Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

10 sept 2023 21:48
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7696

Ben Salemans schreef : Stel nu eens dat je je huidige baan in Maastricht ook in Parkstad kunt krijgen en dat je daar dan netto twee keer zo veel kunt verdienen. Zou jij dan switchen? Ach, sorry, natuurlijk niet. Jij bent wel gek. Nee, jij blijft lekker in Maastricht werken...

Hoi Ben, dat heeft een beetje met clubliefde te maken.
Maar dat kennen er nog maar heel weinig.
Er zijn ook mensen die niet ergens voor meer geld heen gaan. Maar zo te zien ken jij dat ook niet en zou je ook voor het geringste die kant op vertrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2023 22:58
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7697
Voor geld is alle liefde te koop. Dat is een gezegde dat net zo oud is als de mens!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

10 sept 2023 23:49 10 sept 2023 23:54 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7698

CatenaccioMestreech schreef :

Ben Salemans schreef : Stel nu eens dat je je huidige baan in Maastricht ook in Parkstad kunt krijgen en dat je daar dan netto twee keer zo veel kunt verdienen. Zou jij dan switchen? Ach, sorry, natuurlijk niet. Jij bent wel gek. Nee, jij blijft lekker in Maastricht werken...

Er zijn ook mensen die niet ergens voor meer geld heen gaan. Maar zo te zien ken jij dat ook niet en zou je ook voor het geringste die kant op vertrekken.

Nou, ik vind dat ik mijn liefde voor MVV niet meer hoef te bewijzen. Ik ben een trouwe fan sinds 1962; sinds de opening van het Geusselt-stadion ben ik erbij. En nee, ik ben geen geldwolf. Ik ben net met pensioen, maar help mijn oude school toch uit als invallend docent Nederlands (vanwege het grote lerarentekort). Voor het geld hoef ik dat echt niet te doen.

Waar leid jij uit af dat ik voor het geringste richting Kerkrade zou vertrekken? Het enige wat ik wil beweren dat ik het niet erg vreemd vind dat een (beroeps)voetballer of trainer ergens anders gaat werken als hij of zij er financieel of op een andere wijze (bijv. meer verantwoordelijkheid krijgen) op vooruitgaat. Die voetballers en trainers verdienen nu eenmaal de kost met voetbal voor zichzelf, hun partners en/of hun gezinnen. Voetbal is niet hun hobby of liefhebberij. Het is hun brood. De beste voetballer van Ajax, Johan Cruijff, ging trouwens ook bij aartsvijand Feyenoord voetballen nadat hij geruïneerd was door een zaakwaarnemer.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Geen lid/donateur, maar toch willen bijdragen? www.veerzienmvv.nl/doneer

11 sept 2023 00:16
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7699

Ben Salemans schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

Nou, ik vind dat ik mijn liefde voor MVV niet meer hoef te bewijzen. Ik ben een trouwe fan sinds 1962; sinds de opening van het Geusselt-stadion ben ik erbij. En nee, ik ben geen geldwolf. Ik ben net met pensioen, maar help mijn oude school toch uit als invallend docent Nederlands (vanwege het grote lerarentekort). Voor het geld hoef ik dat echt niet te doen.

Waar leid jij uit af dat ik voor het geringste richting Kerkrade zou vertrekken? Het enige wat ik wil beweren dat ik het niet erg vreemd vind dat een (beroeps)voetballer of trainer ergens anders gaat werken als hij of zij er financieel of op een andere wijze (bijv. meer verantwoordelijkheid krijgen) op vooruitgaat. Die voetballers en trainers verdienen nu eenmaal de kost met voetbal voor zichzelf, hun partners en/of hun gezinnen. Voetbal is niet hun hobby of liefhebberij. Het is hun brood. De beste voetballer van Ajax, Johan Cruijff, ging trouwens ook bij aartsvijand Feyenoord voetballen nadat hij geruïneerd was door een zaakwaarnemer.

Robbie Servais was op en top MVV'er en schreeuwde altijd lekker het clublied mee. Als je dan naar de oosterburen gaat dan heb je volgens mij en veel andere supporters geen clubhart.
En dat vooral als Maastrichtenaar.
Johan Cruijff is toendertijd ook uitgekotst geworden maar die deed dit niet voor geld maar omdat hij ruzie had met Ajax.

Nogmaals als je een echt clubhart hebt (kijk Ron Elsen die een aanbod van roda heeft afgeslagen omdat hij dat niet wilde) dan ga je daar niet heen ook niet voor die paar extra centen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

13 sept 2023 12:29
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7700

Kun je totaal niet vergelijken....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Tijd voor maken pagina: 0.178 seconden