Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
12 mei 2013 07:06
Fortuna had ik sowieso geen schijn van kans gegeven, voetballend zwak en terecht verloren van de Graafschap. Had verwacht dat die wedstrijd daar meer zou leven maar op tv waren veel lege tribunes te zien en geen sfeer in het stadion. Had wel leuk gevonden als Fortuna had gewonnen daar de tegenstander dan het gehate Roda zou zijn. Van de andere kant kun je misschien blij zijn want het kwaliteitsverschil is toch te groot tussen deze clubs. Ik denk dat Roda dan over Fortuna zou heen walsen. Overigens geef ik Mvv ook geen schijn van kans in deze nacompetitie. Mvv heeft een goed seizoen gedraaid en daar mogen we trots op zijn.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
12 mei 2013 09:01
Heb ik dat nou goed gezien ? (half-) lege tribunes daar in Zitterd?
Terwijl er toch een affiche was dat de moeite van het bezoeken waard was. Of is het vertonen van de wedstrijd op Eredivisie Live daar de reden van ???
Als dit zo is ben ik bang dat wij a.s. donderdag (!) ook alle plaats hebben in de Geusselt
12 mei 2013 10:53
ouwe rot
Platinum Boarder
Boer458 schreef : Heb ik dat nou goed gezien ? (half-) lege tribunes daar in Zitterd?
Terwijl er toch een affiche was dat de moeite van het bezoeken waard was. Of is het vertonen van de wedstrijd op Eredivisie Live daar de reden van ???
Als dit zo is ben ik bang dat wij a.s. donderdag (!) ook alle plaats hebben in de Geusselt
7000 toeschouwers vind ik niet slecht als wij er donderdag 5000 hebben mogen we blij zijn.
12 mei 2013 15:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
De laatste jaren in de play-offs hadden wij ook maar iets van 7000 toeschouwers.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
13 mei 2013 04:18
Meeser schreef : Fortuna had ik sowieso geen schijn van kans gegeven, voetballend zwak en terecht verloren van de Graafschap. Had verwacht dat die wedstrijd daar meer zou leven maar op tv waren veel lege tribunes te zien en geen sfeer in het stadion. Had wel leuk gevonden als Fortuna had gewonnen daar de tegenstander dan het gehate Roda zou zijn. Van de andere kant kun je misschien blij zijn want het kwaliteitsverschil is toch te groot tussen deze clubs. Ik denk dat Roda dan over Fortuna zou heen walsen. Overigens geef ik Mvv ook geen schijn van kans in deze nacompetitie. Mvv heeft een goed seizoen gedraaid en daar mogen we trots op zijn.
7000 man is best redelijk lijkt me zo. Daarnaast ook een stukje optisch bedrog, wanneer het regent schuiven de mensen een paar rijen omhoog en zijn de 1e paar rijen leeg hierdoor lijken de tribunes leeg ja onder wedstrijd momenten, en de sfeer was overigens best redelijk hoor.
13 mei 2013 06:38
Boredass
Platinum Boarder
Sjotelsplak schreef : De laatste jaren in de play-offs hadden wij ook maar iets van 7000 toeschouwers.
Vorig jaar niet eens en ik denk dat we blij mogen zijn als we donderdag de 6000 halen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
13 mei 2013 08:32
Greun graas
Expert Boarder
Ik snap uberhaupt niet dat mensen hier over half lege tribunes durven te praten in sittard.. terwijl het bij ons zelf beschamend is om te zien hoe het er op dit moment aan toe gaat qua supportersaantallen/sfeer.
13 mei 2013 16:14
Bij Fortuna -De Graafschap waren 5100 toeschouwers, geen 7000.Ik had meer toeschouwers verwacht daar het de eerste keer is , sinds 2000, dat Fortuna nacompetitie speelt. Ook nog het vooruitzicht dat Roda de volgende tegenstander zou zijn bij een overwinning.
15 mei 2013 12:39
Fortuna Sittard in categorie 1
De KNVB heeft Fortuna Sittard opgenomen in categorie 1. De club uit Sittard staat er financieel slecht voor blijkt uit de halfjaarcijfers over 2012-2013.
Dat geldt ook voor ADO Den Haag en FC Emmen.
In januari stonden nog vijf clubs onder verscherpt toezicht. Helmond Sport en Dordrecht zaten toen nog in de financiële gevarenzone. Zij meldden vorige maand al naar de veilige tweede categorie te zijn gepromoveerd.
Bron:
www.l1.nl
17 mei 2013 22:11
peter ruiver
Platinum Boarder
Gelaeze op rodajcfans.nl:
"Blijf maar beter thuis dan. Bij Roda staat de boel al een tijdje op knappen.
Mochten we Zondag degraderen en er zitten Fortunezen op de tribune die bijvoorbeeld gaan juichen, dan gaat dat een ware veldslag worden".
Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
18 mei 2013 11:08
peter ruiver schreef : Gelaeze op rodajcfans.nl:
"Blijf maar beter thuis dan. Bij Roda staat de boel al een tijdje op knappen.
Mochten we Zondag degraderen en er zitten Fortunezen op de tribune die bijvoorbeeld gaan juichen, dan gaat dat een ware veldslag worden".
En zoe wie John, Paul, George en Ringo al zachte (jao ouch de Beatles waore bliekbaar anti Roda
): Let it be, Let it be....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard
19 mei 2013 16:20
VVV - GAE 0-3
Hoe ging dat liedje ook alweer? Nooit meer naar Maastricht olé olé....
Nu die andere nog.
Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
19 mei 2013 17:22
Ja Dixi, die kut Moffen staan weer 3-1 voor. Ik hoop dat het dan maar Sparta is wat ze eruit knikkert. Zou in elk geval de mooiste dag van mijn leven worden!!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
19 mei 2013 18:52
Wanneer venlo in de geusselt is moeten we eigenlijk zingen: 'nooit meer eredivisie'
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver
19 mei 2013 20:57
Nao Väöre
Platinum Boarder
Jo70 schreef : Ja Dixi, die kut Moffen staan weer 3-1 voor. Ik hoop dat het dan maar Sparta is wat ze eruit knikkert. Zou in elk geval de mooiste dag van mijn leven worden!!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Jo, ook ik behoor tot de groep die zich volledig distantieert van FC Limburg, maar geloof mij maar dat L1 en het pulpblad de Limburger er als kippen bij zijn om dit thema weer nieuw leven in te blazen.
In de finaleronde van de play-offs gaat mijn volledig sympathie uit naar de Kasteelbewoners.
Indien Sparta Aachen-Nord een toontje lager laat zingen is het over en uit voor RJC.
Aon de géng
Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden