>
Ontvangen bedankjes 40
Jacques schreef : Ik ga niet in op je zwalkende verhaal, uiteraard is dit ook feitelijke begunstiging. Welk woord ga je verder nog kiezen om wat krom is, recht te praten?
één ding wil ik wel op ingaan.
Kerkradenaar schreef :
Tot slot vraag ik me af waar staat dat de huur nog nooit (!?) volledig is afbetaald. Volgens mij is de afgesproken huur altijd betaalt (400k), zij het niet altijd op tijd. De rest is destijds ook uitgesteld.
Ah, bewijslast omkeren! Jij gelooft mij niet, en ik moet het dan gaan bewijzen? Een bekende truc van internetwijsneuzen. Bewijs jij maar dat ik er naast zit voor alle andere jaren, voor dit (afgelopen) seizoen geef ik je wel een link:
www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/365731/sch...en-maart-te-betalen/
"De gemeente heeft de tv-gelden voor Roda, die eigenlijk als borg voor de stadionhuur naar de gemeente gingen, toch aan de club overgemaakt voor het betalen van de salarissen"
En zo is er voor ieder seizoen wel ergens een half verborgen zin in een artikel te vinden. Het wordt vreemd genoeg nooit breed uitgemeten. Geloof je me niet? Laat maar zien dat het betaald is. De bewijslast ligt niet bij mij.
Als ik toch bezig ben: evengoed beweert Roda minimaal twee keer per jaar schuldenvrij te zijn. Er staat al jaren een dikke schuld bij de gemeente open. Roda is in de afgelopen jaren geen seconde schuldenvrij geweest. Geen seconde. Maar ze roepen het wel in de hoop nog wat extra geld van sponsoren en fans los te kloppen (die niet willen dat hun geld naar een schuld gaat maar naar het elftal). Zit op het randje van oplichting.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Nou ja, bij MVV vond men wel dat er een gang naar de commissie nodig was. Waarom nu dan niet. Alhoewel daar Timmerfrans zit. Het is ongeloofijk hoe ze steeds weer wegkomen ermee. Barcelona zou er jaloers op zijn....
Hill28 schreef : Goh, streppel 2 jaar naar roda. Ze zullen ook eens wat zelf verzinnen daar.
Vraag: heeft iemand de officiële documenten mbt de eerdere huurverlagingen van Kerkrade aan Roda? En evt ook het huidige voorstel?
Boschpoort schreef : Alle besluiten van de raad zouden in het raadsinformatie systeem van de gemeente terug te vinden moeten zijn.
Wat mij interessant lijkt, is de correspondentie tussen de burgemeester en de nieuwe groep 'sponsors' die leidde tot het voorstel tot huurverlaging. Ik vraag me af of de burgemeester niet haar boekje te buiten is gegaan door al dan niet impliciete toezeggingen te doen. Dit voorstel is zo belachelijk dat ik me niet kan voorstellen dat die groep dat durft te doen zonder eerst gepeild te hebben bij de burgemeester wat de kans van slagen is.
Welicht is dat met een beroep op de Wet Openbaarheid Bestuur (WOB-verzoek) op de vragen.
Journalisten van de Limburger, jullie lezen mee, hebben jullie dit al onderzocht?