Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

18 mrt 2013 22:23
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #826

Danny1983 schreef : Ik vind het onzin maar ja als wij kampioen worden zal t mij een worst wezen.
Hopelijk zijn we dan de enige club uit t zuiden in de eredivisie zijn we ook van de rest af :P

Jij bent geen fan van derby's dus :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2013 12:17
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #827

gaston satijn schreef : Als ze dat nou vrijdag de 29ste nog eens doen.......... :thumbsup:

moeten ze dan tegen volendam?

19 mrt 2013 16:06
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #828

gaston satijn schreef : Als ze dat nou vrijdag de 29ste nog eens doen.......... :thumbsup:

+ 12 April !!

Draan wie verkes Wullem !!

19 mrt 2013 17:00
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #829
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

19 mrt 2013 19:14
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #830

Boer458 schreef : must see !!!! :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

www.powned.tv/nieuws/sport/2013/03/roda_...voor_de_jupiler.html

Mijn stem hebben ze :P

19 mrt 2013 19:18
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #831
yep mijn stem ook wel leuk dat hun zoeiets organiseren hoeven wij t niet te doen :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

19 mrt 2013 19:22
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #832
Ze beginnen zich bij Roda al flink zorgen te maken op de diverse sites. :lolno:

19 mrt 2013 20:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #833
Het zou wel leuk zijn maar bespaar je de illusie maar. Ik denk niet dat Roda tegen een Jupiler-league club onderuit zal gaan. Dan moeten al extreem gekke dingen gebeuren. Ze mogen sowieso als eerste uit spelen omdat ze beschermt worden als eredivsieclub door de KNVB. En dan kunnen ze het thuis afmaken.

19 mrt 2013 20:09
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #834
En weer een stem voor Aachen-Nord.
Leuke poll.

Aon de géng

19 mrt 2013 20:13
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #835

Vluuzak schreef : Ze beginnen zich bij Roda al flink zorgen te maken op de diverse sites. :lolno:

Naam: realistisch zijn
Tijd: 19-03-2013 17:18

MVV erin, Roda eruit. Het rampscenario dat ons als RJC aanhang nog jaren boven het hoofd zal hangen, zelfs al zouden we ooit de krochten van de Jupiler verlaten. Gewoon zorgen dat dit nooit zover komt en als een idioot achter je club staan en deze naar de overwinning schreeuwen. En ja, daar mogen best harde woorden richting het veld gegooid worden. Die desinteresse van sommige spelers is om te kotsen.

;)

Draan wie verkes Wullem !!

20 mrt 2013 10:22
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #836

Schapendonk schreef : Het zou wel leuk zijn maar bespaar je de illusie maar. Ik denk niet dat Roda tegen een Jupiler-league club onderuit zal gaan. Dan moeten al extreem gekke dingen gebeuren. Ze mogen sowieso als eerste uit spelen omdat ze beschermt worden als eredivsieclub door de KNVB. En dan kunnen ze het thuis afmaken.

Bedoel je zoals een paar jaar geleden toen ze via penalties het maar NET redde tegen Cambuur ..... JL voetbal is iets waar diverse clubs uit de eredivise het moeilijk mee hebben.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

20 mrt 2013 10:23
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #837
Twee wedstrijden uit het Nederlandse profvoetbal uit het seizoen 2010-2011 worden door Oostenrijkse wedkantoren als verdacht bestempeld. Het gaat om de Jupiler League-duels FC Eindhoven - FC Volendam (0-3) en FC Volendam - Fortuna Sittard (2-1).
Er zijn geen bewijzen van matchfixing, maar volgens de wedkantoren is er voldoende aanleiding om de duels grondig te onderzoeken, meldt BNR Nieuwsradio.

Volgens de Oostenrijkse onderzoeker Rudolf Stinner negeert de KNVB aanwijzingen uit de goksector over matchfixing in Nederland. In het seizoen 2010-2011 hebben wedkantoren buitensporige weddenschappen uit Azië ontvangen op wedstrijden in het Nederlandse betaalde voetbal. In totaal zijn er nu 8 verdachte wedstrijden, onder meer duels uit de Eredivisie.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

20 mrt 2013 17:24
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #838
Klopt punker. Maar juist bij deze club vergeet je een heel belangrijk detail wat ook parte speelde in de wedstrijd tegen Cambuur. Namelijk het "God is een Duitser detail". :lol: En dit is al zolang ik naar het voetbal kijk áltijd uitgekomen.

21 mrt 2013 07:32
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #839
Voorn: 'Kan mij niks verdachts herinneren'

Twee wedstrijden uit het Nederlandse profvoetbal uit het seizoen 2010-2011 worden door Oostenrijkse wedkantoren als verdacht bestempeld.

Voetbal
Van onze verslaggever

Volgens BNR Nieuwsradio gaat het om duels uit de eerste divisie: FC Volendam – Fortuna Sittard (2-1, 8 april 2011) en FC Eindhoven – Volendam (0-3).

Er zijn geen harde bewijzen dat deze wedstrijden zijn 'gefixt'. Wel is er volgens de wedkantoren genoeg aanleiding deze wedstrijden grondig te onderzoeken.

In de wedstrijd kwam Volendam op voorsprong door een doelpunt van Jack Tuyp. Zes minuten voor tijd maakte Melvin Platje de 2-0. In blessuretijd scoorde Fabio Caracciolo de aansluittreffer. Ramon Voorn, de huidig aanvoerder van Fortuna Sittard, speelde dat duel ook mee. "Wat ik er nog van weet is dat het een heel normaal duel was. Ik kan mij in ieder geval niks raars of verdachts herinneren."

Voor Fortuna-directeur Martin Masset is het haast onmogelijk om hier een vinger achter te krijgen. "Waar moet je beginnen? Is er gegokt op wie de eerste gele kaart kreeg, wie de eerste vrije trap? Ik heb de wedstrijd destijds niet gezien. Wat ik er van heb begrepen was het er een zonder gekke momenten. Waar moet je als club dan beginnen bij een onderzoek? Het vervelende is dat Volendam en wij nu geconfronteerd worden met iets van twee jaar geleden. Iets waar geen bewijzen voor zijn maar wat de beide clubs wel in diskrediet brengt."

Volgens Masset is matchfixing iets wat alleen de FIFA, UEFA en KNVB kunnen oplossen. "Het probleem is zo complex, dat kun je niet bij de clubs leggen. Het is een wereldwijd probleem dat van dezelfde orde is als de doping in het wielrennen en de malversaties in de bankwereld. Allemaal uitwassen van doorgeschoten industrialisatie. Nivellering in de voetbalwereld zal al een stuk kunnen helpen. Het verschil tussen rijk en arm is te groot in de voetbalwereld."

Fortuna wist dat seizoen in de laatste wedstrijd het vege lijf te redden en degradatie te voorkomen. Het verloor zelf weliswaar van RKC - dat in Sittard kampioen werd - maar door gunstige uitslagen op de andere velden bleef het in de eerste divisie. Almere City FC verloor van FC Den Bosch en RBC Roosendaal won van Dordrecht, dus degradeerde Almere. Maar doordat RBC een week later failliet ging mocht Almere toch in de eerste divisie blijven.

Volendam wist dat seizoen de nacompetitie te bereiken waar het in de eerste ronde MVV versloeg maar vervolgens in de tweede ronde werd uitgeschakeld door VVV.

In het seizoen 2010-2011 hebben wedkantoren buitensporige weddenschappen uit Azië ontvangen op wedstrijden in het Nederlandse betaalde voetbal, meldde BNR onlangs al. Dat wil zeggen dat het wedstrijden zijn waarbij de alarmbellen zijn afgegaan en waarvan ze in Oostenrijk vinden dat er genoeg redenen zijn ze onder de loep te nemen.

Aon de géng

21 mrt 2013 14:28
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #840
Misschien werd er wel ingezet op wie de morele winnaar zou worden bij een wedstrijd van fortuna? :whistle:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Punker73, Audiowaste, MVV4life, Maosbrögk, Boer458

Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden