggever en cameraman ernstig belemmerd in hun werkzaamheden.
Supporters lieten niet toe dat L1 interviews opnam met direct betrokkenen, zoals algemeen directeur Wim Collard en technisch directeur Harm van Veldhoven.
Lees ook: Emoties lopen hoog op bij drukbezochte fanavond Roda JC
Dreigende toon
De fans gaven op dreigende toon aan dat de medewerkers van L1 'beter konden vertrekken'. "Of je vertrekt zelf of we smijten je er uit met microfoon en al. Dus je kunt zelf gaan of wij zorgen wel dat je gaat,” aldus enkele supporters.
Geen reactie Roda JC
Roda-directieleden Collard, Van Veldhoven en adviseur Huub Stevens waren aanwezig bij het verbale geweld van de supporters, maar ze ondernamen geen enkele actie. Hoofdredacteur Leo Hauben van L1: "Het is niet te accepteren dat een journalist het werken onmogelijk wordt gemaakt. We zullen de verantwoordelijke mensen bij Roda JC om uitleg vragen waarom ze erbij stonden en niets deden om een normale situatie te creëren.”
Roda JC heeft tot nu toe geen enkel punt gehaald in de competitie. De onvrede bij supporters groeit.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
28 Sep 2017 06:58En toch, kijk er even doorheen en probeer te begrijpen wat hij zegt. Die vergelijking. Roda kan blijkbaar bij de minste tegenslag omvallen, "een verkeersongeluk krijgen". Ik zie zijn uitspraak als wederom een teken dat de nood daar echt nog veel hoger is dan naar buiten komt.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
28 Sep 2017 09:33 - 28 Sep 2017 09:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
28 Sep 2017 09:49Nu weer grijpen ze terug naar oud gediende , gaat die Malki er weer bij komen. Ze maken doorlopend de verkeerde keuze, met Vergoossen, Stevens van Veldhoven etc alleen maar mensen die over de datum zijn.
Daarbij komt dat ze onder enorme financiele druk staan en juist daarom is hun beleid echt van dag tot dag en je kunt zo dus ook geen rust krijgen.
Daarnaast is hun eigen Schrouff ernstig ziek wat ik begreep ,op zich is dat triest voor die man , want dat lijkt me geen verkeerd persoon. Die man zal voor "zijn dood" de zaken nog willen regelen en overdragen denk ik
Al met al is het in club die echt aan t versplinteren is en langzaam aan t afglijden is en ik ben er van overtuigd dat als ze gaan degraderen (en dat gaan ze) , het alleen nog maar erger gaat worden . Kerkrade heeft niks te bieden , ze hebben een te grote broek destijds aangetrokken met het stadion en gaan daar echt de prijs voor betalen
- middenstip
-
- Platinum Member
-
28 Sep 2017 09:57Wegens de enorme belangstelling heeft Fortuna gevraagd aan MVV om het uitvak
groter te maken! Ben benieuwd hoe MVV (KNVB) hier op reageert.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
28 Sep 2017 10:20middenstip wrote: even iets anders, het uit vak van de wedstrijd MVV-Fortuna, is volledig uitverkocht.
Wegens de enorme belangstelling heeft Fortuna gevraagd aan MVV om het uitvak
gaat toch niet gebeuren , moet de wand worden verplaatst tevens moet je dan weer de trappen gaan afsluiten etc
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
28 Sep 2017 10:30middenstip wrote: even iets anders, het uit vak van de wedstrijd MVV-Fortuna, is volledig uitverkocht.
Wegens de enorme belangstelling heeft Fortuna gevraagd aan MVV om het uitvak
Allereerst hoop ik dat MVV hier niet in meegaat: toen wij voorgaande jaren extra kaarten wilden was dit ook niet mogelijk. Daarnaast lijkt me het buffervak (ik neem aan dat ze op de Boschpoort bedoelen) geen optie, want dan zit je inderdaad weer met de afstand tussen de supporters. Het enigste wat ik me kan indenken is dat ze de want van het huidige uitvak iets verplaatsen richting de Noordtribune. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze opeens 1000 man meekrijgen.
Laat ze maar lekker komen, zij als favoriet :lachen: :lachen:
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
28 Sep 2017 10:42
Vorig jaar konden we dubbel uitverkopen bij hun en toen wilden ze ook niet mee gaan met extra faciliteiten. Oa een parkeerprobleem werd als reactie gegeven.
Na MVV-Roda verwacht ik trouwens 0,0 aanpassingen in veiligheidssituaties.