Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
04 juni 2019 14:11
Hoe bedoel je?
Also sprach Zarathustra
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
04 juni 2019 14:16
04 juni 2019 14:19
04 juni 2019 14:27
Jim Cemint
Platinum Boarder
Nietzsche schreef : De soap gaat denk ik door, te zien aan dit artikel: (waarin staat dat hij eigenaar is van Murcia..?.)
realmurcia.laverdad.es/ordago-mauricio-c...1205010046-ntvo.html
Mag dat? Eigenaar zijn van 2 clubs?
En in datzelfde artikel staat ook dat hij IconStar runt. Als ik het goed begrijp is dat een soort advies- of makelaarsbureau (met 58 spelers met een gezamenlijke marktwaarde van 35,40 miljoen euro).
Mag dat? Een rol als deze vervullen en eigenaar van een voetbalclub zijn?
Volgens mij is in beide gevallen het antwoord 'nee'. Correct me if I'm wrong. Maar het is natuurlijk de vraag of hij beide functies (en dan vooral die tweede) nog vervult...
04 juni 2019 14:53
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Jim Cemint schreef : Volgens De Limburger zou het gaan om Salvador Mauricio Garcia de la Vega, kortweg Mauricio de la Vega.
Zeker een nazaat van Zorro!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard
04 juni 2019 14:53
Maosbrögk
Platinum Boarder
Een Mexicaan die Aken-Noord overneemt?
Op eerste gezicht misschien vreemd, maar na het lezen van
dit
artikel wordt me veel duidelijk.
Allemaal volkomen legaal verdient geld...yeah right...danke, bitte.
Is de foto al gemaakt? Zodat we over een paar maanden kunnen zeggen: "gelukkig hebben we de foto's nog".
04 juni 2019 15:20
04 juni 2019 15:25 door josoetgebrook.
josoetgebrook
Senior Boarder
04 juni 2019 15:31
Haha hij geeft wel aan dat hij van 2 clubs aandeelhouder is
Op twitter komen mooie berichten uit Spanje op RJC bericht.
04 juni 2019 15:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Natuurlijk kan Roda-jc niet omvallen .In een streek waar bijna alles op is wat goed is en ook alles heeft van het meeste wat niet wenselijkis is voor een een stabile toekomst dat weten de miljoenairs ook en de heren bestuurders ook die laten het laatste bolwerk in de mijnstreek niet omvallen .Dat zou kapitaals vernietiging voor hun zijn
Mvv heeft gewoon pech dat Maastricht ook GROOTS kan zijn zonder us MVV ke en Kerkrade zonder Roda-jc helemaal niets meer betekent .......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
04 juni 2019 15:55
04 juni 2019 16:01 door Jacques.
Real Murcia heeft aandelen uitgegeven die door gewone mensen over de hele wereld gekocht worden
staantribune.nl/dit-is-mijn-club-maar-dan-echt/
Hij was in 2017 geïnteresseerd in Murcia, maar kan niet terugvinden dat hij de club daadwerkelijk heeft gekocht. Murcia heeft net een negatief reocrd neergezet, nog nooit speelde de club zo lang op een zo laag niveau (derde niveau) dus dat biedt wel perspectieven voor Roda
[edit] voor zo ver mijn Spaans reikt een correctie: hij is een paar maanden eigenaar geweest en heeft de club met meer schulden achtergelaten dan het voorheen had. Geen cent er zelf ingestoken. Dit kunnen interessante maanden worden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor
04 juni 2019 15:59
04 juni 2019 16:01 door Tuor.
Het blijft inderdaad vaag of hij nou ooit echt eigenaar is geweest van Murcia. Wie weet is dit inderdaad de groter redder. Getuige echter de gemiddelde strekking van de enorme hoeveelheid Spaanse reacties op het twitterbericht van Roda waarin de komst van el salvador uit Mexico bekend wordt gemaakt gaan we vermakelijke maanden tegemoet. Zoals Frans Theunisz het ooit zong:
Vivaaa Cantina Mexicanaaaa
Buenos dias senorita, senor
T is fiesta, veer drinke tequilla
Sjöt de glazer mer vol por favor...
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Janepie
04 juni 2019 16:01
04 juni 2019 16:02 door tuutsje.
Als ik de Spaanse reacties op twitter moet geloven heeft Roda de juiste man binnen gehengeld hahaha. Dit kan toch alleen maar goed gaan lol.
Er wordt trouwens verzocht om met sombrero en een Mexicano in de hand op de groepsfoto te gaan.
04 juni 2019 17:04
In Murcia zijn ze wel blij met hem
04 juni 2019 17:14
Iech maag hope tot de hiere vaan de KNVB good wakker zien, want dit is (alweer) geine zuvere koffie.
Eve e sjoen stök oet Matteüs, hoofstök 7, speciaol veur de Zeister Bosse Boys:
Wacht u voor de valse profeten, die tot u komen in schaapskleren, maar inwendig roofgierige wolven zijn.
Aan hun vrucht zult gij ze kennen. Plukt men wel druiven van doornen, of vijgen van distels?
Zo draagt iedere goede boom ook goede vruchten; maar een slechte boom draagt slechte vruchten.
Een goede boom kan geen slechte vruchten dragen, en een slechte boom geen goede vruchten.
Iedere boom, die geen goede vruchten draagt, zal omgehouwen worden en in het vuur geworpen.
Aan hun vruchten dus zult gij ze kennen.
04 juni 2019 17:21
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden