Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

14 jan 2021 14:08
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7591
De la Vega klopt aan bij Roda na transfer Croux

Mauricio Garcia de la Vega.

Voormalig Roda-directeur Mauricio Garcia de la Vega heeft om opheldering gevraagd naar aanleiding van de transfer van Jordy Croux. De ex-overnamekandidaat claimt recht te hebben op een deel van het transferbedrag dat de aanvaller heeft opgebracht.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Boer458, bokkesprongen, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 19:09
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7592
www.limburger.nl/cnt/dmf20210209_96258602

Drie bandieten uit 't Oosten worden aangepakt!! Gelukkig dat MVV niets met die autohandelaar te doen wilde hebben!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 19:57
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7593
''Hessel Meijer laat in een reactie weten nog niet op de hoogte te zijn van de vervolging. „Mijn advocaat misschien wel.” Wel wil hij kwijt dat het om een ‘ridicule zaak’ gaat. „Ik denk dat het hele onderzoek al meer dan een miljoen heeft gekost. En dat voor enkel een woonhuis. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig?”

Zo redeneren ze ook al jaren op de zwart-gele burelen. 'Als onderzoek teveel geld kost is het onzin om onderzoek te doen'. Jammer dat de gemeenteraad van Kerkrade er net zo over denkt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 21:14
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7594

Karakter schreef : ''Hessel Meijer laat in een reactie weten nog niet op de hoogte te zijn van de vervolging. „Mijn advocaat misschien wel.” Wel wil hij kwijt dat het om een ‘ridicule zaak’ gaat. „Ik denk dat het hele onderzoek al meer dan een miljoen heeft gekost. En dat voor enkel een woonhuis. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig?”

Zo redeneren ze ook al jaren op de zwart-gele burelen. 'Als onderzoek teveel geld kost is het onzin om onderzoek te doen'. Jammer dat de gemeenteraad van Kerkrade er net zo over denkt.


Ja, dat zijn natuurlijk ook niet de slimste daar in 't Oosten!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2021 10:58
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7595
Zó slecht was het idee voor een MVV- of in dit geval VVV-telefoonabonnement toch ook weer niet. Om het aan één speler te koppelen..dan moet je al echt een soort idool hebben. Het zal zeker geen fortuinen opleveren, maar opzich toch wel een leuke actie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2021 11:59
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 273
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7596

Hill28 schreef : Zó slecht was het idee voor een MVV- of in dit geval VVV-telefoonabonnement toch ook weer niet. Om het aan één speler te koppelen..dan moet je al echt een soort idool hebben. Het zal zeker geen fortuinen opleveren, maar opzich toch wel een leuke actie.


Vooral omdat het zo lekker transparant is wel deel van de opbrengst naar de club gaat. Ik zou als ik zo'n deal afsluit wel willen weten hoeveel daarvan naar MVV vloeit. Op basis van deze advertentie kan dit ook 50 cent zijn. Bovendien, wat kan er nu echt overblijven als de consument een goede deal wilt, T-mobile er zelf aan moet verdienen en ook de tussenleveranciers een marge pakt.

Een euro per maand korting voor elke goal van Naudts een beter initiatief? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2021 20:02
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7597

Hill28 schreef : Zó slecht was het idee voor een MVV- of in dit geval VVV-telefoonabonnement toch ook weer niet. Om het aan één speler te koppelen..dan moet je al echt een soort idool hebben. Het zal zeker geen fortuinen opleveren, maar opzich toch wel een leuke actie.


Pfff... In het verleden heeft ook usmvvke dit al eens geprobeerd... Iets met Euphony en olie... Maar zo iets werkt mijn inziens niet bij kleine clubs. En destijds was dit volgens mij ook geen succes... het is ook een stille dood gestorven geloof ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2021 20:18 18 feb 2021 20:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7598
Dit werkt alleen maar als je het doet zoals bijv voetbalclub GENK dit deed.
Die hadden een verdien model waarbij euphony tevens als shirtsponsor optrad.
En de toenmalige voorzitter ,,verplichte,,andere sponsors/vrienden met een bedrijf om de nodige abbonnementen af te nemen van deze belprovider.
Ik weet deze dit omdat ik door mijn werkzaamheden binnen de regio Genk de nodige info binnenkreeg....mvrgr Opa.

Ps Bij ons toentertijd ook euphony als ik mij niet vergis,maar dat werkte niet omdat die wel een sponsorbedrag betaalden maar er niks voor terug zagen kwa abbonnementen.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2021 23:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7599
Klopt Euphony dat was die partij die tijdens een info avond van MVV een kopie van je mobiele telefoon als entreebewijs wilde. Daar was veel ophef over, onder meer van Napoleon die het echt niet vond kunnen dat MVV een concurrent van hem voor trok.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2021 08:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7600
Apart verhaal vanuit het Nijmeegse daar word zondag een fieldlab-wedstrijd(coronatestwedstrijd)gehouden waarbij de proef was om met 1500 toeschouwers aanwezig te zijn.
De proef is dat men zich vandaag moet laten testen maar ook voor en na de wedstrijd,en daar was nogal bezwaar tegen, en dat bleek dan ook uit het aantal geïnteresseerden nl 1100 supporters willen hier maar aan mee werken....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2021 11:10
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7601

opadiehard schreef : Apart verhaal vanuit het Nijmeegse daar

Ik begrijp dat wel, ga zelf ook nooit vrijwillig naar dat stadion, al is het maar 10 minuten lopen! Alleen voor NEC - MVV maak ik een uitzondering!B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 21:32
Sjeigel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7602
Maar staan nu weer wel hoog in periode en algemene stand
Die maken niemand beter maar kopen gewoon en lukt hun ook. Ik altijd. Misschien dat ik ze daarom ook zo haat haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2021 17:44 26 feb 2021 17:45 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7603
:thinking: :thinking: :thinking: Straks weer een onmogelijk dilemma: wat mij betreft, is het het mooist als NEK en Aken Noord verliezen, maar helaas dat kan niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2021 16:35
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7604
www.limburger.nl/cnt/dmf20210611_93383262

Volgens mij hebben die in Aachen-Nord grotere problemen als wij. Maar de gemeente zal wel weer inspringen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2021 21:39 10 juli 2021 21:39 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7605
Roda JC waarschuwt nogmaals: ambities moeten worden bijgesteld
Vandaag om 20:43 door Jimmy Leenders


De clubleiding van Roda JC heeft in een persbericht andermaal aangekondigd dat de ambities voor de komende tijd moeten worden bijgesteld. Alleen met steun van regionale ondernemers en supporters kan daar nog verandering in worden gebracht, klinkt het in een opmerkelijk statement.
Het schrijven werd gepubliceerd na een dag waarop de raad van commissarissen, directie, het stichtingsbestuur en de geldschieters van de zogeheten Phoenix-groep bijeen zaten voor overleg.

Onvoldoende draagvlak

Dat Roda JC terug moet in begroting en dus ambities is al langer bekend. Dat de vier leden van Phoenix, een collectief rond multimiljonairs Stijn Koster en Roger Hodenius, niet van zins is de jaarlijkse bijdrage van anderhalf miljoen euro op te krikken evenzeer. In een lang persbericht legt de club de schuld voor de financiële en sportieve achteruitgang nu bij de regio én de achterban. „Het succes van het eerste jaar sterkt ons in de overtuiging dat we op de goede weg zijn. Samen met de regionale ondernemers en hopelijk heel veel seizoenkaarthouders moeten we nu die lijn doortrekken”, staat er te lezen. „Wanneer die steun er niet komt, is er blijkbaar onvoldoende draagkracht in de regio voor onze club en haar sportieve en maatschappelijke ambitie.”

Geen investeerders

De woorden zijn afkomstig uit de mond van rvc-voorzitter Joop Janssen, om wie de laatste maanden intern het nodige te doen was. Hem werd door bronnen in en rond de club verweten te veel op eigen houtje te acteren en een ‘onemanshow’ op te voeren. Het plotselinge vertrek van commissaris René Trost, verantwoordelijk voor de portefeuille voetbalzaken, zette bovendien kwaad bloed bij het technisch kader én een deel van de achterban van Roda JC. Reden voor een groep supporters om per brief te vragen om het vertrek van Janssen als voorzitter van de rvc.

Zaken waar in het persbericht niet aan worden gerefereerd. Wel wordt nogmaals onderstreept dat de club niet openstaat voor de komst van investeerders. „Roda blijft een club van de regio en keert niet meer terug naar de buitenlandse avonturen van weleer”, schrijft Janssen. Ook rept hij over „een toekomst zonder afhankelijkheid van één of enkele geldschieters, maar gedragen door de sponsors en fans, in het hart van Parkstad”.

De Limburger.

PS Met andere woorden: Parkstad pas even alles bij!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 4.553 seconden