Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

11 juli 2021 09:43 11 juli 2021 09:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7606
Ach ja morgenavond ff extra vergaderpuntje op de gemeente vergadering,nl de lening PS termijn naar eind 2060.
En had grootste hekelpunt,hoe generen we nog meer geld naar in deze eindeloze beerput…..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2021 17:55
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7607
www.1limburg.nl/l/115991

Verbaasd me niets!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2022 12:20 14 jan 2022 12:29 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7608
Voor diegene die het Limburgse voetbal wat breder volgen , die hebben kunnen zien dat er een commerciele leegloop in het Limburgse voetbal plaats aan het vinden is
En dan doel ik echt op de kant van de medewerkers. Bij Clubs zoals Fortuna en ook VVV gaan er mensen vertrekken die er jaren hebben gewerkt.
De reden is heel vaak , het perspectief.
Waar veel commerciele mensen tegen aan lopen en waar ze tegen op zien is dat ze voor de 3de keer de zogenaamde "coulance" gesprekken moeten gaan voeren met business partners waarvan in veel gevallen de clubs niet kunnen leveren wat is afgesproken wat hun sponsor contract inhield. Business partners hebben het "recht" op compensatie , maar als dat gebeurd vallen morgen alle 4 de clubs om . Toch kun je als club niet zomaar hier overheen stappen en moet je met alternatieven komen dan wel in gesprekken gaan zien hoe je zaken gaat oplossen. Omdat dit nu voor de derde keer gaat gebeuren merk ik dat de rek eruit aan het gaan is en dat het verloop aan het toenemen is .

Veel mensen vinden dit lastige en moeilijke gesprekken en zien daar tegen op, en ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen . Je openstaande tegoeden wegstrepen voor veel MKBérs wordt een steeds moeilijkere opgaven om als club voor elkaar te krijgen . Daarnaast het perspectief , wat en hoe ziet de wereld er over 9 maanden uit inzake Corona , gaan we dan weer in een beperking of mag er dan weer niet met publiek worden gespeeld. Voor sponsoren is dit ook onzeker , clubs moeten met andere samenstelling van businesspakketten gaan komen. Ik heb daar in begin van corona al in mijnbeleidsplan modellen voor bedacht die nu hun werken hadden gedaan en bovenstaande discussie te een minimum hadden beperkt en clubs niet voor de vraagstukken hadden gestaan , althans veel minder .

Veel clubs ( zeg maar allemaal) zijn ook zelf schuldig aan deze lastige vraagstukken , hun verdien modellen zijn vaak "fossiel" en het zogenaamde "doneren " is veel groter aanwezig dan eigenlijk partner van een club zijn , omdat de waarde van de pakketten vaak met de natte vinger zijn samen gesteld als het gaat om de waarde van een sponsorpakket . Nu zullen clubs dat weerspreken maar mijn ervaring is dat vooral aan de waarde van de businessclubs zoals ze nu bij alle BVO's zijn opgezet in deze vorm je makkelijk 50% van de waarde van de bedragen kunt doorstrepen dan waarvoor ze nu worden geprijsd .

Een stoel is bijvoorbeeld echt geen 2500-3500 euro per seizoen waard , dat is een opgeblazen verhaal en ik haal dan ook heel makkelijk die beweringen onderuit met feiten .
De verdienmodellen van de clubs, de zogenaamde businessmodellen zijn in veel gevallen gebaseerd op een hoog club gehalte ( supporter) .Eigenlijk kun je de meeste sponsoren/partners beter donateur noemen.

De 4 Limburgse club beschikken samen niet eens over commercieel 10 miljoen euro uit de markt als het gaat om het product voetbal . Daar is een hele weg te winnen , dat kan wel maar dan zullen de clubs op een andere manier te werk moeten gaan

Het verloop van personeel is evident aan de werkwijze van de clubs , en dus ook in bijna 2 jaar covid zie je amper innovatieve oplossingen die de kracht wat clubs ook hebben echt tot uiting laten komen , dat is mijn inziens een gemiste kans . En tevens legt het een 'bom" onder de verdien modellen na dit covid tijdperk

deze discussie heeft ook betrekking op MVV maar vooral op het voetbal in totaal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2022 16:02
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7609

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2022 18:17
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7610

SintServaos schreef : www.1limburg.nl/voormalig-roda-jc-direct...raf?context=topstory


Veer zien ech neet verrast



Iech wel, boerum mot dat gespuis neet de bak in??


MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 12:51
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7611
Daar in het Oosten stellen ze weer een nieuwe, dure functie in: commercieel manager. Wie moet dat betalen? De burger van die gemeente!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 13:03
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7612
Een goede commerciele manager moet je geld opleveren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 16:05
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7613

SintServaos schreef : www.1limburg.nl/voormalig-roda-jc-direct...raf?context=topstory


Veer zien ech neet verrast

Ik ben wel verrast door dit nieuws. Caanen, Collard en Meijer zijn veroordeeld tot een taakstraf en moet die taakstraf nog uitvoeren.
Maar ik had altijd gedacht dat hun functies bij Roda al de taakstraf was.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2022 09:11
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7614

Audiowaste schreef :

SintServaos schreef : www.1limburg.nl/voormalig-roda-jc-direct...raf?context=topstory


Veer zien ech neet verrast

Ik ben wel verrast door dit nieuws. Caanen, Collard en Meijer zijn veroordeeld tot een taakstraf en moet die taakstraf nog uitvoeren.
Maar ik had altijd gedacht dat hun functies bij Roda al de taakstraf was.


Je word direct weer klaar wakker als je het artikel leest in DDL over 045.
Hoe kort en klef hun relatie daar is met de gemeente,stadionhuur van 8 naar 4 dan naar 2 1/2 ton.
Wat creativiteit ben ik nu jaloers of gewoon kwaad,dat wij hier in een totaal andere situatie zitten als het gaat omtrent hun en onze relatie met de gemeente.
Ik neem toch aan dat het in kirchroa niet anders met de gemeentelijke begroting gesteld,is als ik alleen al kijk naar het aantal mensen daar in de bijstand/wao en werkeloosheid.
Ik vind nog steeds ondanks het verslag van 1902 sv dat wij totaal niet op een of andere manier een positieve link met onze gemeente hebben ondanks de naam MVVmaastricht?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2022 09:12
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7615

En noe? schreef : Een goede commerciele manager moet je geld opleveren


Een goede AD ook….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2022 15:19
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7616
een goede AD delegeert, een commerciële manager genereert een technische td promoveert. en een goed forum communiceert.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2022 15:59 03 feb 2022 15:59 door JulioB.
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7617

En noe? schreef : een goede AD delegeert, een commerciële manager genereert een technische td promoveert. en een goed forum communiceert.


Veur dit forum höb iech miech de lèste weken aordeg gegeneerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2022 17:03
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7618
En sommige supporters waore gebrouilleerd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2022 01:50
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7619
Good nuijts de privé club vaan de Gemeinte Kirchrao promoveert neet, slechte nuijts noe zalle ze wel weer goon beedele beiij hunne fictieve hoofdsponsor, die oontdekke inins tot ze de kalklijne noets hubbe betaold en met rinte koste die noe hiel veul geld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2022 10:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7620
Trainer van 045 stapt in de winterstop over naar Helmond sport….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden