Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Boredass
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
11 Jun 2019 13:22De man die vorig jaar nog zei dat hij niet naar een andere KKD club wilde gaan, maar inmiddels toch moet beseffen dat dit zijn nivo is.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
11 Jun 2019 14:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
11 Jun 2019 15:04 - 11 Jun 2019 15:07Als ik had geweten dat het het prikbord zou halen, zou ik iets wildere geruchten in mijn bericht gestopt hebben... Raymond Boileau de nieuwe perschef in Kerkklaar! Duo X-elle het centrale verdedigingsduo van Roda Mexicana! Veer zien MVV gaat de catering en merchandise van Roda verzorgen, alle winsten naar MVV! Ik lees net dat ze op het prikbord serieus denken dat Matthijs de Ligt in het verleden (u weet wel, die van Ajax, het Nederlands elftal, de man die 80 miljoen gaat opbrengen) door Roda JC is afgewezen :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: Dus die kun je blijkbaar alles wijsmaken wat je maar wilt.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
11 Jun 2019 16:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
11 Jun 2019 16:26Never ending story
- Boys_in_Red
-
- Elite Member
-
12 Jun 2019 18:35Roda JC ondergaat veel veranderingen sinds Mauricio Garcia de la Vega grootaandeelhouder is bij de club. De Mexicaan wil ook de mensen in zijn thuisland op de hoogte houden van de verrichtingen van Roda en de Kerkradenaren hebben nu dan ook een officieel Twitter-account in het Spaans.
Op het kanaal worden mensen welkom geheten op het Mexicaanse Twitter-kanaal van Roda en worden alle nieuwtjes rondom de club uit Kerkrade gedeeld met de Spaanstalige achterban van de club. Er wordt bijvoorbeeld gemeld dat Roda in Jean-Paul de Jong een nieuwe 'director técnico' heeft en ook de aanstelling van José Maria Fernández Rubio als hoofd digitale scouting al bevestigd.
De club stelt op het Twitterkanaal de 'Orgullo del Sur', de 'Trots van het Zuiden' te zijn en is te volgen via @RodaJCES. Het kanaal moet wel nog aan bekendheid vergaren, want voorlopig heeft de Spaanstalige pagina van Roda JC slechts 37 volgers. Garcia de la Vega is sinds vorige week eigenaar van Roda JC en zal zijn precieze plannen met de club in de komende weken gaan toelichten, schrijft 1Limburg.
www.voetbalprimeur.nl/nieuws/882440/roda...UnDcsnXbr4XrAwPjGiS0
:lachen: :lachen: :lachen:
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
13 Jun 2019 09:14 - 13 Jun 2019 09:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
13 Jun 2019 09:57middenstip wrote: IK denk dat Jacques, Brian Smeets bedoeld.
Volgens Chris Tempelman op twitter van VI gaat Smeets naar Sparta.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
13 Jun 2019 11:48Die beste man die pas een paar weken in beeld is, heeft zich ten doel gesteld die club weer winstgevend te maken als ik de media een beetje goed gevolgd heb.
Bewezen succesvolle limburgse ondernemers als Hendriks en Schrouff zijn daar de afgelopen dertig jaar niet in geslaagd. En ook zwaargewichten in de zogenaamde G7 - waaronder de rijkste man van Limburg, Henk Stienstra - zagen geen kans dat voor elkaar te krijgen.
En nu hollen ze met zijn allen achter een volkomen onbekende mexicaanse spelersmakelaar aan zoals ze eerst hun hele club uitleverden aan een dubieuze rus die nadrukkelijk aan belastingontduiking en witwaspraktijken gelinkt wordt.
En dan zitten ze bovendien met twee kapiteins op één schip. Een Mexicaan en een Rus. Waarvan de Rus in elk geval vier miljoen in de club gestoken heeft. Wat die zorro concreet gedaan heeft financieel is me niet helder.
Dat wordt ongetwijfeld een soap waar de filmrechten waarschijnlijk meer waard zijn dan de hele club en stadion bij elkaar.
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
13 Jun 2019 12:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- TPC
-
- Premium Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
14 Jun 2019 08:30Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
- Jacques
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2019 09:49Maar het zou mij niets verbazen als Smeets in zijn contract een gelimiteerde afkoopsom had staan. Kan het totaal niet onderbouwen maar denk dat het eerder rond de ton zit. Dan is het alsnog 5.000 euro "gratis" geld voor MVV.
Het zijn geen grote bedragen maar onze jeugdopleiding heeft jarenlang werkelijk geen cent opgeleverd dus dit is ten minste vooruitgang

- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
14 Jun 2019 13:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
16 Jun 2019 10:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
18 Jun 2019 21:22Whhhhhhhaaaaaaaaa!!! Er vallen lijken uit de kast!!! Kan me niet voorstellen dat het niets met *oda te maken heeft!!
Wordt vervolgt!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER