>
Ontvangen bedankjes 891
Kerkradenaar schreef : Wat ik vernomen heb, is dat Roda 2.0 (groep Senden) ook een rol gaat spelen.
Maar dat heb ik "van horen zeggen" en werd ook aangegeven op ons prikbord, dus wat daar van klopt weet ik niet.
Geen idee ook of Koster en de Gzoveel (wat er van overgebleven is) voor rol gaan spelen. Die zouden alleen garant staan voor de 9 ton, wanneer er geen investeerder gevonden zou worden. Die is er nu...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Nu wordt ik toch wel erg nieuwsgierig naar die naam waar we niet van moeten schrikken. Heb je een paar hints, zodat we ons op de schok kunnen voorbereiden?Jacques schreef : Nou heb ik van Veld van Harmhoven geen bijster hoge pet op, maar hij kan natuurlijk ook weinig anders zeggen. Hij is directeur in dienst van Roda - ik verwacht/vrees tegen een salaris van rond de Balkenendenorm - en moet de club dus positief uitdragen naar buiten. Die man kan moeilijk zeggen "we hebben een totale gok genomen, geen idee of die rare Mexicaan over de brug komt, maar ja, ouwe Schrouff wilde er koste wat kost zo snel mogelijk van af en dit was de enige partij die écht geïnteresseerd was en bleef na het bestuderen van de boeken, dus we hebben het maar geaccepteerd ook al horen we de rare verhalen uit Murcia.".
Eerste maanden zal het sowieso wel goed gaan daar. Wordt een trainer aangesteld (Van t Schip/Streppel worden in de media genoemd), komen vast een paar leuke spelers daar binnen (niet schrikken van één van de namen die daar wel snel bekend gemaakt zal gaan worden...). De grote vraag is of de centen worden overgemaakt en dat zal echt pas in het najaar ergens blijken. Of zelfs pas volgend jaar. Ik zie ze daar zo een jaar subtop KKD draaien en in maart/april opeens naar buiten brengen dat er weer 2,5 miljoen nodig is. De la Vega? Die hebben we al een tijdje niet meer gezien...
pinobel schreef :
Nu wordt ik toch wel erg nieuwsgierig naar die naam waar we niet van moeten schrikken. Heb je een paar hints, zodat we ons op de schok kunnen voorbereiden?Jacques schreef :
komen vast een paar leuke spelers daar binnen (niet schrikken van één van de namen die daar wel snel bekend gemaakt zal gaan worden...)..
Daar gok ik niet op.Maosbrögk schreef :
pinobel schreef :
Nu wordt ik toch wel erg nieuwsgierig naar die naam waar we niet van moeten schrikken. Heb je een paar hints, zodat we ons op de schok kunnen voorbereiden?Jacques schreef :
komen vast een paar leuke spelers daar binnen (niet schrikken van één van de namen die daar wel snel bekend gemaakt zal gaan worden...)..
Dan gok ik op Croux of Peeters.
pinobel schreef :
Onverstandig zou dit zijn. Misschien Mbugamba of Nwakali?middenstip schreef : IK denk dat Jacques, Brian Smeets bedoeld.