>
Ontvangen bedankjes 274
Waar zie ik of jij staan dat MVV meedoet aan dit tournooi? Vooralsnog gaat dit toch enkel over jouw amateurclubje Fortuna of niet soms?Gohf schreef :
MVVFR08 schreef :
Dus samen met Fortuna een amateur tournooi.Gohf schreef :
MVVFR08 schreef : Wat is dit:
Een amateur tournooi in de regio Sittard?17:07 In samenwerking met gaat de KIA-cup georganiseerd worden
Nee, ze willen een voetbaltoernooi gaan organiseren met clubs die in hun land grondlegger van het (betaalde) voetbal zijn. Te denken valt aan Notts County, Torino etc etc.
Voor zover ik weet schaal je hierbij MVV dus ook in als amateur ploeg, lekker positief ben jij over je club
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Oei, je eerste voorbeeld gaat over samenwerking met Roda. FortunaHome reageerde daar juist gigantisch fel op, maar is inmiddels als een blad aan de boom gedraaid, nu ze deel mogen uitmaken van het supportersplatform. Wat is er gebeurt met het standpunt "nooit, op geen enkele manier, onder geen enkele voorwaarde"?Gohf schreef : @Jaques
Ze laten toch beide kanten zien ? Ik kan me ook wel degelijk stukken van Kiprich herrineren die een behoorlijk kritisch waren.
www.fortunahome.com/index.php?m=content&id=2419
Hier wil ik overigens ook nog op reageren, en dan niet als reactie op jou maar in het algemeen. Dit klopt volledig, alle fans van Limburgse clubs vinden dat de media op de hand van andere clubs is en de KNVB tegen hen. Maar nu is daar ook wel wat op te zeggen. Ik weet dat binnen de hogere regionen van de Limburgse media meermaals LETTERLIJK is uitgesproken dat ze veel en veel liever een FC Limburg zien dan al die losse vervelende clubjes. Dit zullen ze uiteraard om begrijpelijke redenen niet zo snel naar buiten brengen, maar geloof me maar dat de Limburgse media het niet zal nalaten om een (Zuid-)Limburgse club in financiele of sportieve problemen, een schop na te geven. Ze hebben hun eigen FC Limburg-agenda. Waarom zijn ze iedere keer haantje de voorste om samenwerking tussen Roda en Fortuna groots aan te kondigen? Waarom staat er een foto van Rene Trost bij een artikel over een jeugdinitatief van Roda? Ik kan op dit vlak echt veel voorbeelden geven. Ze zoeken bewust de controverse. Dagblad de Limburger heeft niet voor niets de bijnaam Dagblad de Leugeneer gekregen, zij schromen niet om gewoon ronduit foutief/verzonnen nieuws te brengen.Gohf schreef :
Weet je wat ik altijd zo grappig vind ? Lees hier op het MVV Forum dan zul je lezen, de KNVB is tegen ons, l1 en dagblad de limburger zijn tegen ons en voor de rest.
Lees maar eens een Roda site of op FH. Daar is ook altijd de KNVB tegen Roda/Fortuna en toevalligerwijs vinden ook die fans dat L1 alleen maar voor de andere clubs uit Limburg is en voor Dagblad de Limburger geld hetzelfde.
Zou het dan liggen aan L1/DDL/KNVB of zou 1 en ander te maken hebben met kijken door een club bril ?
Gohf schreef :
MVVFR08 schreef :
Dus samen met Fortuna een amateur tournooi.Gohf schreef :
MVVFR08 schreef : Wat is dit:
Een amateur tournooi in de regio Sittard?17:07 In samenwerking met gaat de KIA-cup georganiseerd worden
Nee, ze willen een voetbaltoernooi gaan organiseren met clubs die in hun land grondlegger van het (betaalde) voetbal zijn. Te denken valt aan Notts County, Torino etc etc.
Voor zover ik weet schaal je hierbij MVV dus ook in als amateur ploeg, lekker positief ben jij over je club
Schapendonk schreef : Eej Danny, ook weer hier.
Gohf schreef : Ey leg eens uit dan waar dat MVV voor staat dan in zijn Feyenoord naam ? Bij voorbaat dank!