>
Ontvangen bedankjes 365
Ben Salemans schreef : Stel nu eens dat je je huidige baan in Maastricht ook in Parkstad kunt krijgen en dat je daar dan netto twee keer zo veel kunt verdienen. Zou jij dan switchen? Ach, sorry, natuurlijk niet. Jij bent wel gek. Nee, jij blijft lekker in Maastricht werken...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
CatenaccioMestreech schreef :
Ben Salemans schreef : Stel nu eens dat je je huidige baan in Maastricht ook in Parkstad kunt krijgen en dat je daar dan netto twee keer zo veel kunt verdienen. Zou jij dan switchen? Ach, sorry, natuurlijk niet. Jij bent wel gek. Nee, jij blijft lekker in Maastricht werken...
Hoi Ben, dat heeft een beetje met clubliefde te maken.
Maar dat kennen er nog maar heel weinig.
Er zijn ook mensen die niet ergens voor meer geld heen gaan. Maar zo te zien ken jij dat ook niet en zou je ook voor het geringste die kant op vertrekken.
Ben Salemans schreef :
CatenaccioMestreech schreef :
Hoi Ben, dat heeft een beetje met clubliefde te maken.
Maar dat kennen er nog maar heel weinig.
Er zijn ook mensen die niet ergens voor meer geld heen gaan. Maar zo te zien ken jij dat ook niet en zou je ook voor het geringste die kant op vertrekken.
Nou, ik vind dat ik mijn liefde voor MVV niet meer hoef te bewijzen. Ik ben een trouwe fan sinds 1962; sinds de opening van het Geusselt-stadion ben ik erbij. En nee, ik ben geen geldwolf. Ik ben net met pensioen, maar help mijn oude school toch uit als invallend docent Nederlands (vanwege het grote lerarentekort). Voor het geld hoef ik dat echt niet te doen.
Waar leid jij uit af dat ik voor het geringste richting Kerkrade zou vertrekken? Het enige wat ik wil beweren dat ik het niet erg vreemd vind dat een (beroeps)voetballer of trainer ergens anders gaat werken als hij of zij er financieel of op een andere wijze (bijv. meer verantwoordelijkheid krijgen) op vooruitgaat. Die voetballers en trainers verdienen nu eenmaal de kost met voetbal voor zichzelf, hun partners en/of hun gezinnen. Voetbal is niet hun hobby of liefhebberij. Het is hun brood. De beste voetballer van Ajax, Johan Cruijff, ging trouwens ook bij aartsvijand Feyenoord voetballen nadat hij geruïneerd was door een zaakwaarnemer.
opadiehard schreef : Ik las net dat in Kerkrade de gemeente 2.5 miljoen huurschuld heeft kwijtgescholden aan de voetbalclub al daar,kan dit zo maar is dat niet in strijd met oneigenlijke steun?
Mag een gemeente dat gewoon beslissen zonder belangen te door kruisen terwijl ze nú financieel een flinke stap vooruit maken dankzij die geldelijke gemeente steun.
Eerst ging de huursom op jaarbasis al flink naar onderen en nu kwijtschelding schiet mij maar lek,wie heeft hier inzage in?
Nee Napoleon niks problemen bij de 4 Limburgse clubs in Kerkrade hebben ze een nieuwe suikeroom nl de B&W…mvrgr Ampa.
Waar had je dit gelezen? Of is het al ouder nieuws?opadiehard schreef : Ik las net dat in Kerkrade de gemeente 2.5 miljoen huurschuld heeft kwijtgescholden aan de voetbalclub al daar (...) mvrgr Ampa.
Ben Salemans schreef :
Waar had je dit gelezen? Of is het al ouder nieuws?opadiehard schreef : Ik las net dat in Kerkrade de gemeente 2.5 miljoen huurschuld heeft kwijtgescholden aan de voetbalclub al daar (...) mvrgr Ampa.
Ben Salemans schreef :
Waar had je dit gelezen? Of is het al ouder nieuws?[/quotesopadiehard schreef : Ik las net dat in Kerkrade de gemeente 2.5 miljoen huurschuld heeft kwijtgescholden aan de voetbalclub al daar (...) mvrgr Ampa.
Is misschien oud nieuw LRB maar er staat vandaag een redelijk groot artikel in DDL met o.a. die huurschuld die kwijtgescholden is vandaar vandaag mijn reactie!
Kan iemand dit artikel uit DDL hier plaatsen heb een poging gewaagd maar niet gelukt!….mvrgr Ampa.