Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

22 feb 2013 09:06
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #781

Gohf schreef : Hebben ze volgens mij wel een boete voor gehad :

www.l1.nl/nieuws/bommengooier-fortuna-gepakt#.USauXqVg9cc

Dan zou ik nog eens goed e.e.a. nalezen....

www.voetbalinfo.nl/nieuws/12726/fortuna-...-in-limburgse-derby/

Normaliter treedt de KNVB streng op tegen vuurwerk en deelt boetes uit. De vrees bij de Limburgers zat er goed in, want de club kan zich al niet veel veroorloven. De Sittardenaren treffen telkens veel voorzorgsmaatregelen tegen dergelijke incidenten. De aanklager van de KNVB hield daar rekening mee. De zaak werd geseponeerd omdat Fortuna Sittard er niets aan kon doen en achteraf goed heeft gehandeld.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2013 10:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #782
Fortuna maakt vanavond een nieuwe strategische partner bekend. De vorige partner betekende dat Fortuna wat korting op de leaseauto's kreeg, ik ben benieuwd wat we dit keer gaan zien. Zou de Mora korting op de bitterballen voor de businessclub gaan geven? ;)

Gohf, ik maak maar een geintje, neit kwaad worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

22 feb 2013 10:44
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #783

Jacques schreef : Fortuna maakt vanavond een nieuwe strategische partner bekend. De vorige partner betekende dat Fortuna wat korting op de leaseauto's kreeg, ik ben benieuwd wat we dit keer gaan zien. Zou de Mora korting op de bitterballen voor de businessclub gaan geven? ;)

Gohf, ik maak maar een geintje, neit kwaad worden.

Ik heb gehoord dat de ministers van toerisme en communicatie van Noord Korea bij de presentatie aanwezig zijn .......

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

22 feb 2013 19:25
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #784
bron : L1.nl

Fitland is vrijdagavond gepresenteerd als de derde grote geldschieter van Fortuna Sittard.

De hoogte van de bijdrage van Fitland is nog niet bekend, maar Fortuna zou direct van de liquiditeitsproblemen af zijn. Eerder schaarden Kia en De Leasemaatschappij zich al achter Fortuna.

Fitland is dit jaar shirtsponsor van de club uit Sittard.

23 feb 2013 06:25
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #785
Goed nieuws gelukkig!

23 feb 2013 08:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #786
Fitland was al hoofdsponsor en heeft zijn contract verlengd. Dat is in deze tijd al heel wat (weet iemand wanneer het contract van Qpark bij ons afloopt, bijvoorbeeld??) en kan me voorstellen dat je dat goed nieuws vind.

Maar wat ik tot nog toe van de deal teruglees en interpreteer, is het niet zo dat ze meer geld gaan betalen of zo. Het enige wat ik zie is "direct geen liquiditeitsprobleem meer". Wat is een liquiditeitsprobleem? Dat je geen geld in de kas/op de bankrekening hebt. Fortuna heeft dus direct geld gekregen van Fitland. Dat was voor Fortuna broodnodig. Dus ook op dat gebied snap ik dat je het goed nieuws vindt.

Maar Gohf, kleine waarschuwing: Fitland wás al de hoofdsponsor, die gaan echt geen extra geld betalen voor dit, lopende, seizoen. Ze hebben dus het sponsorgeld voor volgend seizoen alvast betaald. Of wellicht nog erger: Fortuna geld geleend. In het eerste geval heeft Fortuna over een jaar weer een liquiditeitsprobleem (want dan krijgt het geen nieuw geld van Fitland), in het tweede geval stijgt de schuldenlast alleen maar en dat is toch al een groot probleem voor Fortuna.

Natuurlijk heeft Fortuna nu tijd gekocht. Het is echt geen slecht nieuws voor Fortuna. Maar Gohf, let op de valkuilen. Dit soort acties had ons vorige bestuur ook. Leningen afsluiten en opbrengsten naar voren halen. Maar dat kun je niet eeuwig blijven doen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

23 feb 2013 16:32
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #787
Masset :"Fitland investeerd op eredivisie niveau" . Het lijkt me sterk dat het hier gaat om een lening of een vooruitbetaling van sponsorgeld volgend seizoen. Ze geven aan dat Fitland gaat investeren in het nieuwe business plan van Fortuna.

Je kunt hem zelf beluisteren als je wil(1e 5 minuten is Masset aan het woord) :

23 feb 2013 16:44
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #788
Heeft rene maessen mond op mond beademing gehad van bennie dols...jeetje die staat toch op springen...rennies?...opgeblazen gevoel? :lachen: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Gohf

23 feb 2013 18:18 23 feb 2013 18:18 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #789

De reservebank schreef : We zijn toch geen Fortunahome waar louter positieve berichten worden geplaatst?

:whistle:

23 feb 2013 18:31
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #790

Gohf schreef : Je kunt hem zelf beluisteren als je wil(1e 5 minuten is Masset aan het woord) :

Zegt mij genoeg!

"Kwatsch productions presenteert....." :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

23 feb 2013 18:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #791

Gohf schreef : Masset :"Fitland investeerd op eredivisie niveau" . Het lijkt me sterk dat het hier gaat om een lening of een vooruitbetaling van sponsorgeld volgend seizoen. Ze geven aan dat Fitland gaat investeren in het nieuwe business plan van Fortuna.

Dus Fitland betaalt extra geld nog voor dit seizoen? Zijn die mensen helemaal achterlijk en te dom om te poepen dan? Ze staan al op het shirt. Wat is er voor hun extra te halen?

23 feb 2013 19:32
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #792
Ik kan het je wel proberen uit te leggen, maar in het filmpje wat ik heb gepost word het door Masset en de heer van Fitland zelf vele male beter uitgelegd als dat ik zou kunnen.

24 feb 2013 00:32
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #793

Gohf schreef : Ik kan het je wel proberen uit te leggen, maar in het filmpje wat ik heb gepost word het door Masset en de heer van Fitland zelf vele male beter uitgelegd als dat ik zou kunnen.

Die Masset kon wel een neefje van Fuat Capa zijn... :sick:

Zo te horen... Pfffffff... de salarissen kunnen weer een paar maandjes betaald worden... succes Sittard... jullie hebben het nodig.

24 feb 2013 11:15
DannyFSC
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #794

Jacques schreef :

Gohf schreef : Masset :"Fitland investeerd op eredivisie niveau" . Het lijkt me sterk dat het hier gaat om een lening of een vooruitbetaling van sponsorgeld volgend seizoen. Ze geven aan dat Fitland gaat investeren in het nieuwe business plan van Fortuna.

Dus Fitland betaalt extra geld nog voor dit seizoen? Zijn die mensen helemaal achterlijk en te dom om te poepen dan? Ze staan al op het shirt. Wat is er voor hun extra te halen?

@Jacques,

Fitland staat dan wel op t shirt, dat wil niet zeggen dat ze daar ook voor betalen. Heb Wil Meyers tijd geleden horen zeggen dat Fitland 1 van de grootste schuldeissers was van Fortuna, en daarom gratis op het shirt mochten staan. Hiermee werd schuld gecompenseerd.
En ja ze gaan vanaf volgend jaar WEL betalen, en ja ze hebben Nu geld overgemaakt om het accuute liquiditeitsprobleem op te lossen voor oa salarissen te betalen.
Tevens heb ik begrepen dat Fitland alle resterende schuld van fortuna weggestreept heeft,
laten we t erop houden dat ze beetje met de rug tegen de muur stonden. Je kan wel een mega sportzone neerleggen, als t stadion leeg staat dan verliest zo`n gebied veel aan aantrekkingskracht.

24 feb 2013 19:48 24 feb 2013 19:49 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #795
Gelukkig spelen de JC's binnenkort thuis tegen Groningen, Feyenoord, PSV én Vitesse en tussendoor uit naar concurrent Zwolle en Twente!

:ohmy:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden