Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

12 apr 2013 08:25
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #901
Worden alle voetbal talenten dan ineens wielrenners?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2013 11:46
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #902
Nu nog de sjoel en klaverjasbond en Sittard is HET sportcentrum van Nederland.

12 apr 2013 14:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #903
Wonend in een stad waar serieus gediscussieerd wordt over de wenselijkheid van een overdekt Jeu-de-boules baan zou ik daar niet te hard mee lachen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

12 apr 2013 14:10
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #904
Hoe bedoel je Boschpoort. Denk je dat Maastricht de concurrentie aan wil gaan met Sittard Geleen?

12 apr 2013 16:14
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #905

De_Lange schreef : Hoe bedoel je Boschpoort. Denk je dat Maastricht de concurrentie aan wil gaan met Sittard Geleen?

Een aantal zit Sittard belachelijk te maken om hun sportklimaat, maar kijk eerst eens naar je eigen stad: Maastricht heeft geen sportklimaat en zit nu te denken aan een overdekte jeu-de-boules baan....
Dan heb ik toch veel liever een centrum voor wielrenners!

12 apr 2013 16:27
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #906
Hahaha hoor wat je zelf zegt. Het interesseert me werkelijk geen hol dat "sportklimaat" maar goed, Sittard heeft dus een beter sportklimaat. Daarom staat er een stadion al bijna 15 jaar onafgebouwd en krijgt Fortuna praktisch niks geregeld in hun "sportstad". Geef mij maar Maastricht met hun jeu de boule baan en miljoenen naar MVV haha.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

12 apr 2013 19:19
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #907
Ik kan alleen maar meegaan in het argument van webmastersfm. Het interesseert me vrij weinig en ernaast heerst er in de gehele provincie nauwelijks een sportklimaat. Verenigingen moeten bijna allemaal met hangen en wurgen zien om te overleven. Enige wat door de provincie nog wat gepushed zijn grote wielerwedstrijden. En dat is niet voor de sport. Dit gaat alleen vanwege de bezoekers die er op af komen om zo de provincie een economische impuls te geven.

Maar goed, ik wacht op een topsport hal om te gaan schaken!

13 apr 2013 12:27
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #908
De wedstrijd tussen Roda JC Kerkrade en Feyenoord wordt voortaan waarschijnlijk op woensdagavond afgewerkt. Dat voorlopige besluit is genomen op basis van de evaluatie van laatstgenoemde ontmoeting in Limburg.

Roda en Feyenoord troffen elkaar op zondag 10 maart (0-1). De politie-inzet voor die wedstrijd kostte zo'n 110.000 euro, meldt de regionale omroep L1. De mobiele eenheid werd ingezet en er was extra politie nodig in Valkenburg.

Op de tribunes dreigden bovendien ongeregeldheden uit te breken, omdat Feyenoord-fans kaarten hadden voor thuistribunes van Roda. Om Rotterdamse fans in de toekomst te ontmoedigen, wordt nu serieus overwogen om de wedstrijd voortaan op de woensdagavond te plannen.

www.voetbalprimeur.nl

Dit weekend mogelijk op 7 punten van de nr 15 ... of gaat het stukje hierboven over een eventuele bekerwedstrijd ? ;-)

14 apr 2013 13:50
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #909
Met deze stupide maatregelen wordt het voetbal kapot gemaakt.

14 apr 2013 15:31
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #910
Nee.. deze stupide feyenoord hooligans maken het kapot.. of vind jij het normaal hoe die zich gedragen in Valkenburg etc?

14 apr 2013 15:55
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #911
Haha ja die roda supporters deden zelf ook helemaal niks :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

14 apr 2013 16:06
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #912
Het gaat niet alleen om wat er dit jaar is gebeurd.. en voor mijn part slaan de hooligans elkaar de kop in!
Het gaat mij om onschuldige ondernemers en toeristen in bijv. Valkenburg die nu de dupe zijn van deze 'fans' ieder jaar. Dan vind ik de verplaatsing naar woensdagavond nog een hele vriendelijke maatregel

14 apr 2013 16:49
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #913
Het zal allemaal wel meevallen met die schade. Iedereen weet hoe de media propaganda zich maar al te graag tegen voetbal supporters keert. Als er voor een paar duizend euro omzet wordt gedraaid aan pils en fris in de lokale horeca en er gaan 3 glazen kapot dan zie ik de krantenkoppen zo al weer voor me: 'Hooligans slopen centrum Valkenburg' etc. etc.

14 apr 2013 17:33
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #914
Als het allemaal wel mee zou vallen zouden ALLE horecaondernemers ook echt hun zaak de hele dag dicht houden ja...

14 apr 2013 18:05
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #915
Zal wel weer op aanraden van de politie zijn. De media en politie zijn zeer goed in handje klap wat betreft het topic voetbalsupporters. En mocht het echt het geval zijn dat een deel van de Feyenoord supporters zich vorig jaar zo erg heeft misdragen is het nog steeds een slechte oplossing. Het merendeel van de Feyenoord aanhang gedraagt zich namelijk prima en wordt door deze maatregel dus gewoon genaaid. Maar ja voetbal supporters zijn staatsvijand nummer een in Nederland dus elke maatregel is geoorloofd. Als je hier in mee gaat is over 5 jaar elke risico wedstrijd op woensdag ochtend om half 9 zodat er niemand bij kan zijn.

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden