Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

25 Sep 2017 07:51
Wat is het toch heerlijk het sportkrantje door te nemen en direct bij een goed verslag over de moffen uit te komen. GOODMORNING :lachen:
The following user(s) said Thank You: Jacques

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Sep 2017 09:56
Waarom zou ik Fortuna iets extra moeten gunnen ,het is ook kansloos clubje uit een gebied zonder veel toekomst voor mij mogen ze blijven ballen net als Eindhoven , Rkc of Emmen maar veel zal het niet worden . .Supporters uit het gebied Geleen _Sittard kunnen beter naar Genk of MVV komen kijken Voor betaald voetbal is daar weinig toekomst .

• Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

25 Sep 2017 12:22
bokkesprongen wrote: Waarom zou ik Fortuna iets extra moeten gunnen ,het is ook kansloos clubje uit een gebied zonder veel toekomst voor mij mogen ze blijven ballen net als Eindhoven , Rkc of Emmen maar veel zal het niet worden . .Supporters uit het gebied Geleen _Sittard kunnen beter naar Genk of MVV komen kijken Voor betaald voetbal is daar weinig toekomst .

Ach, rivaliteit is altijd goed, die uit 045 gun ik het licht in de ogen niet, maar voor Fortuna heb ik toch ook wel respect hoor. Ook uit een diep dal geklommen, leuke selectie op de been brengen en kennelijk ook goed voetbal spelen. Ik speel liever in de Eredivisie dan eens een wedstrijd tegen Fortuna dan dat we uit moeten naar Ado bijvoorbeeld...
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Sep 2017 12:33
Los van wat ik persoonlijk vind van Fortuna of VVV, zou ik het om eerlijk te zijn schitterend vinden als Fortuna, VVV én MVV eredivisie spelen en Roda niet. Al is het maar voor een jaar. Benieuwd hoe L1/1Limburg daar mee om zouden gaan. Die worden gek.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Sep 2017 13:42
Het is te bizar voor woorden hoe ver Roda gaat om te zorgen dat ze geen Jupiler League spelen volgend seizoen.... Link
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Tuor, De_Lange, Zoewiezoe

• Jo70
  • Jo70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Sep 2017 17:44
Platform Roda JC: directeuren moeten opstappen - www.1limburg.nl/l/54507 #1Limburg

Totale paniek in Kirchraad!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Sep 2017 20:00
Jacques wrote: Het is te bizar voor woorden hoe ver Roda gaat om te zorgen dat ze geen Jupiler League spelen volgend seizoen.... Link

en zingt men vol in 't koor

Zweite Liga...
wir sind wiedda da !

:lachen:

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Sep 2017 20:21 - 25 Sep 2017 20:26
Trouwens iets anders....

Geboren in Sittard op 29 november 1953, opgegroeid in de Sittardse volkswijk Stadbroek(!)
Spelend bij RKSV Sittardia speelde en daarna via Fortuna Sittard naar PSV.

Vervolgens diverse keren trainer, weliswaar meermaals ontslagen...
soit ...

Op 10 februari 2016 legde hij zijn functie wegens gezondheidsredenen neer.

En nu adviseur bij *oda...?

Allereerst is zijn statement van 10.02 dan niet gelogen ? als hij nu die Einstürzende Neubauten aus Kumpelrath kan adviseren...?
Zoiets zou mijn cardioloog me meteen verbieden of anders me uit het ziekenfonds laten gooien...

Maar hoe komt notabene iemand uit Zitterd erbij om daar naar toe te gaan...?

Zow iemes Kiprich (oud Wenmaster FS) of GOHF dat vraoge, höbste 'n blow pups ! En terech... :applaus:

Als ik dat die 4 FS diehard uit de jaren 80 die ik bij het Tranformer in de Muziekgieterij trof zo veronderstellen,
had ik hier niet meer gestaan... :thumbsup:

Wat beweegt zo iemand vraag ik me af...? Of is de man soms suicidaal en een fan van ...

:woohoo: :P :lachen:

Attachments:

Last edit: 25 Sep 2017 20:26 by les rouges blancs.

• peeke
  • peeke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Sep 2017 16:47
Weer buitenlandse interesse voor JC Kerkrade

ben benieuwt wie dat wordt.
Groeten oet ; Hamburg . duitsland

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Sep 2017 16:53 - 26 Sep 2017 16:53
peeke wrote: Weer buitenlandse interesse voor JC Kerkrade

ben benieuwt wie dat wordt.

Iech vermoed de CDU/CSU, aongezeen in Duitsland nog gein coalitie is gevörmd.....
Last edit: 26 Sep 2017 16:53 by MVVke.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Sep 2017 17:08
Woedende supporters van RJC roepen de directie vanavond op het matje om 19 uur in "de gele kaart" , en die directie gaat ook nog !
Zal wel weer een ordinaire scheldpartij gaan worden met veel beloftes en zalvende woorden . Belachelijk van beide kanten dat men hier gehoor aan geeft. Zou dat best een willen zien hoe dat er aan toe gaat daar, is toch openbaar toch ;-)

• peeke
  • peeke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Sep 2017 17:13
als ik toch sponsor was van zo;n club trok ik met compleet terug konden ze naar mijn geld fluiten :evil:
Groeten oet ; Hamburg . duitsland

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Sep 2017 17:22
Napoleon wrote: Woedende supporters van RJC roepen de directie vanavond op het matje om 19 uur in "de gele kaart" , en die directie gaat ook nog !
Zal wel weer een ordinaire scheldpartij gaan worden met veel beloftes en zalvende woorden . Belachelijk van beide kanten dat men hier gehoor aan geeft. Zou dat best een willen zien hoe dat er aan toe gaat daar, is toch openbaar toch ;-)

Voorspelbaar verhaal natuurlijk. Roda heeft geen geld om toppers te halen, hebben de tijd nodig om aan nieuwe spelwijze te wennen, hebben pech met programma (zelf aangevraagd om veel uit te spelen in het begin want ze zouden naar kunstgras gaan, maar dat vergeten ze natuurlijk even), en pech met de resultaten - als Schahin die kans maakt tegen Heracles winnen ze gewoon en was iedereen tevreden (dat Heracles in die wedstrijd buiten de twee doelpunten drie keer paal of lat raakte, vergeten ze ook maar even), en ga zo maar door. Bovendien laten ze natuurlijk doorschemeren dat ze binnenkort miljoenen hopen te ontvangen van een buitenlandse investeerder. Van fluitconcerten worden de spelers niet beter, dus ze hopen dat de fans positief de ploeg blijven steunen. Iedereen in de selectie wil dolgraag, daar ligt het niet aan! Het veldspel wordt ook echt wel beter! (0 corners, twee schoten op doel, 32% balbezit tegen Heracles, maar goed).

Het zal ergens in de nuance wel anders zitten maar bovenstaand verhaal gaat er vanavond uitkomen, dat weet je nu al.
The following user(s) said Thank You: Frank Salemans

• Ben Salemans
  • Ben Salemans's Avatar Topic Author
  • Administrator
  • Administrator

27 Sep 2017 02:47
Op het hoogst onoverzichtelijke, primitieve, amateuristische prikbord van www.rodajcfans.nl - ons mvvfans.nl is duizend keer beter en overzichtelijker - zijn al enkele dagen Roda-fans aan het roepen dat ex-NEC-trainer Hyballa de vervanger van Molenaar moet worden. Dat moet Roda vooral doen! Deze Duitse grote mond heeft weinig tot niets gepresteerd, maar past daarom prima bij de hautaine, arrogante Kerkraadse Grossmaulen. Ik denk dus dat het een goede zet van Roda zou zijn om Molenaar te ontslaan en Hyballa als trainer aan te stellen. Die ontslagmaatregel kost hopeloos veel geld, dat er niet is... En Hyballa zal Roda niet kunnen weghalen van de plek waar Roda zich nu bevindt: boven een heerlijke afgrond. Toedeledokie! Bye bye!
The following user(s) said Thank You: jeoff, Jacques

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Sep 2017 09:13
Ik weet niet of Hyballa echt zo slecht is (NEC was vorig jaar een vreemdelingenlegioen waar iedere coach moeite mee zou hebben), maar het is absoluut niet de trainer die Roda nu nodig heeft. Hyballa is naast dat geschreeuw een vernieuwende trainer met moderne opvattingen, geloof niet dat ze daar bij Roda nu voor open staan. Heb ook niet het idee dat het een goede crisismanager is.

Typisch is ook dat er meerdere fans daar smeken om Rutjes in de basis. Rutjes was bij ons op het einde al zijn basisplaats kwijt, in een matige selectie in de jupiler league, en terecht. Rutjes werkt hard, maar loopt daarbij altijd uit positie en moet dan corrigeren met stevige tackles. Dat ziet er leuk uit, de fans staan op de banken, maar helpt je als ploeg niets. Zeker in de eredivisie speelt een beetje slimme tegenstander daar zo doorheen. Laat Roda maar Rutjes in de basis zetten, dan wordt het nog meer lachen en krijgt Roda meer doelpunten tegen en kaarten mee :cheer: :lachen:

Time to create page: 0.394 seconds