>
Ontvangen bedankjes 319
Boschpoort schreef : Alle besluiten van de raad zouden in het raadsinformatie systeem van de gemeente terug te vinden moeten zijn.
Wat mij interessant lijkt, is de correspondentie tussen de burgemeester en de nieuwe groep 'sponsors' die leidde tot het voorstel tot huurverlaging. Ik vraag me af of de burgemeester niet haar boekje te buiten is gegaan door al dan niet impliciete toezeggingen te doen. Dit voorstel is zo belachelijk dat ik me niet kan voorstellen dat die groep dat durft te doen zonder eerst gepeild te hebben bij de burgemeester wat de kans van slagen is.
Welicht is dat met een beroep op de Wet Openbaarheid Bestuur (WOB-verzoek) op de vragen.
Journalisten van de Limburger, jullie lezen mee, hebben jullie dit al onderzocht?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : We kunnen er van alles van vinden ( en dat vinden we ook) maar Van As ( die in zijn hart een echte MVV-er is ) deelt wel de kaarten uit.
Streppel was echt in "beeld" bij ons... maar we hebben gewoon niks te bieden daar moeten we eerlijk in zijn en tevens de slag en daadkracht van onze organisatie is zo verschrikkelijk langzaam dat de kansen die voorbij komen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Ik verwacht dat Roda dit jaar 2 tot 3 keer zo hoog spelers budget dan MVV zal hebben ergens tussen de 1.5 en 2 miljoen euro. Daar kunnen wij alleen nog maar van dromen
Napoleon schreef : Van As ( die in zijn hart een echte MVV-er is ) deelt wel de kaarten uit.
Zwegel schreef :
Napoleon schreef : Van As ( die in zijn hart een echte MVV-er is ) deelt wel de kaarten uit.
Dat dacht ik ook Napoleon.........
Als echte MVV-er ga je niet bij de aartsrivaal aan de slag, dat is mijn mening.
Zag hem van het weekend zitten bij de Vogelstruys, en dan denk ik bij mijn eigen: 'wat mankeert die man eigenlijk' ?
bokkesprongen schreef : In de Volkskrant van vandaag staat een leuke Anlyse over Roda_jc .
peeke schreef : Fractievoorzitter lokale VVD: ‘Roda weet dat we met de rug tegen de muur staan’
In de Kerkraadse politiek is maandagavond voor de zoveelste keer gesproken over een verlaging van de stadionhuur voor Roda JC.